Gå til innhold
Hundesonen.no

Caius - Min Saluki

Synnikken

Recommended Posts

Skrevet

Nå skal jeg legge en film inn her.. å dere.. Joda... :wub: Caius 10 uker kan sitt, men Boris kan IKKE sitt... ;)

Here it goes! :)

PS: ta av lyden.. Jeg sier så mye teit.. ;)

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vakker gutt altså! Og for et blikk :lol:;)

Tusentakk, jaa.. Han har ett meget spesielt blikk.. :hyper: Som jeg tror kan smelte de kaldeste hjerter :aww:

Nyydelig! Flaks for deg at jeg sitter på jobbpc'en som det ikke er lyd på. :lol:

Takk *fnis* YEP! :hyper:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg leste en bok om saluki da jeg var tidlig i ten-årene, dvs for *host* år siden, og jeg husker den levende fremdeles. Rasen gjorde inntrykk på meg. Etter det har jeg alltid hatt et svakt hjerte for den mynden, de er utrolig lekre! Jeg kunne tenkt meg en med samme farger som din, eller sjokolade/tan, en vakker dag faktisk.... :D

Uansett, hunden din er råflott, pøs gjerne på med flere bilder!

Skrevet

Du vet at din lydkommentar bare fikk meg til å skru opp volumet? :D

"Stå som en ku, jaaa!" :P

Samme her :D klasket på meg headsettet, hadde egentlig bare tenkt å se den uten lyd.

• 4 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...