Gå til innhold
Hundesonen.no

Caius - Min Saluki


Synnikken

Recommended Posts

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer så myyyye :icon_redface: Gleder meg til å få treffe ham!

You better do! Svarte ikke på melding igår du :D

Gratulerer så mye med å ha ham hjemme! Han er fin :lol:

Heelt enig! :D

og takk for grattiser! :lol:

Han er helskjønn, virkelig noe for seg selv. Smelter inn i de flestes hjerter :D

Skrevet

You better do! Svarte ikke på melding igår du :lol:

Nei, beleilig nok hadde jeg brukt opp alt av penger på kortet på å sende meldinger til Finland *fnise* Det var vel en mening med det :icon_redface: Selv om lille Fly hadde vært et koselig tilskudd her :lol:

Skrevet

Er Caius klar for sitt første myndetreff? Det er nemlig myndetreff på Totland på søndag! Helt sikkert en god gjeng halvgale whippets, saluki, og kanskje en eller to irske ulvehunder. Det blir Hermes sitt første møte med myndegjengen i området.

http://bergenmyndeklubb.com/ (se kart over området det er her)

  • 2 weeks later...
Skrevet

Gud for en søt liten fyr, er noe helt spesielt :getlost: Trodde virkelig jeg var over lukis-forelskelsen min til jeg traff "lille vismann". Heeelt nydelig, og for et vesen! :wub:

Sniker med et bilde jeg, gud for et blikk!:

4968839737_3b5b3a100b_o.jpg

Skrevet

Gud for en søt liten fyr, er noe helt spesielt :) Trodde virkelig jeg var over lukis-forelskelsen min til jeg traff "lille vismann". Heeelt nydelig, og for et vesen! :getlost:

Sniker med et bilde jeg, gud for et blikk!:

4968839737_3b5b3a100b_o.jpg

En lukis-forelskelse er en forelskelse som aldri går over den ;) Og radar-paret Synnøve & Caius gjør jo ikke sitt for å minske den forelskelsen da, slik som de sjarmerer i øst og vest :wub: Så ta til fornuft og skaff deg en, hihi.

Flott bilde du, kan jeg stjele?

Skrevet

En lukis-forelskelse er en forelskelse som aldri går over den ;) Og radar-paret Synnøve & Caius gjør jo ikke sitt for å minske den forelskelsen da, slik som de sjarmerer i øst og vest :getlost: Så ta til fornuft og skaff deg en, hihi.

Flott bilde du, kan jeg stjele?

Nei, den satt visst litt dypere enn jeg var klar over ;) Dog tror jeg jeg holder meg til belgere for øyeblikket :)

Og klart du kan stjele :wub:

Skrevet

En lukis-forelskelse er en forelskelse som aldri går over den ;) Og radar-paret Synnøve & Caius gjør jo ikke sitt for å minske den forelskelsen da, slik som de sjarmerer i øst og vest ;) Så ta til fornuft og skaff deg en, hihi.

Flott bilde du, kan jeg stjele?

Hihi! :)

Noe så nydelig ;) Han er så vakker altså! Sjekk de lange beina a ;)

Jaa, han er heerlig!

Han er nydelig. ;) Hvor stor er han nå? Høyde? Vekt?

Erhm.. Hvor mye han veier er jeg heller usikker på, men kan dra meg til "korset" å veie meg, så Caius senere idag.. Høyde.. erhm.. *finne meterstokk* ett sted mellom 33 og 35 cm? ca ish? ;)

Nei, den satt visst litt dypere enn jeg var klar over :getlost: Dog tror jeg jeg holder meg til belgere for øyeblikket ;)

Og klart du kan stjele :wub:

Du har jo Caius maskot nå :P *ler* til du blir.. erhm.. "lei" av belgere ;)

Skrevet

Erhm.. Hvor mye han veier er jeg heller usikker på, men kan dra meg til "korset" å veie meg, så Caius senere idag.. Høyde.. erhm.. *finne meterstokk* ett sted mellom 33 og 35 cm? ca ish? :getlost:

Minilukis :wub:

Skrevet

Har du spurt han om hvor stor han har tenkt til å bli? :getlost:

Spurte han nettopp, men da bare sutret han..

;) Jeg håper han kommer til å ligge på rundt 68-70, stor men innenfor standard! :wub:

Har ikke pipling på hvor store foreldrene er i cm da ;) såå..

Men men, time will show.. :)

Skrevet

*Fnis* Det kan nok ta litt tid ;) Men den maskoten syns jeg absolutt vi skal beholde, syns han gjorde seg blandt alle belgerne jeg :getlost:

Veldig enig! :wub:

Skrevet

Idag når vi var innom vetrinæren veide jeg Caius, han veier 6,5 kg og er 37 cm høy ;)

Lille mannen min ;) Har også hønemoret meg litt og vært redd for at han er for tynn.. men neida.. vetrinæren (som har mynde selv) sa han var i perfekt mynde-valp hold! :wub: Yeey :)

*stolt mamma*

Skrevet

Men hvor blir det av bilder av ham sammen med tjukkeBoris og Frida froskefrøken?

Boris er ikke så leken av seg lengre, men slår til engang i blant.

September046-Kopi.jpg

September047-Kopi.jpg

Her er de midt i hopp og sprett lek.

September053-Kopi.jpg

Frida bor ikke hos meg lengre :) Kan ta det på PM om du vil vite hvorfor :wub:

Skrevet

Herlige bilder! Og DET blikket Cauis har da, en liten rampetamp du har der :wub:

Takk for det! :) Ja, han har ett blikk som kan sjarmere og irritere *ler*

Han er frekk, freidig og deilig ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...