armagnac Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Flotte bilder og flotte hunder men Tina? Er det flere som gikk i fella med å rase ut døra på vei til utstilling i bare slippers eller?? Du husker vel meg på første valpeshowet til Kita?? Dette var etter klassen og hvis du ser nøye etter har jeg ikke på den lille gutten utstillingsbånd engang Så nei, jeg stilte i lave støvletter og hadde på slippers når jeg hadde mulighet pga varmen Mange fiiine hunder Noen var virkelig svææææære ja hehe Noen av de er ganske store Godt de er snille Så fine hunder Men noen av dem er jo bare monsterstore Men fortsatt fine da Blei en del bra bilder som vi måtte vise til omverden Ja det enkte jeg og! Flotte bilder da, og mange vakre hunder Var mye bra hunder der i helga Jeg blir litt bekymret hver gang jeg leser overskriften på denne tråden. Pinetreff? haha var nok en del hunder som pintes en del pga av varmen vi hadde på lørdag Men PinSetreffet er en flott utstilling Men du verden for noen flotte og majestetiske hunder! Gleder oss til neste år, da kommer det mer bilder
Marianne&Java Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Men altså.. Mulig jeg bare er litt dum, men hvorfor løfter man alltid ørene dems?
armagnac Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Men altså.. Mulig jeg bare er litt dum, men hvorfor løfter man alltid ørene dems? Da vises nakkebuen bedre og man får et annet uttrykk I andre land er de kupperte... Man kan også holde ørene eller i leppa fpr å få dem til å holde hodet rolig
Marianne&Java Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Da vises nakkebuen bedre og man får et annet uttrykk I andre land er de kupperte... Man kan også holde ørene eller i leppa fpr å få dem til å holde hodet rolig Okay! Takk for svar
Sissi Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 For noen flotte hunder! Men med mine 153 på sokkelesten blir de største av disse som hester for meg
armagnac Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Okay! Takk for svar Bare hyggelig For noen flotte hunder! Men med mine 153 på sokkelesten blir de største av disse som hester for meg Ja noen av hannen blir rimelig høye og kraftige Er ikke så stor jeg heller, så godt de har godt gemytt
Papillon Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Nordic Giant's Colonel Cody, Theodor (far til valpen til Tina/Armagnac) Nordic Giant's Colonel Cody, Theodor Hest eller?
armagnac Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Hest eller? haha nei, pappa til min nye lille valpis stor unghund, bare 16mnd gammel...
Tuskelusken Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Fy søren for en diger hund! Sånn vil jeg også ha!
armagnac Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Det er Larco Camilla Vakker hannhund blei beste sorte hannhund, slått av ei tispe i BIR/BIM
Saphire Skrevet 27. Mai 2010 Rapporter Skrevet 27. Mai 2010 GD er så utrolig vakre, skulle gjerne hatt en sånn selv, da Harlequin (om jeg skrev det rett). Kan jeg spørre hvorfor man holder ørene oppe, når man uansett ikke kan kupere de i Norge, er det liksom et krav at man stiller de slik? Edit: Jeg så svaret høyere opp her nå..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar