Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevenner i akershus?


wenche89

Recommended Posts

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan bli med jeg vettu søstersen...Lille Aimee har godt av å treffe nye hundevenner etterhvert...:lol:

Ja koselig om dere ville vært med :wub: GD på date med whippet :blink: da tenker jeg de blir grove i forhold :blink: kjenner jeg gleder meg alt :blink:

Wenche89 kan du ikke bare si en dato??

Edit: Hvis søstersen blir med kan vi sikkert komme til dere :hmm: for da slipper jeg å surrerundt aleine i bilen, ikke veldig kjent borti der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja koselig om dere ville vært med :blink: GD på date med whippet :wub: da tenker jeg de blir grove i forhold :hmm: kjenner jeg gleder meg alt :blink:

Wenche89 kan du ikke bare si en dato??

Edit: Hvis søstersen blir med kan vi sikkert komme til dere :lol: for da slipper jeg å surrerundt aleine i bilen, ikke veldig kjent borti der :lol:

Haha...er med jeg vettu... Skal nok få rota oss fram på et vis... Pleier å klare det vi... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha med dobbis?? :wub: da vil jeg kose og klappe, de er jo bare så stilige å se på :blink:

Søstersen: vi får ta med gps'n :hmm::lol:

Han går ikke så godt overrens med hannhunder, men han kan jo være med å evt. få hilse på GD`en din? :blink: Ellers tar jeg med meg gårdshunden også :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går ikke så godt overrens med hannhunder, men han kan jo være med å evt. få hilse på GD`en din? :blink: Ellers tar jeg med meg gårdshunden også :wub:

Ja, seff får han hilse på ho :blink: Kita er veldig snill med andre, stor pyse egentlig :lol: blir det ikke bare tisper?? Aimee (søstersen sin GD), whippeten og Kita?? hvis ikke rottisen er gutt da :blink: også dine :hmm:

noen som er glemt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig:) Rottisen er gutt, men han trenger ikke bli med. Vi har hatt treff ved nebbursvollen i lillestrøm tidligere, veldig fint der:) Når passer det for dere? Har du hørt med dine venner Kristine:)?

jeg og søstersen skal på utstilling neste helg og 20.-21. februar, ellers er vi ledige :wub: gleder oss til å møte nye hunde-entusiaster med spennende raser :blink: :blink:

skal nok alltids finne fram i Lillestrøm :hmm: det er ikke så langt unna heller :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at så mange vil være med. Er det noen som er opptatt tirsdag om en uke på dagtid?

Jeg jobber stort sett på dagtid :) litt varierende da jeg driver selvstendig :) men er en del på tirsdag, søstersen jobber også :P

Hva med første helga i februar? enten 6. eller 7. blir det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber stort sett på dagtid :P litt varierende da jeg driver selvstendig :) men er en del på tirsdag, søstersen jobber også :)

Hva med første helga i februar? enten 6. eller 7. blir det da :D

Da har ikke jeg mulighet desverre. Skal feire bursdag og 5 års forhold da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie: ja dit skal vi også :) NGDK som arrangerer den ene dagen :P

Blondiemamma: det skal nok ordne seg :P regner med jeg har fått den nye bilen min til da :)

Jeg kan på torsdag, fredag, lørdag og søndag :D hele dagen for min del :D da tar jeg ikke på meg no arbeid, før det er bestemt dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! nå var det jo mange som ville være med:)

Wenche: jeg pratet med hun ene, og hun var ledig søndag etter kl. 15. Men hvis det ikke passer, så er det sikkert andre dager det passer også :)

Jeg kan nå til helgen, og jeg kan neste helg. 13 og 14 feb skal også vi på utstilling :) Siste helgen i feb, hvem datoer er det? ikke Bø helgen vel?

Edit: neste uke kan vi være med på dagtid tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...