Gå til innhold
Hundesonen.no

Mikke & Gneis


Guest janson
 Share

Recommended Posts

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Den diskusjonen kan dere vel ta i en annen tråd. Jaggu har frøkna blitt høy! Og mikke må man bare digge.

Hahah Akkurat på det stevne har jeg også dårlige erfaringer! Jeg TRYNA under foten i mine egne skolisser hahaha Dritt stevne!

Gratulerer med dagen, Mikke!

  • 1 month later...

Det er litt forskjell på de to ja! Mikke er jaggu endel kraftigere enn Gneis, er hannene oftere det på kelpie?

Man kan vel nesten si at kelpien går omtrent fra utstillingslab til whippet. Og Mikke er da blant de litt større mens Gneis igjen er av en lettere type. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel nesten si at kelpien går omtrent fra utstillingslab til whippet. Og Mikke er da blant de litt større mens Gneis igjen er av en lettere type. :)

Jeg har liten erfaring sånn i det vide og brede, jeg har nesten bare sett DeepEyes kelpier. Men her ser man virkelig hvor forskjellige de kan være, veldig lærerikt :)

Fine vofsenene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene gneis :-D Lekker frøken altså!

Taaaaaakk! :wub:

Haha, jeg ler av kallenavnet sirkusponnien :lol:

Hun er en sirkusponni, hun. Eller Skrulla! :lol:

Kommer Mikke og sirkusponnien til D4A? :)

Sirkusponnien skal stilles ut! Mikke derimot har jeg ikke spurt enda om han vil være med. :sleep: Kjenner jeg han rett så er han mer hypp på å henge med mine foreldre med frokost på senga inkludert.

------------------------

Ellers tester vi ut litt forskjellige årstider om dagen. I går var det høst, i dag vinter. Kanskje litt vår eller sommer i morgen?

9838840953_6b3d879f43_z.jpg

9839162245_d4f1fc9b9f_z.jpg

Og nei, jeg har ikke noe problem med å drite ut Mikke. :lol:

Til og med Gneis lurer innimellom på hva Mikke driver med. :fear:

9838779166_dfd5a0bdbe_z.jpg

9838779976_080bdd6d55_z.jpg

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen råflotte og skarpe bilder! Slike fine bilder gjør meg bare sur egentlig :no: Får aldri så fine! Kan ikke jeg henge dine hunder på veggene isteden for mine? :P

9838840953_6b3d879f43_z.jpg

9839162245_d4f1fc9b9f_z.jpg

Og nei, jeg har ikke noe problem med å drite ut Mikke. :lol:

Til og med Gneis lurer innimellom på hva Mikke driver med. :fear:

9838779166_dfd5a0bdbe_z.jpg

9838779976_080bdd6d55_z.jpg

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen råflotte og skarpe bilder! Slike fine bilder gjør meg bare sur egentlig :no: Får aldri så fine! Kan ikke jeg henge dine hunder på veggene isteden for mine? :P

:lol: Takk! :ahappy:

Hva slags objektiv og kamera har du? :-)

Fine bilder som vanlig, ser dere på d4a :-D

Takk! :ahappy: Kjører på et gammelt Nikon D300 med et 50mm f/1.4 og 85mm f/1.8. Med hundene blir det fort sistnevnte.

Fine kelpisene :heart: Er umulig å ikke bli glade i dem :wub:

:lol: De er nok fornøyde med å høre at metodene fungerer. Mikke la seg oppå en annen kursdeltager hver morgen på Sølen for en skikkelig rundslikking. Skal innrømme at jeg har litt vanskelig for å se hvordan man kan bli sjarmert av det. :lol: :lol:

Ja, man må jo bare elske dem når man ser bilder som her.. :wub:

:wub: Mikke prøver hardt å leve på disse bildene nuh. Han er ikke akkurat veldig populær her nå etter å ha dratt fram en pakke bind fra baggen på rommet og lagt den midt på stuegulvet 4-5 ganger. :|:lol: Sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...