wenche89 Skrevet 19. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2010 Fikk min berner sennentispe i helga, og vil gjerne være med på treff om det "er plass"? Er det avtalt nytt treff? Så hyggelig, du er hjertlig velkommen:) Passer det søndag 2 mai for folk her:)? Om noen har forslag til sted så setter jeg stooor pris på det:)
gretea Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 2. mai høres veldig fint ut Vi er ikke så veldig kjent i området så har nok ingen gode tips til møteplass desverre:(
Kaja Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 jeg vil være med Men må se ann formen til basselusken.Han skal på valpeshow den 1 nemlig
Saphire Skrevet 21. April 2010 Rapporter Skrevet 21. April 2010 2 mai er det skogdag med hundeklubb jeg trener i om dagen, så da kan nok ikke vi.
rottmaneier Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 Men skal vi prøve å satse på 2 mai da eller? hvem er med denne dagen?
wenche89 Skrevet 2. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Hehe, er jammen meg ikke mange som henger med lenger. Veldig synd det altså...
armagnac Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Men skal vi prøve å satse på 2 mai da eller? hvem er med denne dagen? Fikk desverre ikke med meg at det var treff i dag... Men var på GD tregg i dag, skrik ut en annen gang Hehe, er jammen meg ikke mange som henger med lenger. Veldig synd det altså... Utstillingsesongen er begynt for fult og mange helger går til det Men skal prøve å få med meg noen turer i løpet av sommeren Har jo sommerferie i juni, med en ny valpis, da rekker jeg nok en del
Shilamon Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Skrevet 5. Mai 2010 Vi blir en del av Akershus når vi flytter til Ås i august, håper vi kan få til å bli med på ett treff da:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar