Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevenner i akershus?


wenche89

Recommended Posts

Skrevet

Det ser ut som dere hadde det kjempehyggelig på treff! Og Kajsa og jeg vil også være med neste gang.. Jeg kjører også, og har plass til å ha med meg noen!

Så hyggelig:)! Gleder meg til og hilse på:lol:

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg og Kita kommer :lol: hadde det så koselig sist=) og søstersen + samboer kommer sikkert med hund/hunder :)

Så braaaa:)! Gleder meg masse:)

Skrevet

wow! så mange som vil være med neste gang, så bra! :lol: Vi kommer ihvertfall :)

nå må jeg forte meg inn å se på bildene!

Så hyggelig! Dette blir veeldig bra!

Skrevet

Hvis ingen skal kjøre forbi så kan jeg sikkert kjøre og hente:)

Det blir jo skikkelig omvei for deg det da. Jeg tipper jeg får noen til å kjøre eller hente meg, men spørs om jeg får noen til å kjøre og hente. Men får bare se :lol:

Skrevet

Det blir jo skikkelig omvei for deg det da. Jeg tipper jeg får noen til å kjøre eller hente meg, men spørs om jeg får noen til å kjøre og hente. Men får bare se :lol:

Det er ikkeno problem:) Vi ordner noe uansett:)

Skrevet

Det blir jo skikkelig omvei for deg det da. Jeg tipper jeg får noen til å kjøre eller hente meg, men spørs om jeg får noen til å kjøre og hente. Men får bare se :icon_redface:

Jeg kjører fra Gjerdrum/Skedsmokorset, så du kan sitte på med meg. Også vet jeg ikke veien til Losby og det gjør kanskje du?

Kajsa har godt av å være med hunder i alle fasonger og størrelser, og det kan man jo si det blir her :lol: Så det blir kjempe bra!

Skrevet

Jeg kjører fra Gjerdrum/Skedsmokorset, så du kan sitte på med meg. Også vet jeg ikke veien til Losby og det gjør kanskje du?

Kajsa har godt av å være med hunder i alle fasonger og størrelser, og det kan man jo si det blir her :icon_redface: Så det blir kjempe bra!

det hadde vært fint :lol: Hmmm, jeg har jo vært der før, men ble veldig usikker på veien.

Skrevet

det hadde vært fint :icon_redface: Hmmm, jeg har jo vært der før, men ble veldig usikker på veien.

Du kjenner deg sikkert litt igjen får vi håpe :lol: Kjøpt meg sånn fin gammeldags kartbok, så hvis vi får et gatenavn burde vi vel finne fram.. Noen som vet?

Og hvordan er det å ha ei som ikke alltid gidder å komme med en gang mor roper løs der? Er det mye biler, folk og andre ting som måtte røre seg der..

Skrevet

Du kjenner deg sikkert litt igjen får vi håpe :icon_redface: Kjøpt meg sånn fin gammeldags kartbok, så hvis vi får et gatenavn burde vi vel finne fram.. Noen som vet?

Og hvordan er det å ha ei som ikke alltid gidder å komme med en gang mor roper løs der? Er det mye biler, folk og andre ting som måtte røre seg der..

Vi finner nok frem :lol: Sier i fra nærmere om jeg skal være med helt sikkert.

Skrevet

Og hvordan er det å ha ei som ikke alltid gidder å komme med en gang mor roper løs der? Er det mye biler, folk og andre ting som måtte røre seg der..

På søndager er det nok en del folk som går på ski der. Men søndag den 14 skal jeg gå tur der å finne et sted vi kan gå hvor vi kan slippe hundene:) Litt unna folk:)

Skrevet

Så hyggelig:) Hvis alle som har sagt fra hittis kommer så blir bi 11 stk + hunder! Perfekt!:icon_redface: Håper enda flere blir med:)

Skrevet

Du kjenner deg sikkert litt igjen får vi håpe :) Kjøpt meg sånn fin gammeldags kartbok, så hvis vi får et gatenavn burde vi vel finne fram.. Noen som vet?

Og hvordan er det å ha ei som ikke alltid gidder å komme med en gang mor roper løs der? Er det mye biler, folk og andre ting som måtte røre seg der..

Heisann :P Veien som fører inn mot Losby besøksgård heter Losbyveien helt enkelt :)

Skrevet

Vi finner nok frem :) Sier i fra nærmere om jeg skal være med helt sikkert.

Ja, samme her. Er en smule distre, og får ikke håpe jeg skal noe annet...

På søndager er det nok en del folk som går på ski der. Men søndag den 14 skal jeg gå tur der å finne et sted vi kan gå hvor vi kan slippe hundene:) Litt unna folk:)

Høres kjempe bra ut :P

Heisann :) Veien som fører inn mot Losby besøksgård heter Losbyveien helt enkelt :P

Oki.. Tusen takk.. Ser at det ikke langt fra dissa senterne, og det vet jeg jo hvor er:D

Skrevet

hmm ser ut til å bli mange :whistle: noen som vil lage en oversikt over hunder/folk som kommer, tid og sted??

Håper det blir grilling denne gangen også :ahappy:

Skrevet

Det blir grilling:)! Jeg tar med ved:D Så kan alle andre ta med de de ønsker å grille:)

Jeg skal gå en tur i morgen, så skal jeg finne et perfekt sted på en søndag. Men det blir mot Losby i lørenskog kl 14 den 28 februar:) Jeg gleder meg masse:)

Skrevet

-Monica

-Christa34

-Ida:)

-Rottmaneier

-Armaqnac

-Meg

-Sham

-Karine

-TonjaRA

-Anette

+ Saints fra Canis

Det er de jeg har fått med meg at kommer:)

Skrevet

Jeg så aldri på datoen, og tenkte at neste søndag var den siste i denne mnd(det var jo snakk om å ha treff annenhver helg?!), så da kommer nok ikke jeg.

Skrevet

-Monica

-Christa34

-Ida:)

-Rottmaneier

-Armaqnac

-Meg

-Sham

-Karine

-TonjaRA

-Anette

+ Saints fra Canis

Det er de jeg har fått med meg at kommer:)

Takk for listen Wenche :rolleyes2: blir mange denne gangen ser det ut til :lol: gleder meg til å se hunder av alle slag leike sammen og kose seg :lol:

Skrevet

Jeg så aldri på datoen, og tenkte at neste søndag var den siste i denne mnd(det var jo snakk om å ha treff annenhver helg?!), så da kommer nok ikke jeg.

Det var veldig synd! Håper du kan være med neste gang da:)

Skrevet

Det blir vel ikke annenhver søndag fra den søndagen av? For det kræsjer nemlig med mine jobbhelger annenhver helg :icon_redface:

Vi kan bytte helg også vi:) Det blir når det passer for de fleste, men hyggelig om vi kan få noe fast:) Er så tungvindt å lete fram til en dag og tidspungt her hver gang:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...