Blongo Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Turte ble meldt på 5 min før ordinær påmelding gikk ut. Så vi kommer for å høre hva dommeren sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Er det ikke slik det ofte blir da? Dotten min skulle jo starte champ. karrieren på småutstillinger, ikke at Lillestrøm er det - men må jo møte folk i "sesongavslutningen" "Man må melde på for å få resultater" er en fin tankegang, så får man heller ta resultatene som de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2010 Ehh, trodde bare det var på denne utstillingen at det kostet 380,- , men det kostet **** meg 380,- på en liten lokal en også her. WTF!! Har prisen virkelig steget fra 320 til 380 kr? Det var jyyyyslig mye syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Pm er ute! 17 AK er påmeldt og det ser ut som det kræsjer med alt annet. Så mulig jeg trekker nakenråtten Talli. Pleier jo nesten bare være Championer påmeldt i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 16 cardigans, det blir gøy å se på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 112 bernere - 45 hanner og 67 tisper. Lett match Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Overraskende få tollere - 69stk. Til sammenligning var det 81 påmeldte i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Wueee 13 münsterländere :S men kl 12.00 var da en grei oppmøtetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 135 staffer bare, det var lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Æsj, kjedelig at ikke Sting og Memphis er påmeldt... Selv skal jeg hjelpe Jeanette med å stille nakenrotte, hjelpe oppretter til Memphis med en tispe og stille Deilig om jeg rekker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Gøy med så mage AKer! I år skal jeg jammen få dem med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 21 KV - spennende! Satser på 1 juniorhannhund 62 hanner og 66 tisper på flaten, faktisk færre enn ventet. Men champion hannhund består jo som regel av over 20 hunder, så vi stiller med nada forventninger - som vanlig Syntes forøvrig at 1JK 1JKK er syltynt krav til juniortittelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Overraskende få tollere - 69stk. Til sammenligning var det 81 påmeldte i fjor. Og 60 av dem er sikkert tisper, jeg har jo meldt på Vixen. Men ja, skuffende få egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 21 KV - spennende! Satser på 1 juniorhannhund 62 hanner og 66 tisper på flaten, faktisk færre enn ventet. Men champion hannhund består jo som regel av over 20 hunder, så vi stiller med nada forventninger - som vanlig Syntes forøvrig at 1JK 1JKK er syltynt krav til juniortittelen... Jo men, den som vinner juniorklassen er jo den beste junioren uansett liksom, uansett hp eller ck? selvsagt burde den ha hp eller ck, men det spiller jo sånn sett ingen rolle heller, hvis du skjønner tankegangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Æsj, kjedelig at ikke Sting og Memphis er påmeldt... Selv skal jeg hjelpe Jeanette med å stille nakenrotte, hjelpe oppretter til Memphis med en tispe og stille Deilig om jeg rekker det Ja spørs om Talli ikke blir sendt ut av Champklassen med beskjed om at hun skulle vært i junior Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wenche89 Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Hvor ser dere hvor mange av hver rase som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 14 kooikere påmeldt, og det er jo rent imponerende... Spennende med litt "ordentlig" konkurranse;) HHC: Skal du stille Kilah? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Jo men, den som vinner juniorklassen er jo den beste junioren uansett liksom, uansett hp eller ck? selvsagt burde den ha hp eller ck, men det spiller jo sånn sett ingen rolle heller, hvis du skjønner tankegangen Jo, men jeg syntes litt krav utover 1pr er greit når man tenker at i mange raser er det bare 1 i juniorklassen. Hvor ser dere hvor mange av hver rase som kommer? Programmet ligger på forsiden til nkk 14 kooikere påmeldt, og det er jo rent imponerende... Spennende med litt "ordentlig" konkurranse;) HHC: Skal du stille Kilah? Ingen anelse, så svaret er tror ikke det/nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 112 bernere - 45 hanner og 67 tisper. Lett match Sundt å være optimist har jeg lært...Bra du har mange å ta av hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Tror jeg må ha det litt inn med teskje. Programmet ligger på forsiden til NKK greit men hvor ligger oversikten over hvor mange hunder den finenr jeg ikke når jeg blar meg innover i programmet Jeg fant det nå hehe godt jeg ikke har stilt ut mye. Linken heter program finenr du her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Ja 20 strihår også skal vi ha oppmøte kl 1100 . Det blir i hvertfall en til i junjor tispe som jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Du går inn på linken, også trykker du på "PROGRAMMET FINNER DU HER" - og evt. "ja" (åpen eller open) for å åpne dokumentet. Også blar du deg nedover, side 2-7 er oversikt over alle ringene, alle dommere/raser og antall. 31 beardiser - skuffende lite, synes jeg... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjerstiG Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Skal stille i år.. Og gleder meg masse. Gadd ikke reise i fjor pga dommeren.. PM lagt ut.. 6 Amstaff (ikke det største antallet akkurat) ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 89 springere. Det er MANGE i forhold til hva det pleier å være her til lands, men jeg hadde faktisk forventet flere. Spanielklubben har jubileumsutstilling med stor-cert på lørdagen, så jeg hadde egentlig trodd at flere ville benyttet muligheten til å få nordisk vinner-tittel og dobbel sjanse for stor-cert på en og samme helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 26 sorte dverger - omtrent som det bruker å være på Lillestrøm da. Ikke at det spiller noen rolle for meg, jeg har jo ingen hund å stille likevel. Neste år kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar