Gå til innhold
Hundesonen.no

(Balrog) og Ellies tråd :)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 734
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes du beskriver han så fint! Du veit, vi vil ikke bare høre om suksesshistoriene som ender i sløyfer eller opprykk, men også hverdagene som preger dere som team og hvordan han utvikler seg.

Men han fikk 4 ufattelig gode år, de beste årene faktisk! Og Balrog hadde bare en strek han, resten av han var bare fantastisk, utrolig, fint. Lettlært, arbeidsjern, familiens kjæledegge, mammas kosek

Jeg er altså så imponert over dere to, jeg . Du er en veldig bra hundefører, unge dame . Grattis så mye med opprykket og fine poeng .

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Søteste Ellie! :ahappy:

10955338_10153002256566399_5297497892757

Vi har debutert i rallylydighet uoffisielt! :)

Hvis dere forventer et helproft resultat må jeg nok skuffe. Her er det fru stress på tur med båndet stramt og skamklipt hund... blush.png
(Det siste får mannen ansvaret for.)

Blir ganske stresset av å holde styr på alle disse skiltene...
Vi fikk 176 poeng, dvs 24 poeng i trekk som jo er endel. Masse 1'ere i trekk for stramt bånd, et par 3' er trekk for at jeg måtte gjøre to øvelser om igjen, sikkert en 5 er i trekk for at jeg hadde en sitt for mye. Og litt snusing på skilt. (Mye nytt for Ellie her!)

På kritikken står det: "Slapp av!" som tilbakemelding. tongue.png
Med en gang vi var ferdige ville jeg bare gå inn å gjøre det igjen, med litt bedre attitude selv!

Men Ellie er så søøt! wub.png

Må også legge til at hun var helt super på oppvarmingen, og at hun aldri hadde vært i hallen før!
(Og dette er en hund som er miljøberørt)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie kan svinse og snuse så mye hun vil hun, hun er fremdeles verdens søteste :wub: *ønske seg en Ellie"

Takk! Ja det kan hun, og det er ganske deilig! Ikke noe prestasjonspress!

Ønsker deg en Ellie også!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens søteste Ellie var kjempeflink hun! Det var dere begge to forresten. Det hadde vært dårlig gjort ovenfor alle andre om alt hadde blitt perfekt første gangen. ;)

5 i trekk fordi hun ble sittende igjen på Sitt - 90* høyre - sitt. Hunden må følge med videre før du har stoppet og vridd 90*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens søteste Ellie var kjempeflink hun! Det var dere begge to forresten. Det hadde vært dårlig gjort ovenfor alle andre om alt hadde blitt perfekt første gangen. ;)

5 i trekk fordi hun ble sittende igjen på Sitt - 90* høyre - sitt. Hunden må følge med videre før du har stoppet og vridd 90*.

Takk! :D Vi kommer sterkere tilbake når vi har trent mer med skilt! :)

Ahh, var det det det var ja! (Rar norsk setning.)

Men den øvelsen der vi fikk en sitt for mye - hvilket nr. har den igjen, og hvordan skal den egentlig utføres?

Dere var flinke :)

Takk! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D Vi kommer sterkere tilbake når vi har trent mer med skilt! :)

Ahh, var det det det var ja! (Rar norsk setning.)

Men den øvelsen der vi fikk en sitt for mye - hvilket nr. har den igjen, og hvordan skal den egentlig utføres?

Takk! :flowers:

Hvilken øvelse var det? Vanskelig å huske alle, men om du har nummeret så kan jeg se på banen. Jeg lurer på om det var sitt - 1 steg høyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken øvelse var det? Vanskelig å huske alle, men om du har nummeret så kan jeg se på banen. Jeg lurer på om det var sitt - 1 steg høyre?

Ja jeg tror det var den. Husker ikke nummeret men den etter stopp - sitt foran - høyre sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror det var den. Husker ikke nummeret men den etter stopp - sitt foran - høyre sitt?

Film er fint. ;)

Du stopper - sitt - vrir mot høyre - sitt - 1 steg - sitt. Det skal kun være stopp/sitt og et steg mot høyre - sitt. Så det er en sitt for mye midt inne i øvelsen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Noen nye bilder av Ellie også! :)

11209468_10153224578151399_4908283144119

11169974_10153224578666399_2870243691461

11092110_10153224578991399_7176033636827

Også har vi oppnådd nesten livsmålet for henne idag! :D:heart:

Hun ble idag Norsk viltsporchampion etter første premie på ordinær blodsporprøve hos spaniel klubben.
Kommentar fra dommer:
Utmerket i alle dagens oppgaver. Sårleie markeres av begge. Lineføring utmerket.

11270709_10153300957661399_9155359096398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...