MegaMarie Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2012 Jeg jobber liksom alltid når det er efit. Er ikke så morsomt med noen bilder før jobb, og noen bilder etter jobb, så kanskje det blir 6 bilder totalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 EFIT imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 *sette på alarm* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Kanskje jeg skal prøve meg på min første efit. Bare det å huske det da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 godt du minte meg på det Lill. Får prøve å huske på det i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 It has begun! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Prøver å få til noe, til tross for at jeg går på krykker og har et forferdelig kjedelig liv om dagen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Im in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 2 bilder og så glemte jeg det selvfølgelig går det om jeg fortsetter nå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Go for it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Jeg tror jeg tar bilde sånn hver 1,5 time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Jeg tror jeg tar bilde sånn hver 1,5 time jeg ga opp når jeg innså jeg grein på ca alle kanskje ta kvelden for den blir koseligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Å jeg glemte hele greia men kom jo på det på samme dagen nå så det nærmer seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Begynte, men det kom bare bilde av og til, så jeg er ikke med, gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Husk EFIT i morgen, da! Skal prøve å huske det, selv om jeg skal være i skogen hele dagen og tiden kommer til å fly så fort at jeg glemmer å følge med på klokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Prøve å huske det jeg også. Får kibbe dekselet til Sandras kamera.. mohaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Fillern! Kameraet mitt er på fjelltur med gubben. Alternativ 1: Mobilbilder. Alternativ 2: Kebbe gubbens speilrefleks som er masse å dra på. Alternativ 3: droppe det. Siden vi skal konkurrere i rally i morra burde vi jo få det med. Får ta en titt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Satt på alarm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Skal huskes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 EFIT IMORRA! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Denne gangen SKAL jeg huske det! Begynner når jeg står opp igjen - for nå er det sengetid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg er med, men syk da så utrolig lite spennende EFIT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Riksen-efit ftw... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg prøver meg idag, men spørs vel hvor spennende det blir 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts