Gå til innhold
Hundesonen.no

Sidecut; yay or nay?


Mirai

Sidecut  

72 stemmer

  1. 1. Kunne du tenkt deg sidecut?

    • Ser stilig ut, men kunne ikke tenkt meg det selv
      32
    • Har/har hatt sidecut
      12
    • Syns ikke det er noe fint og vil ikke ha det
      28


Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Fikk et infall og klippet hanekam ifjor høst,og når jeg slengte det på siden for en sveisforandring så ble det jo kind of sidecut på ene siden og langt på den andre siden(lang fyldig hanekam)..Synes det er kult jeg og sier YAY ! :lol:

Hadde nettopp extensions nå siden det er såpass langt nå det som var barbert at jeg kan ha det..

Men når de extensionsene ble forjæv*** vanskelige i saltvannsbading og tull i syden så stod jeg der med fingen i ringen og prøvde å gå til frisøren og tenkte da at nå skreller jeg alt på den siden av igjen,men hadde blitt så glad i de lange extensionsene at jeg måtte ha andre siden!

Frisøren var stengt og jeg strevde selv,knakk noen børser,ned å kjøpe nye..og fikk ut alt ved å rive hard nok..knivene var så sløve de nekta!

Men ja nok om det,hehe...er inne i en tid der jeg synes muligens jeg skal skrelle halve likevel uavhengig av floker!eller bare ha extensions på begge sider og ikke skrelle mer.. :D

Skal du ha,eller har du sidecut IW?? Tror du er en som kler d hva jeg husker av bilder da..

måtte bare legge ved bilde av styre mitt...ehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på en liten en ja! Har frisørtime på fredag og lurer på om jeg for èn gangs skyld SKAL gjennomføre å prøve noe nytt med håret. Det er så langt nå at jeg bare putter det i strikk og aldri gjør noe med det. Så forandring må til.

Jeg liker å ha lengde på det da, så å klippe det kort hele veien er ikke aktuelt uansett.

Bak

http://img819.imageshack.us/img819/7296/picture0236.jpg

Foran

http://img153.imageshack.us/img153/2412/picture0238.jpg

Siden

http://img266.imageshack.us/img266/4221/picture0242.jpg

Edit: Hahaha den videoen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et innfall nå i sommer og bare gjorde det.. har liksom bare superlangt hår og enten henger det der eller så står det i strikk, jeg valgte å ta undercuten sånn at jeg kan legge over skillen så synes det ikke i det hele tatt, har ganske tjukt hår så nada problem.. og når det passer seg så legger jeg alt over på en side :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sidecut i våres da håret mitt var lengre (fortsatt rimelig kort) og synes det var knalltøft. Det så også bra ut da det vokste ut litt og håret var mer rufsete på andre siden og over. Det er kult når man har langt hår også, men man må på en måte ha litt stilen til det som nevnt over. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på en liten en ja! Har frisørtime på fredag og lurer på om jeg for èn gangs skyld SKAL gjennomføre å prøve noe nytt med håret. Det er så langt nå at jeg bare putter det i strikk og aldri gjør noe med det. Så forandring må til.

Jeg liker å ha lengde på det da, så å klippe det kort hele veien er ikke aktuelt uansett.

Bak

http://img819.imageshack.us/img819/7296/picture0236.jpg

Foran

http://img153.imageshack.us/img153/2412/picture0238.jpg

Siden

http://img266.imageshack.us/img266/4221/picture0242.jpg

Edit: Hahaha den videoen :wub:

Hehe,ja jeg synes du skal go for it!

OG synes ansiktet og trekkene dine er passe for sånt funky hår! :-P

Kan virke skummelt,men mange lar være av redsel for anger...Jeg hadde lysst på hanekam driiiitlenge før jeg turdte..

Hadde det ikke vært for strevet med å lage den så hadde jeg behold den lengre,men side/undercut er jo ikke så ekstrem og når man virkelig vil så skal man gjøre det fornyelse er BRA! :wub:

Du mååå jo poste bilde når du er ferdig,hvis du gjør det! Det fine er at når det vokser ut igjen så er det bare å "spille på" rufsestilen,eller bruke hårbånd ,sånne klemmer osv..Jeg har jo nå 10 cm med hår på begge siden og en lang rufs i midten,men klarer fint å ha hale å se normal ut i utvoksningsperioden,klarte det også mens det var få mm på hver side...var en liten teit periode der det stod rett opp noen steder mens det vokste ut,men pyttsann,noen cm til så lå det...

Litt svinn må man regne med,men hopp i det! Weee :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sidecut, og stooortrives med det! tenkte å klippe den kort igjen nå da (den er vel blitt 2 cm) samt lage mønster i den. Jeg foretrekker å ha min ca 6 mm lengde.

min er ca 3 cm bred og jeg kan legge håret over, så ingen ser den uten at jeg viser den frem :wub: Genialt og variabelt. :wub:

Bare for å "toppa heila driden" tok jeg en pytteliten sommerfugltatto bak øret dagen etter sidecuten ble gjennomført :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere venner og bekjente med sidecut, og jeg syns det er veldig stilig på de det passer på, men kunne ikke tekt meg det selv :wub: Hun ene jeg jobber med har sidecut, og hun kler det kjempegodt, så jeg tror det er veldig individuelt. Jeg hadde aldri tørt å prøve :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den syns jo ikke i det hele tatt med håret ned, hvertfall ikke din Synnøve :wub: Det er evt. det som gjør det litt mer beroligende, at det faktisk går an å skjule den litt. F. eks når man er på jobb og sånt :wub:

Nå må jeg bestemme meg snart, hehe.. timen er i morra halv seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...