Gå til innhold
Hundesonen.no

Vinterens beste bilde?


Aya

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Ja, hvilket (evt. hvilke) bilder tok du i løpet av vinteren som fortjener tittelen vinterens beste? Gjerne hunderelatert, da :blink:

hmm, snakker vi her i fotografisk, kunstnerisk eller underholdningsmessig kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter har det i grunnen blitt lite bildetaking, men jeg liker dette av Tinka - jeg liker lyset og fargene, og det gode blikket og hodet en anelse på skakke.

4268877226_e02ba6a328_o.jpg

Men jeg tar også med et ikke-hundebilde, som er tatt da det var så innmari kaldt i januar. Hele byen var dekket av tåke, men litt utenfor lå tåka bare over sjøen og skapte en veldig spesiell stemning. Her for eksempel, skinner sola inn under tåkelaget, og lyser opp Gaula som renner ut i Trondheimsfjorden.

4276313677_1058606cfd_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, snakker vi her i fotografisk, kunstnerisk eller underholdningsmessig kvalitet?

Tja- det får man vel vurdere selv, kanskje en kombinasjon? Eller muligens sentimental verdi? :ahappy: Her er det åpent for det meste!

Jeg er veldig glad i dette:

IMG_0414.jpg

Og dette. Fotografisk sett er det nok ikke så veldig bra, og hun er bustete og rar, men jeg elsker uttrykket hennes her :ahappy:

IMG_0225.jpg

Ingvild: Det av Tinka var nyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...