Yodel Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 så mange flotte bilder! kunne vært moro med en avstemning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Vinterbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 så mange flotte bilder! kunne vært moro med en avstemning? Vel, min kom ikke i nærheten av en finaleplass på "Norges vakreste hund" engang. Så jeg har nok ikke nubbekjangs. Men hun har vært her: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=8207 Ikke så verst vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Veldig glad i disse 2 som er tatt av Wenche89 her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 fant 2 bilder til som jeg syntes er veldig fine/kule: Zaira til Bambi og Bali løper om kapp: Bali poserer for fotografen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 Har en fotoserie som jeg liker så godt av Chicka på 8års dagen hennes 3mars iår Rulle seg er livet Ser rar ut Glad løpe jente Som vi kjenner Chicka, ører rett ut når hun er i farta og alltid like glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 Så kult! En kennel som avler på hunder som går på to bein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 Det må bli dette: Det ser ut som vi er i en sånn kule (julekule?) med snø inni! Bildet er av meg med Yippie og Amira i bakgrunnen og er tatt av Trine med mitt kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 Det må være disse to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 Dette er to av favorittene fra i vinter, men tror jeg tok endel andre også som jeg synes ble ganske fine Snøen raste under henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 Jeg liker dette bilde. Det er av verdens beste gullnevøen min og Dina som leker i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Jeg er veldig fornøyd med dette: Også liker jeg dette veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Frøken er så søt Mange fine bilder altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Vanskelig å ta bilde av rabiat hvit valp i snø, men jeg har noen jeg liker godt: Smilende samojedvalp som syns snø er gøy: Ikke fullt så happy samojedvalp som lurer på om han blir sluppet fri fra det dumme båndet hvis han hopper ned i dekk: Fornøyd pelsbombe i fint trav: Trynet jeg tenker på når jeg leser i Canislitteratur at hunder får "godbit i blikket" (det er dette trynet jeg ser ned på når vi leker fri ved fot ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Så utrolig fine, kule og morsomme bilder dere tar! Har noen selv: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Jeg synes dette her er ganske kult også liker jeg dette, fordi han ser så glad ut, og det ble så skarpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Jeg synes dette her er ganske kult Connect the dots - get Casper Utrolig kult bilde, og et helt fantastisk uttrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Den sorte stumpen er My Emmalusa Dette syns jeg bare er så søtvakkert My jula 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2010 Dette syns jeg bare er så søtvakkert Nåmmin! Hadde noe slikt sett opp på meg så hadde jeg sikkert skvist den ihjel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 9. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2010 Her var det masse fint! Får snike med tre av mine.. Jeg liker dette selv om det ikke er helt sånn man kanskje skal ta portrettbilder: Mitt favorittbilde fra i vinter av dutten, og eneste jeg har har fått opp på veggen: Og ikke den beste kvaliteten, men syns de er gruelig søte her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 9. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2010 Dette må være mitt bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 9. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2010 Her er noen av mine favorittbilder fra vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar