Gå til innhold
Hundesonen.no

Flat coated retrieveren Pøbel


Bananen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, så her kommer noen rykende ferske bilder tatt i dag! Det var litt snø oppå "toppen" vår rett i nærheten, og Pøbel elsker snø. Snø er nemlig det beste han vet, sån

SnøPøbel! Ja, han elsker snøen. Han får ekstremt mye mer energi (og man skulle ikke tro at han kunne få mer ...) av det. Han nærmer seg 7 år i juli, og ei vi møtte trodde jeg mente 7 måneder, for det

Stjeler bilde, jeg! Kamar og Yodeldoodle har jo vært på utstilling i Kongsberg på søndag! BIR, ble han. Kritikk: "M. spenstig og elegant. Bra proposjoner. Godt hode. Velstående ører. Bra hals

  • 2 weeks later...

Han hører nøøøye om det er klart, og blir helt vill når det kommer noen ut av kjøkkendøra (villere enn på filmen ...). Vi prøver å være litt ninja av og til, men han er kjapp på det. :D Også må han sjekke ekstra om det er noe mer å få når han er ferdig, og dobbeltsjekker om vi er heeelt sikre. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pøbel vokser seg til og har begynt å få et mer voksenhundpreg. I går fant jeg frem saksen for å klippe litt mer til på ørene hans, også stusset jeg litt på "skjegget". :lol: Han er en kjempegrei fyr, og tar det aller meste han har blitt sosialisert på og med på strak labb - ikke noe frykt i denne karen, nei! Han skal jo ikke akkurat bli noen utstillingshund når han blir stor, men jeg synes faktisk flatten er penest når den ikke har masse skjegg og bustete ører. Jeg er bare litt for lat av og til med å gjøre noe med det. Så i går fikk saksen prøve seg på halsen uten problemer. :hmm:

Har ikke fått tatt noen nye bilder på en stund, men slenger ut noen jeg fant på minnekortet på kompaktkameraet mitt.

Søteste bustedyret. Tror han er 5 1/2 måned her.

5474993780_ce0d27d15c_z.jpg

Lurer på om det falt no' godt i øyesynet der ... 6 måneder her, tro?

5474398199_e164b282ab_z.jpg

Plutselig var han 7 måneder, og straks mer voksen. :)

5474995070_aa38b1240d_z.jpg

Nydusjet, og nesten brunflat av blitzen (legg merke til de snertne føttene i bakgrunnen)!

5474399775_796aa6cd2d_z.jpg

Pøbel synes jeg kan legge fra meg kamera med dumme blitzen. :P

5474996222_9ba8e0d923_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilder tatt med kompaktkameraet på tur i dag.

Pøbel er veeeldig glad i denne leka.

5502357401_f774c34847_z.jpg

Hører fuglene kvitrer.

5502949672_cf01f906e2_z.jpg

Noen godbiter å få?

5502950092_78dd1b5eb4_z.jpg

Fotballapporten!

5502950612_7283e72e22_z.jpg

Best at man flyr over snøen i stedet, med ørene, selvsagt!

5502951146_9fccc74df3_z.jpg

Må ... levere ... nå!

5502359991_ddfebde520_z.jpg

Pøbel sier han er en flink apportør. :) Tuuung snø under skaren, så skal ikke alltid like lett å komme seg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...