Gå til innhold
Hundesonen.no

GD-klubbens pinetreff


TonjeRA

Recommended Posts

Her kommer noen bilder fra en fantastisk pinsehelg på Vikersund, der Norsk Grand Danois klubb arrangerte sitt årlige pinsetreff...:ahappy: Vi hadde flott vær, masse hyggelige mennesker og ikke minst mange flotte hunder!

Nordic Giant's Colonel Cody, Theodor (far til valpen til Tina/Armagnac)

IMG_9383.jpg

Nordic Giant's Colonel Cody, Theodor

IMG_9384.jpg

...

IMG_9385.jpg

Nordic Giant's Colonel Cody, Theodor

IMG_9386.jpg

Nordic Giant's Dave Lant To Sweden, kullbror til Aimee

IMG_9392.jpg

Nordic Giant's Dave Lant To Sweden BIS valp søndag

IMG_9398.jpg

Boarhunters Ztetson (halvbror til Kita)

IMG_9400.jpg

Nordic Giant's Devil Wears Prada, kullsøster til Aimee (hilser på Highesteem Hot As Hell)

IMG_9422.jpg

Boarhunters Ztetson

IMG_9423.jpg

Boarhunters Ztetson

IMG_9425.jpg

Nordic Giant's Dillinger, kullbror til Aimee. BIS valp på lørdagens utstilling.

IMG_9430.jpg

Nordic Giant's Dillinger

IMG_9434.jpg

Nordic Giant's Colonel Cody, Theodor

IMG_9454.jpg

Boarhunters Ztetson og Tina

IMG_9455.jpg

Papermoon's...

IMG_9459.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordic Giant's Colonel Cody

IMG_9463.jpg

Highesteem Time Has Come

IMG_9464.jpg

Hotpoint's Catch Your Eye

IMG_9466.jpg

Higesteem X... Signor

IMG_9467.jpg

.... Ruben

IMG_9464.jpg

Hotpoint's...

IMG_9470.jpg

Grandison's Grand Slam, Largo

IMG_9471.jpg

Grandison's Grand Slam, Largo

IMG_9472.jpg

Finlandias Magic Moment

IMG_9480.jpg

Hotpoint's Catch Your Eye, Catch

IMG_9489.jpg

Boarhunters Ztetson

IMG_9491.jpg

Boarhunters Ztetson

IMG_9493.jpg

Opertunity's No Limit v Aludi

IMG_9499.jpg

Boarhunters Yakita, Kita

IMG_9505.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddy Blue

IMG_9506.jpg

Boarhunters Yakita, Kita

IMG_9510.jpg

.... Hipster Fashion (engelsk oppdrett)

IMG_9520.jpg

....

IMG_9523.jpg

Nordic Giant's Billion Dollar Baby, Snehvit

IMG_9528.jpg

Nordic Giant's Billion Dollar Baby, Snehvit

IMG_9530.jpg

Blue Buddy

IMG_9559.jpg

Papermoon's Billy Jean (kun 9 mnd) BIS lørdag

IMG_9564.jpg

Fire av Aimees kullsøsken. Donna, Swerre, Capo og Dior

IMG_9568.jpg

Nordic Giant's Designed By Dior, Dior. Kullsøster til Aimee. BIM valpe begge dager

IMG_9575.jpg

Nordic Giant's Dave Lant To Sweden, Swerre. Kullbror til Aimee

IMG_9576.jpg

Nordic Giant's Dillinger, Capo. Kullbror til Aimee

IMG_9582.jpg

Nordic Giant's Devil Wears Prada, Donna

IMG_9585.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det var forskjell på kjønnenen i NG d-kullet, det ser jo ut som det er to måneders aldersforskjell på dem :lol:

Hørte Paper Moon gjorde det kjempebra, jeg hoppa og dansa for valpene "mine" :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det var forskjell på kjønnenen i NG d-kullet, det ser jo ut som det er to måneders aldersforskjell på dem :lol:

Hørte Paper Moon gjorde det kjempebra, jeg hoppa og dansa for valpene "mine" :ahappy:

Ja, det er stor forskjell...Men skal legges til at de to tispene på disse bildene er ganske små og spe... Aimee er større enn de begge... Dessuten er Capo veldig stor...:)

Papermoon hadde en knallhelg! Kan tro Elisabeth var fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det var forskjell på kjønnenen i NG d-kullet, det ser jo ut som det er to måneders aldersforskjell på dem :lol:

Hørte Paper Moon gjorde det kjempebra, jeg hoppa og dansa for valpene "mine" :ahappy:

