Gå til innhold
Hundesonen.no

Caius - Min Saluki


Synnikken

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Hmmm.... håpe på fint vær snart så jeg kan leke fototante og ha en skikkelig fotosession med de søte små eller noe?

4,5 uke ja, hmmmm.... finne en dag det passer kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

hahah! Deg spør jeg ikke engang, regner bare med det :D Gleder meg jeg også! :D

:wub::o:)

Hehehe, skjønner jo den. Har tenkt masse på det selv, men så forelsket jeg meg da... Farlige greier *ler*

Forelskelser er farlige, ja. Blind kjærlighet! Mangel på en testikkel, næsj.. Det har jeg da ikke hørt om. Bare se han inn i øynene du, så glemmer du alt om det :wub:

Søteste stankelbeinet! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :) Og det minnet meg på at jeg må jo få treffe disse langbeinte små før de flytter hjemmenfra! :D

Ja, det skal du. Vi kan vel legge det til sånn ca passe tid før spesialen vår siden du skal "jobbe" litt også, groome mener jeg :wub:

Hmmm.... håpe på fint vær snart så jeg kan leke fototante og ha en skikkelig fotosession med de søte små eller noe?

4,5 uke ja, hmmmm.... finne en dag det passer kanskje.

Finne en fin soldag vi så de kan frese rundt ute. Sånt blir det gøyale bilder av :wub:

Du er heldig du! Saluki er jo en av mine favorittraser og Caius er bare nyyydelig :wub:

*host* han har søsken *host* *hint* *host igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensere får skrike ut om de har snille voffer i alle fasonger og farger som vil hilse på søtnosen når den tiden er inne! :D

Pelsen her er superfin med andre hunder, og kjempegrei med valper.. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! :P Liker godt fargene!

...og så synes jeg at det ser ut som om han trenger litt settersosialisering... ;):P

Alldeles enig med deg om at han trenger settersosialisering :)

Begynner å bli langbein, jo :P Nydelig er han :P

Ja! :D Langbeinte gutten min :P Nydelig ja! Nydeligst :P

Bare 18 dager til jeg henter han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har Caius fått en kjapp time i mopsetilvenning. Jeg lå langflat i gresset og laget gryntelyder, tenkte det er greit å venne han til det liksom :lol: , men lille tøffing lot seg da ikke affisere av det. Han tok en rett venstre og bokset meg på nesen han :(

Hahahahahhahahhaha! Herlig Kristin. Nesten så jeg bør ta med meg Boris bortover når jeg skal hete bebis. :( Bare for å se det sjokkerte uttrykket til valpene når han grynter! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...