Synnikken Skrevet 12. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Nå skal jeg legge en film inn her.. å dere.. Joda... Caius 10 uker kan sitt, men Boris kan IKKE sitt... Here it goes! PS: ta av lyden.. Jeg sier så mye teit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Du vet at din lydkommentar bare fikk meg til å skru opp volumet? "Stå som en ku, jaaa!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Han er jo bare nudelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Jeg eeeeelsker Caius alt! Gleder meg VILT til fredag! Og Kee og Lundii kommer til å elske ham! Spesielt Lundii, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Så utrolig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Søte dere er jenter! Fineste saluki kuen ever! Ellers skal jeg jo si at han stod som bare det rett etter jeg slo av kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Vakker gutt altså! Og for et blikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Nyydelig! Flaks for deg at jeg sitter på jobbpc'en som det ikke er lyd på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Vakker gutt altså! Og for et blikk Tusentakk, jaa.. Han har ett meget spesielt blikk.. Som jeg tror kan smelte de kaldeste hjerter Nyydelig! Flaks for deg at jeg sitter på jobbpc'en som det ikke er lyd på. Takk *fnis* YEP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Han er sååå søt DEN lange, tynne, rare halen dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Han er sååå søt DEN lange, tynne, rare halen dah Jaa.. hehe. Den halen er søøt. Mams syns den er ekkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 25. September 2010 Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Jeg leste en bok om saluki da jeg var tidlig i ten-årene, dvs for *host* år siden, og jeg husker den levende fremdeles. Rasen gjorde inntrykk på meg. Etter det har jeg alltid hatt et svakt hjerte for den mynden, de er utrolig lekre! Jeg kunne tenkt meg en med samme farger som din, eller sjokolade/tan, en vakker dag faktisk.... Uansett, hunden din er råflott, pøs gjerne på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. September 2010 Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Du vet at din lydkommentar bare fikk meg til å skru opp volumet? "Stå som en ku, jaaa!" Samme her klasket på meg headsettet, hadde egentlig bare tenkt å se den uten lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Caius 12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 Vakker, så utrolig fort ting skjer, skikkelig utvikling jo! Han ser så valp ut i ansiktet og blikket sitt, jeg vil og ha valpetaaass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 Søøøting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 Absolutt enig med dere jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 Han ser omtrent like gal ut som broren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 Kjempeherlig! ! Disse myndebarna er jo så ekstremt nusselige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 19. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Kan vi ikke få en update her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Caius bor hos oppdretter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 19. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Caius bor hos oppdretter nå Er det lov å spørre hvorfor...? Nysgjerrig, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar