Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangehallen


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Har dere fått PM også dere? Har bare fått et skarve startnummer til en av utstillingene jeg. Har dere insideinfo om hvor man trykker for å få PM'en, mens jeg holdes utenfor? :whistle:

Jeg har fått det på e-post, jeg :blink:. Det er 14 beardiser med oppmøte kl 11:30 - og en valp :aww:. Dere er siste rase i ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen AK på søndagen, spennende å se hva som dukker opp på lørdagen da. *vil ha lørdag pm*

Er det bare jeg som stusser litt på veibeksrivelsen. Jeg lærte i fjor hvor Stang var jeg og hadde jeg kommet fra Vestlandet og skulle til Stange så hadde ikke jeg forstått bære av dette:

Veibeskrivelse: Stangehallen Riksanlegg. Ljøstadvegen 15. 2335 Stange. Du finner oss midt i smørøyet av det indre Østland, øst for Mjøsa, en drøy kilometer fra E6 og 300 meter fra Stange jernbanestasjon. Skiltet fra E-6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sånne mail går til kona og ikke meg! Tror jeg bør oppdatere den addressen slik at vi begge mottar! Men jeg fant i hvertfall hundeoversikten på dogweb.

Bare sendt ut info for ene dagen ikke sant?

du finner ikke tilfeldigvis pm'n til corgieklbben også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du finner ikke tilfeldigvis pm'n til corgieklbben også??

Nei dessverre den er ikke på dogweb enda ser det ut til.

noen som vet når basenjien har oppmøte??

Som det står i pdf'en i urlen jeg la ut begynenr de 10:30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok 4 briardvalper påmeldt - og hele 8 voksne. Willy er nr to inn i rasen, antar det er en juniorhannhund foran ham, den samme vi har konkurrert mot mange ganger før. Hva annet som kommer har jeg dog ikke peiling på... må kanskje forske litt *ler*.

Forresten er det Emma som er ringsekretær hos oss *yeyyy*.

Wee, så moro!

Og det var jo mange spennende raser i den ringen, kan bli en fin dag. 7 engelsk bulldogvalper, det er jo så styggsøtt, og når så en sist så mange bullebabiser på en gang???

Men, jeg sier jo alltid ved spørsmål om ringsekretæroppdrag "ikke dansk dommer". Jeg SKJØNNER ikke dansk, jeg... Så om det skjer mye rart i den ringen den dagen, vet dere hvorfor...

Om ikke JeanetteH skal opp, skulle jo du ha med en dings til meg, så det kan jo passe at du avleverer den når du entrer ringen med Willy, det ser jo ikke mistenkelig ut i det hele tatt at du har med gave til ringsekretær :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, gigaletta - kampesteinen er borte fra skuldrene! Tusen takk :whistle:

For hva skulle jeg gjort når han sa fjers CK og halvfjers HP? :blink:

Da måtte du bare selv bestemt hvem du synes er penest å gitt CK til den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm har jeg dreti meg ut? Fikk pm men ser ikke dalmatiner noe sted jeg`?`*panikk*

Edit nei, på terminlistene så kommer den opp når jeg søker på dalmatiner... så rart... men finner ikke noe anntall eller ring jeg.

edit2

på startnummeret skal jeg i ring 1, ser ut til at de har glemt å oppføre den

Noen andre som skal i ring1? Jeg skal som nr5 i ringen hvis alle møter, og stiller i åpen, så dvs at det ikke er så veldig mange påmeldte isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte du bare selv bestemt hvem du synes er penest å gitt CK til den!

Og mandag morgen funnet en ny tråd på Sonen fra en sur nummer to om den pokkers ringsekretæren som gjorde som hun ville i ringen i helga :whistle:

Kan noen sjekke hvor mange bernere det er påmeldt? Både valper og voksne.

Evnt. kan noen som har fått den på mail legge ut link?

PM er lenket lenger opp, men det er 2 valper og 27 voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, den funket fint. :whistle:

Det var ikke så mange!

Vil ha pm til Sunndalsøra jeg..

Lurer på om det er flere eller færre på lørdagen, jeg, siden dommeren dømte en spesial og en NKK-utstilling i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes godt NKK og samarbeidene klubber kunne opprettet en egen klasse for nakne små snusere jeg :D:P *UTSTLLINGS-ABSTINENSER* :)

Kjenner meg igjen i den. Hadde ikke planer om å stille i Stange eller Bergen, slik at pelsen skulle få vokst seg ut etter forrige napping... men det ble så lenge å vente så vi måtte bare melde oss på... ikke smart men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm har jeg dreti meg ut? Fikk pm men ser ikke dalmatiner noe sted jeg`?`*panikk*

Edit nei, på terminlistene så kommer den opp når jeg søker på dalmatiner... så rart... men finner ikke noe anntall eller ring jeg.

edit2

på startnummeret skal jeg i ring 1, ser ut til at de har glemt å oppføre den

Noen andre som skal i ring1? Jeg skal som nr5 i ringen hvis alle møter, og stiller i åpen, så dvs at det ikke er så veldig mange påmeldte isåfall.

Ja, de har glemt å få med ring 1. Det er der basenjivalper går også. De jobber hardt med saken!

Her er oppmøte/ antall i ring 1:

Type Gr. Rase/Klasse Ant Tid

Valpeshow 06 Dalmatiner 2 09.00

Eksteriør 06 Dalmatiner 19 09.00

Valpeshow 06 Rhodesian Ridgeback 3 10.00

Eksteriør 06 Rhodesian Ridgeback 15 10.00

Valpeshow 09 Tsjekkisk Rottehund 4 11.00

Valpeshow 05 Akita 2 11.00

Valpeshow 05 Basenji 5 11.00

Valpeshow 05 Etnahund 1 11.00

Valpeshow 05 Faraohund 2 11.00

Valpeshow 05 Eurasier 6 11.30

Valpeshow 05 Japansk Spisshund 1 11.30

Valpeshow 05 Kleinspitz 2 11.30

Valpeshow 05 Grønlandshund 1 11.30

Valpeshow 05 Norsk Buhund 1 11.30

Valpeshow 05 Podenco Ibicenco Glatthåret 1 12.00

Valpeshow 05 Podengo Portugues Liten Strihåret 1 12.00

Valpeshow 10 Whippet 4 12.00

Valpeshow 10 Afghansk Mynde 2 12.00

Eksteriør 06 Petit Basset Griffon Vendeen 1 12.00

Eksteriør 06 Basset Bleu De Gascogne 1 12.30

Eksteriør 06 Basset Hound 3 12.30

Eksteriør 06 Grand Basset Griffon Vendeen 1 12.30

Eksteriør 06 Grand Bleu De Gascogne 1 12.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...