Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevenner i akershus?


wenche89

Recommended Posts

Siden vi nettopp har flyttet til Løvenstad har vi vært uten internett frem til nå, og derfor ikke fått med oss et eneste treff så langt, men vi håper å komme oss på iallefall noen treff nå og da, dersom det vil fortsette like jevnlig som det ser ut til at dere har hatt det nå. Eneste ulempen er at jeg jobber 100% natt og annahver helg, og treffene havner midt inn i jobbhelga mi da jeg til normalt ligger hjemme og snorker etter nattevakt, men skal nok alltids klare meg med litt lite søvn en og anna søndag. Vi blir nok ikke med denne gangen, Chuck har hatt kennelhoste nylig, så vi tar det litt rolig fortsatt, men satser på å komme sterkere tilbake i mars :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Siden vi nettopp har flyttet til Løvenstad har vi vært uten internett frem til nå, og derfor ikke fått med oss et eneste treff så langt, men vi håper å komme oss på iallefall noen treff nå og da, dersom det vil fortsette like jevnlig som det ser ut til at dere har hatt det nå. Eneste ulempen er at jeg jobber 100% natt og annahver helg, og treffene havner midt inn i jobbhelga mi da jeg til normalt ligger hjemme og snorker etter nattevakt, men skal nok alltids klare meg med litt lite søvn en og anna søndag. Vi blir nok ikke med denne gangen, Chuck har hatt kennelhoste nylig, så vi tar det litt rolig fortsatt, men satser på å komme sterkere tilbake i mars :ahappy:

Hyggelig at du vil være med:) Disse søndagene passer dårlig for flere, så derfor er det treff neste neste helg også, og fra da av annehver søndag:) Men siden det er valpeshow neste søndag så blir det lørdag i stedet. Altså lørdag 6 mars:) Håper du får vært med da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg skulle til å dra snart ( tidlig ute siden jeg ikke har retningssans) så starter jeg opp bilen og der kommer det en meld på dachsbordet som viser at den må på verksted :) f.... Jeg som har gledet meg sååå mye og har hentet den andre hunden som skulle være med! Sorry! men det ikke min skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg skulle til å dra snart ( tidlig ute siden jeg ikke har retningssans) så starter jeg opp bilen og der kommer det en meld på dachsbordet som viser at den må på verksted :) f.... Jeg som har gledet meg sååå mye og har hentet den andre hunden som skulle være med! Sorry! men det ikke min skyld :)

Det var synd da. Alle trekker seg nå rett før, nesten.. hehe.. Jaja, får håpe du kan bli med neste gang da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke kjent i området, holder til i Nes kommune selv...alle er velkomne dit til store fine plasser uten folk hehe. Men vi bor liksom litt uttafor allfarvei, så er vel en grunn til at vi må dra alle andre plasser på treff :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke kjent i området, holder til i Nes kommune selv...alle er velkomne dit til store fine plasser uten folk hehe. Men vi bor liksom litt uttafor allfarvei, så er vel en grunn til at vi må dra alle andre plasser på treff :whistle:

hehe hørtes ut som slik hundefolk flest bor :banana: bor ute i gokk vi også, men er jo fint om det er lite folk der ja :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er iallefall med Lørdag 6 mars. Om vi blir så altfor lenge er en annen sak, små valpiser på 3 mnd blir litt fort slitne. Bare si hvor og når, så skal vi prøve å dukke opp.

Tar nok ikke med svogern sin Italienske mynde, de har vist fått for seg noe rart med at hunden ikke skal få leke med fremmende hunder (info fra valpekurset), for da klarte ikke hunden senere tid å gå pent forbi passerende hunder seinere *håpløst :whistle: *.

Men men, Pøbeldyret våres er iallefall med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...