Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangehallen


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Noen som har lyst til å ha med seg en snill og grei tervueren hannhund til Stange den helgen og forsøke å få det siste certet for championatet??

Skal i konfirmasjon i Bergen den helgen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooookei.. :lol:

:D Den tanken slo meg også ja *ler*

:D:ahappy:

Noen som har lyst til å ha med seg en snill og grei tervueren hannhund til Stange den helgen og forsøke å få det siste certet for championatet??

Skal i konfirmasjon i Bergen den helgen :lol:

Om jeg reiser opp lørdag så kan jeg det, men søndagen skal jeg på bruksstevne. Kan ikke du ta kontakt når PM nærmer seg om det fortsatt er aktuelt? (Om snøen ligger i rikelige mengder når PM går ut, så blir det ikke bruksstevne noen av dagene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg reiser opp lørdag så kan jeg det, men søndagen skal jeg på bruksstevne. Kan ikke du ta kontakt når PM nærmer seg om det fortsatt er aktuelt? (Om snøen ligger i rikelige mengder når PM går ut, så blir det ikke bruksstevne noen av dagene)

Skitt, det er samme helga som bruksstevnet det ja... *valgets kval*

Og meg. Han skal forresten dømme Symra også, så vi møtes nok ringside folkens!

Om vi ikke er langt inni granskauen så *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt, det er samme helga som bruksstevnet det ja... *valgets kval*

Om vi ikke er langt inni granskauen så *ler*

Ja rundering iallefall. Men ettersom Talli ikke er startet i rundering før så blir det bare en dag på henne uansett.

Men jeg må også ta i betraktning om Blaze har kommet seg igjen etter sterilisering. Men hun har jo kommet seg fysisk veldig fort etter akutte snitt, så ett planlagt snitt er vel "barnemat" for henne.

Tror denne avgjørelsen får hvile fram til evt PM går ut i mars jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig jeg kommer og prøvekjører Ulf Bråten på lørdagen.

Han skal dømme i Danmark også i høst/vinter. Kjekt å teste litt nærmere om det er verdt pengene å reise til Danmark :whistle:

Ooookei.. :wub:

:aww: Den tanken slo meg også ja *ler*

:hmm: Ikke rart JeanetteH gjør det bra på utstilling nei... *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi ikke er langt inni granskauen så *ler*

Kan du ikke løpe på ski rundt Stangehallen innimellom slaga da?

Jaaaa.... pokker heller - nå skal vi gi henne konkurranse??! :wub::aww:

Susanne

Konkurranse skal hun få, men jeg står over prøvekjøringa! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Gir denne tråden et lite "bump", jeg.. Se om vi kan bruke den fremover for å diskutere Stangeutst.

Spennende å se når antallene kommer, tenker at det faktisk kan komme en god gjeng beardiser dit. Vi har årsmøte i 2.etg i hallen der på lørdag kveld, og masse folk som står til valg, etc.

Ellers skulle jeg gjerne se snøen forsvinne herifra snart - så jeg kommer fram til camp.vogna så den kan få litt forpleining og t.l.c. før årets debuthelg til Stange.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma og jeg stiller for Petr Rehanek og Paul Scanlon, noen som vet noe om dem?

Tenkte et øyeblikk at jeg hadde glemt å melde på til Stangeutstillinga, DET var niffen tanke det! :aww: ...gleder seg tross alt som en unge til å starte utstilling/camping-sesongen der! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått katalognummer for søndagen. Prøver å regne meg ut til kjønn osv, men det ble ikke så lett. Vet jo ikke hvem andre som skal dit. Eneste jeg har funnet ut er at jeg er sist i ringen. Betyr det at det ikke er noen champ-tisper påmeldt? Også betyr det vel at det er umulig å finne ut om det er tisper eller hanner som er før meg?

*dobbelpost :whistle: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått katalognummer for søndagen. Prøver å regne meg ut til kjønn osv, men det ble ikke så lett. Vet jo ikke hvem andre som skal dit. Eneste jeg har funnet ut er at jeg er sist i ringen. Betyr det at det ikke er noen champ-tisper påmeldt? Også betyr det vel at det er umulig å finne ut om det er tisper eller hanner som er før meg?

*dobbelpost :whistle: *

Med litt sannynlighetsregning og en god porsjon kaosteori kan man beregne det meste! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått katalognummer for søndagen. Prøver å regne meg ut til kjønn osv, men det ble ikke så lett. Vet jo ikke hvem andre som skal dit. Eneste jeg har funnet ut er at jeg er sist i ringen. Betyr det at det ikke er noen champ-tisper påmeldt? Også betyr det vel at det er umulig å finne ut om det er tisper eller hanner som er før meg?

Om du er sist i ringen er det neppe noen championtisper påmeldt nei :whistle:. Ut over det er det nok vanskelig å si kjønnsfordelingen på de andre påmeldte :blink:.

Utrolig nok 4 briardvalper påmeldt - og hele 8 voksne. Willy er nr to inn i rasen, antar det er en juniorhannhund foran ham, den samme vi har konkurrert mot mange ganger før. Hva annet som kommer har jeg dog ikke peiling på... må kanskje forske litt *ler*.

Forresten er det Emma som er ringsekretær hos oss *yeyyy*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...