Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangehallen


Caroline

Recommended Posts

Ehm har jeg dreti meg ut? Fikk pm men ser ikke dalmatiner noe sted jeg`?`*panikk*

Edit nei, på terminlistene så kommer den opp når jeg søker på dalmatiner... så rart... men finner ikke noe anntall eller ring jeg.

edit2

på startnummeret skal jeg i ring 1, ser ut til at de har glemt å oppføre den

Noen andre som skal i ring1? Jeg skal som nr5 i ringen hvis alle møter, og stiller i åpen, så dvs at det ikke er så veldig mange påmeldte isåfall.

da skal vi i samme ring :) da må vi hvertfall møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Ja!Bare så du er advart er jeg sikkert hyperstressa og distre før jeg skal i ringen (og en stund etter) :)

Takk Yodel! :)

Blir morsomt å stille i den ringen, litt andre raser enn hva som pleier å være sammen, iallefall når jeg har stilt. For en gang skyld blir det litt interessant å se på de andre, ikke minst fordi det kommer soniser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, gigaletta - kampesteinen er borte fra skuldrene! Tusen takk :)

For hva skulle jeg gjort når han sa fjers CK og halvfjers HP? :)

Da hadde du gitt ut ekstreme mengder CK og HP :P Fjers er åtti, halv fjers er sytti. Men så slapp du det dilemmaet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke JeanetteH skal opp, skulle jo du ha med en dings til meg, så det kan jo passe at du avleverer den når du entrer ringen med Willy, det ser jo ikke mistenkelig ut i det hele tatt at du har med gave til ringsekretær :)

Er fortsatt påmeldt til lørdagen, men ser formen til Blaze ann (4 dager siden hun ble snittet.) Det er Talli jeg skal stille altså, ikke Blaze :D

Men du må hjelpe meg med å huske helt til lørdagen tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde du gitt ut ekstreme mengder CK og HP :) Fjers er åtti, halv fjers er sytti. Men så slapp du det dilemmaet da :P

Jaja, CK til alle, alle skal få :)

Jeg snakker helst engelsk med dansker, jeg, skjønner jo ikke et potetkvekk...

Er fortsatt påmeldt til lørdagen, men ser formen til Blaze ann (4 dager siden hun ble snittet.) Det er Talli jeg skal stille altså, ikke Blaze :D

Men du må hjelpe meg med å huske helt til lørdagen tror jeg :D

Skal prøve å huske det.

Vet Yodeldamen om Yodelmannen vet når lørdagens PM kommer? En er jo nysgjerrig, må vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å huske det.

Vet Yodeldamen om Yodelmannen vet når lørdagens PM kommer? En er jo nysgjerrig, må vite...

Yodelmannen sier fra sidelinja her at den kommer snarlig, og før helgen :)

Noe spesielt du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodelmannen sier fra sidelinja her at den kommer snarlig, og før helgen :)

Noe spesielt du lurer på?

Snille Yodel og Yodelmannen!

Nei, jeg kan stagge meg, for spør jeg skal alle andre vite sine raser også, og jeg vil ikke gi dere så mye ekstraarbeid! Men takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny info: Kommer enten i kveld eller i morgen tidlig. Så det kan man vel klare å vente på :)

Men bare for å yte pittegranne ekstraservice er det 18 + 4 GD, ring 10. Klokkeslett er visst ikke satt enda. Er vel det de jobber med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny info: Kommer enten i kveld eller i morgen tidlig. Så det kan man vel klare å vente på :)

Men bare for å yte pittegranne ekstraservice er det 18 + 4 GD, ring 10. Klokkeslett er visst ikke satt enda. Er vel det de jobber med.

Tusen takk for hjelpa :) Gleder meg til å se valpene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, CK til alle, alle skal få :)

Jeg snakker helst engelsk med dansker, jeg, skjønner jo ikke et potetkvekk...

Jeg skjønner det godt altså. Jeg skjønte ikke dansk jeg heller, og snakket engelsk med oppdretteren til Tíbrá de første månedene. Nå skjønner vi hverandre stort sett greit, og jeg har tilogmed lært meg danske tallord som tress og fjers og hva de betyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det godt altså. Jeg skjønte ikke dansk jeg heller, og snakket engelsk med oppdretteren til Tíbrá de første månedene. Nå skjønner vi hverandre stort sett greit, og jeg har tilogmed lært meg danske tallord som tress og fjers og hva de betyr :)

Det er godt vi er flere!

Vi solgte en valp til Skåne, og jeg skjønte jo aldri hva de sa. Når de ringte og jeg tok telefonen, og jeg hørte en mann jeg ikke skjønte hva sa, visste jeg alltid hvem det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi er flere!

Vi solgte en valp til Skåne, og jeg skjønte jo aldri hva de sa. Når de ringte og jeg tok telefonen, og jeg hørte en mann jeg ikke skjønte hva sa, visste jeg alltid hvem det var :)

Haha! Telefon er jo enda mer håpløst, så det går i sms når jeg formidler utstillingsresultater til Danmark :) Får håpe jeg blir litt flinkere neste gang jeg skal dit, da skal vi tilogmed på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Telefon er jo enda mer håpløst, så det går i sms når jeg formidler utstillingsresultater til Danmark :) Får håpe jeg blir litt flinkere neste gang jeg skal dit, da skal vi tilogmed på fest.

Det er både lettere å forstå OG å snakke dansk i fylla... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Corgi klubben sent ut startnummerene, men jeg hadde forventet at antall hunder skulle være spesifisert i denne linken de sendte i mailen, men der er det bare en side. Kan de ha glemt å legge med antall hunder i den pdf'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Corgi klubben sent ut startnummerene, men jeg hadde forventet at antall hunder skulle være spesifisert i denne linken de sendte i mailen, men der er det bare en side. Kan de ha glemt å legge med antall hunder i den pdf'en?

Ser ut til at det har gått litt fort, ja - kommer sikkert ny mail snart, eventuelt at PM legges ut på arrangørenes hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det har gått litt fort, ja - kommer sikkert ny mail snart, eventuelt at PM legges ut på arrangørenes hjemmeside.

Trodde det var skriveren min sin skyld jeg. Nå har den fått ufortjent kjeft. Håper vi får resten av PM'en snart da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, jeg kjenner jeg gleder meg stort, faktisk! Ikke bare fordi det er Aikos siste valpeshow før juniordebut på Japanspesialen, men også fordi det er mange soniser der, pluss at etter at vi nå har gått på handlerkurs, er det enda flere hunder og eiere å følge med på! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krona stiller alene på sunndalsøra samme helg, hvor mange og hvem er det som stiller på stange? Bare yodel barn? Er jo så spent på denne helgen, må få høre på mld hvordan det går med dere Liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...