Gå til innhold
Hundesonen.no

Soppebesøk!


Argyr

Recommended Posts

Camilla: Det var ikke rent få FLOTTE bilder du la inn! :) Et par av disse må jeg få printet tror jeg, i stor utgave.

Herlige bilder, nydelige voffsene, skulle gjerne likt og sett Argyr *live* en gang :D

Du bor vel ikke så langt unna du? Bare å komme og hilse på. :D

Så søte begge to :P Tror Argyr trenger sin helt egen lille basenji å passe på :P

Og du- enten er Fauna drektig, eller så trenger hun en seriøs slankekur til våren :P Selv om jeg lurer litt på når den/de killingen/e har tenkt å komme ut..? Det er vel endel mer enn 5mnd siden Børjan begynte å interessere seg for henne...

Jaa, Argyr skulle veldig gjerne byttet Garm i Lima - men slemmeSoppen sa nei. :ahappy:

Altså, nå har magen liksom "falt ned" om du skjønner? Hun har jo lenge hatt masse pels og sett sånn passe rund ut, men det er høy. Nå er magen mer hengende, så jeg lurer veldig. Børjan trenger jo ikke å ha laget noen killinger med en gang, så hun kan jo være 2-3-4 måneder på vei kanskje? Bestiller kastrering til Børjan straks og tenker å be om en UL av Fauna samtidig. Tykkedama!

Forresten ser det ut til at jeg hadde rett angående Argyr og grisetendensene - dag 1 med Lima var langt mindre intens enn med Loppa og dag 2 var han nesten helt kvitt tullballet. :P

Hihi, de er borte nå!

24886_395859506071_588296071_5446453_6466602_n.jpg

Fjolletryne! c040.gif

Åååhh, jeg LER! :D

24886_395859576071_588296071_5446461_419706_n.jpg

How you doin'? :)

Superfine bilder! Søte Lima :D

Må bare si at jeg tror Argyr er det vakreste jeg noen gang har sett!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i froland.. så er ikke så langt unna det nei. Men Har ikke lappen, så da kommer man ikke så langt uten og måtte drasse hele familien med :lol:

Kjenner til det ja.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...