Har du hund derfra selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :lol: Flotte er de blitt i hvertfall :ahappy::)

Nydelige var de og flotte har de blitt. Det skal bli spennende å følge de framover, spes Billie Jean, hun er så sinnsykt flott i kroppen til å være bare babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var dødslekker!!! :ahappy:

Nei, Aimee var desverre hjemme med kennelhoste...:lol: Utrolig bittert siden de eneste valpene som var der var kullsøsknene hennes...:) Men vi får heller komme sterkere tilbake seinere...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var dødslekker!! :ahappy:

Nei, Aimee var desverre hjemme med kennelhoste...:lol: Utrolig bittert siden de eneste valpene som var der var kullsøsknene hennes...:) Men vi får heller komme sterkere tilbake seinere...:)

Så kjedelig da, men dere får ta det igjen neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordic Giant's Dillinger var og lekker! Masse lekre hunder. Og Theodor er også flott, han ser jo gigantisk ut!

Morsomt å se bilder, flotte hunder!

Men altså, "pinetreff", hva driver dere egentlig med der, bortsett fra å stille hund? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordic Giant's Dillinger var og lekker! Masse lekre hunder. Og Theodor er også flott, han ser jo gigantisk ut!

Morsomt å se bilder, flotte hunder!

Men altså, "pinetreff", hva driver dere egentlig med der, bortsett fra å stille hund? *ler*

Haha så det :lol: Skal stå "PinSetreff" :D

Flotte hunder :ahappy: Men fy søren, er den sorte hannen øverst så enorm eller er personen liten? Den ser jo GIGANTISK ut!

Ja, den sorte hannen Theodor er gigantisk :) Damen er nok rundt 165cm. Theodor er bare 16mnd og fortsatt høy i bakparten han er gigantisk stor, nok rundt 1 meter og veldig kraftig :)Pappaen til min lille Nanti :)

Men han er like snill som han er stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder :) men hun heter Buddy Blue, ikke Blue Buddy.. :D (Pinza's blue idle chatter)

savner henne :lol:

Står Buddy Blue under bildene til Bjørn på FB :D Derfor vi skrev det ;) Hadde ikke katalogen foran oss serru :) Vakker tispe :D Håper Kita kan bli noe ala henne :ahappy::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er det som er litt trist med valpetiden, de blir så raskt store😄 Her blir det kanskje litt størrelse også, ganske store poter😍 Treningstips for sommeren: start på skiltene i RL, ta ett og ett om gangen. Sånn, trenings-sommeren er i boks😄
    • Hei, har noen tips til brae kenneler til stor hund? Fra Trondheim ned til Oslo området/Kristiansand? 
    • Det er fullt mulig å lære hunden å leke og ta leke som belønning. Jeg hadde en hund lik din, og fikk ham like fokusert på lek. I hovedsak gjøres det ved å belønne fokus på lek med mat. Legg en leke på gulvet, vent til hunden ser på den, belønn. Vent videre til han tar borti den med snute eller pote, så til han plukker den opp, osv. Bruk mat med "lav" verdi. Bruk tørrfôr som belønning, og jobb mye med ro når mat er involvert. Jeg tenker at her spiller mange faktorer inn. Hvordan er det på stuegulvet, hjemme? I hagen, på kjente områder? Begynn i lette omgivelser uten distraksjoner for hunden. Start med lave kriterier, enkle øvelser han kan. Hvis du bor i nærheten av en god hundeskole, sjekk om de har kurs i belønningsutvikling eller kan hjelpe deg med dette kanskje med en privattime eller to?  
    • Jeg tror nok løsningen her er å være tålmodig, og gi ham tid til å forstå hva som er forventet av ham. Du har åpenbart en matmotivert hund, som i seg selv er en stor fordel i lydighetstrening Vær nøye med å ikke gi godbit før han viser ønsket atferd, og gjør nok repetisjoner slik at han forstår mønsteret.    Gi det litt tid, så forstår han at det ikke hjelper å hoppe etter godbiten for å få den, iallfall!
    • Jeg har en hund som er veldig glad i mat og alt med mat skaper stress. Lydighet er vanskelig fordi uten godbiter så vil han ikke gjøre noe og med godbiter så blir han så stressa og kun opptatt av godbit og da hører han ikke etter hva han skal gjøre. Hvordan kan jeg trene lydighet da? Han liker ikke leker så det utgår. Han er ikke stresset uten mat men med en gang mat er med i bildet så stresser han fullt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...