Argyr Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Soppen hadde med kamera og tok masse bilder, og siden hun har myye bedre kamera enn meg, så tok jeg bare noen få. Men jeg vil jo dele de jeg tok også da, i påvente av at Camilla legger ut sine - der er det en del gullkorn vet jeg! Hva driver du med? Jage charkis som bjeffer Lima skjønte ikke poenget og kom fort tilbake Og Argyr kom når han oppdaget at Lima ikke var bak ham lenger. Stor snøhaug, liten valp Kongen (dronningen) på haugen! De var ikke veldig samarbeidsvillige når vi skulle ta bilder, de skulle på død og liv være inntil en av oss. Godt vi begge hadde kamera da. Geitene samarbeidet nesten like mye. Og ja, jeg lurer fortsatt på om hun er drektig eller ikke.. Forelska gutt Men man trekker ikke i samme retning for det! Skumsle dyr med horn! Lima leter etter mamsen sin bak alt håret DER var hun! Kom ikke over gitt
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Hahaha, de er så søøøte! Jeg får dratt til pappa litt tidligere enn jeg trodde, så da kommer bildene mine også snart.
Sissi Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Herlige bilder, nydelige voffsene, skulle gjerne likt og sett Argyr *live* en gang ... Og herlige geiter også, har litt lyst på slike men spørs om det går i "byggefelt "
ElinT Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Så søte begge to Tror Argyr trenger sin helt egen lille basenji å passe på Og du- enten er Fauna drektig, eller så trenger hun en seriøs slankekur til våren Selv om jeg lurer litt på når den/de killingen/e har tenkt å komme ut..? Det er vel endel mer enn 5mnd siden Børjan begynte å interessere seg for henne...
tulip Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Så fantastisk idyllisk det ser ut! Gleder meg til flere bilder
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Her er de fleste Soppebildene. Garm har det som plommen i egget med ballen sin Fin geit Argyr passer på Argyr ruller seg ned, han. Mye morsommere måte å komme ned på! Shakeitshakeitshakeit! Kommer det noen? Weheeee Lima kom ut! DER innså Lima at jeg satt der Kommeeeeeer! Lima ble stanga to ganger før ho skjønte at man holder seg på trygg avstand fra geitene. *dele opp*
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Uææ, det er en bjørn bak Lima! Lima prøver å leke med ballen, men den skumleste geita er jo der! Argyr betrakter og funderer Seriesnusing Stirrekonkurranse Argyrspam Argyr, veeeent! Nei, hvor skal du, da? Det her gidder ikke jeg! Lima ble etterhvert flink til å løpe en vei og se en annen, må følge med på geitene! Her kommer jeeeeg! *dele opp mer*
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Savna deg, jeg. Der inne er geitene. De planlegger komplott! Passepå! Hihi, de er borte nå! Nuss Hva ser DU på? Puh! Det var ikke få heller, det!
Artemis Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Så mange flotte bilder! Jeg vil ha geiter!
Toril Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Med sånne motiver så skulle det bare mangle,men herlige bilder Soppen
Wilma Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Kjempefine bilder! Jeg vil ha Lima og Argyr! :)
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Kjempefine bilder! Garm er så flott synes jeg, alle hundene er vakre! Så ut som de hadde det kjempekoselig
Stine Pernille Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Kjempefine bilder Argyr virker som en utrolig herlig guttebass
Bambings Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Superfine bilder! Søte Lima Må bare si at jeg tror Argyr er det vakreste jeg noen gang har sett!
MarieR Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Kjempeherlige bilder! Og ikke minst flotte hunder og geiter!
Yodel Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 DFu tar virkerlig flotte bilder, sopp! Elsket bildene som virkelig viste samspillet- og størrelsesforskjellen- på Argyr & Lima!
Peers Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Fantastiske bilder! Argyr er virkelig noe for seg selv, og samspillet mellom ham og Lima var jo bare herlig
Aya Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 FOR noen fantastiske bilder! Nyyyydelige hunder, alle tre! Fine geiter og
Gjest Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Skrevet 14. Mars 2010 Herlige vakre nydelige dyra Og utrolig flotte bilder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar