Ine Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Skrevet 18. Mars 2013 Mine er enda ikke registrert hos NKK Så merkelig! Mine ble registrert mottatt 15.03 hos NKK, og jeg fikk svar på mail 07.52 idag. Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Så merkelig! Mine ble registrert mottatt 15.03 hos NKK, og jeg fikk svar på mail 07.52 idag. mine ble mottat igår til slutt.ikke noe svar enda 1 Siter
Ingvild Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Hvordan finner dere ut om bildene er mottatt hos NKK eller ikke? Får dere mail om det? Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Hvordan finner dere ut om bildene er mottatt hos NKK eller ikke? Får dere mail om det? Se under rekvisisjoner, men kommer kun der om du har forhåndsbetalt. Siter
Ingvild Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Se under rekvisisjoner, men kommer kun der om du har forhåndsbetalt. Selvfølgelig har jeg forhåndsbetalt, jeg har da utålmodig oppdretter! Stod ingenting om at bildene var mottatt, da. Hm. Håper ikke dyreklinikken har planer om å bruke evigheter på å sende bildene... I morgen har det jo gått en uke alt. Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Selvfølgelig har jeg forhåndsbetalt, jeg har da utålmodig oppdretter! Stod ingenting om at bildene var mottatt, da. Hm. Håper ikke dyreklinikken har planer om å bruke evigheter på å sende bildene... I morgen har det jo gått en uke alt. You are not alone... Arya sine er heller ikke registrert. Håper virkelig det skjer noe før påsken setter inn. Siter
Ine Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 mine ble mottat igår til slutt.ikke noe svar enda Jeg vet ikke om det har noe å si altså, men dyrlegen min sa at hun sendte det inn seperat, altså HD for seg og AD for seg. De kunne fort bli litt "vanskelige" hos NKK dersom de ble sendt inn samlet. Det kan jo være derfor det tar litt tid? Hvis bildene dine ble sendt inn samlet altså? 1 Siter
Ine Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Da fikk vi svar på hoftene også, A! 4 Siter
Anette Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Doffen fikk A på hoftene,så da venter jeg på AD 5 Siter
Guest Jonna Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Hurra Og nå er både HD og AD bildene til Arya registrert også. Siter
Guest LXT Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Nå føltes det plutselig fryktelig lenge å vente på Dany. En hel måned til hun skal ta bilder Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Skrevet 22. Mars 2013 Også Arya da: Det ble A på søsteren til Geo også Bare Albuene igjen å vente på med de to nå. Siter
Caroline Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Disse er tatt i september i fjor, før og etter hofta ble satt på plass (etter påkjørsel). 3 uker senere så man knapt forskjell, og nå er jeg spent på hvordan de ser ut om en måneds tid... Håper Tonks er like heldig som Opsis Så de offisielle bildene... Ikke sikkert de blir liggende for alltid pga. fullt navn. Siter
Caroline Skrevet 9. April 2013 Rapporter Skrevet 9. April 2013 Så de offisielle bildene... Ikke sikkert de blir liggende for alltid pga. fullt navn. Ingen som har gjettet, men jeg legger ut svaret allikevel jeg. A i alle hjørner 3 Siter
Kensington Gate Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Røntget lånehannen min fra USA i dag. Bildene må sendes til OFA fordi han ikke er reg i NKK, så det vil vel ta litt tid før svaret kommer. Men det er lov å gjette i mellomtiden! Dette ble OFA Good, tilsvarende A eller B hos FCI. SKK leste dem inoffisielt til B. Disse hoftene fikk diagnose D, det vil si venstre hofte (høyre på bildet). Det ble funnet markerte forkalkninger. Siter
Guest Jonna Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Det ble A på søsteren til Geo også Bare Albuene igjen å vente på med de to nå. Geo og Arya fikk A på albuene også Dette ble OFA Good, tilsvarende A eller B hos FCI. SKK leste dem inoffisielt til B. Disse hoftene fikk diagnose D, det vil si venstre hofte (høyre på bildet). Det ble funnet markerte forkalkninger. Grattis med Good! Kjedelig med den D'en Du har ikke bilde i større versjon, jeg er rett og slett nyfiken av meg og lurer på om jeg klarer se noe til det selv. Siter
Kensington Gate Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Grattis med Good! Kjedelig med den D'en Du har ikke bilde i større versjon, jeg er rett og slett nyfiken av meg og lurer på om jeg klarer se noe til det selv. Ja, det var kjedelig, spesielt fordi jeg tok en råsjans på å importere tispa fra USA urøntget (pga null registrert HD i familien). Men slikt lærer man jo av. Her er bildet i større versjon. Det var enkelt å se at den ene sida ville få en dårlig diagnose, men jeg klarer ikke selv å se forkalkningene. Den andre siden virker helt fin. Hun er heldigvis helt symptomfri og har mye bedre bruk av bakparten enn noen av mine frirøntgede. Siter
Guest Jonna Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Ja, det var kjedelig, spesielt fordi jeg tok en råsjans på å importere tispa fra USA urøntget (pga null registrert HD i familien). Men slikt lærer man jo av. Her er bildet i større versjon. Det var enkelt å se at den ene sida ville få en dårlig diagnose, men jeg klarer ikke selv å se forkalkningene. Den andre siden virker helt fin. Hun er heldigvis helt symptomfri og har mye bedre bruk av bakparten enn noen av mine frirøntgede. Ja der ser jeg tydelig at den ligger ikke noe "pent". Mindre forkalkninger kan være veldig vanskelig å se også. Droppet selv å ta inn en import hund da de aldri greide få fingen ut (3 mnd) til å røntge. Tok ikke sjangsen på å bruke 30K på en hund som evt ikke kunne brukes osv. Selv om statestikken på min rase er veldig lav. Utrolig kijpt Siter
Kensington Gate Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Ja der ser jeg tydelig at den ligger ikke noe "pent". Mindre forkalkninger kan være veldig vanskelig å se også. Droppet selv å ta inn en import hund da de aldri greide få fingen ut (3 mnd) til å røntge. Tok ikke sjangsen på å bruke 30K på en hund som evt ikke kunne brukes osv. Selv om statestikken på min rase er veldig lav. Utrolig kijpt NKK skrev "markerte forkalkninger"... Jeg brukte ikke så mye penger på importen. Oppdretter er veldig lei seg og ønsker å gi meg en ny hund uten å ta denne tilbake - vi får se om jeg finner noe jeg kunne tenke meg etterhvert, men da skal den PennHippes. Siter
Guest Jonna Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 NKK skrev "markerte forkalkninger"... Jeg brukte ikke så mye penger på importen. Oppdretter er veldig lei seg og ønsker å gi meg en ny hund uten å ta denne tilbake - vi får se om jeg finner noe jeg kunne tenke meg etterhvert, men da skal den PennHippes. Det forstår jeg godt, det var vel ikke helt forventet fra de heller Hmm usikker på hvordan man ser det egentlig, kanskje det er de svarte skyggene innerst? Hadde vært intressant å vite egentlig. Siter
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 NKK skrev "markerte forkalkninger"... Jeg brukte ikke så mye penger på importen. Oppdretter er veldig lei seg og ønsker å gi meg en ny hund uten å ta denne tilbake - vi får se om jeg finner noe jeg kunne tenke meg etterhvert, men da skal den PennHippes. Her er Amiga sine bilder som også har D med Markerte forkalkninger i venstre ledd. Markerte forkalkninger i høyre ledd. Siter
Kensington Gate Skrevet 17. April 2013 Rapporter Skrevet 17. April 2013 Her er Amiga sine bilder som også har D med Markerte forkalkninger i venstre ledd. Markerte forkalkninger i høyre ledd. Takk for at du delte. Kjenner jeg er litt usikker på hvordan man ser forkalkningene. Er det det hvite i skålene? Siter
Recommended Posts