Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevenner i akershus?


wenche89

Recommended Posts

Vi er iallefall med Lørdag 6 mars. Om vi blir så altfor lenge er en annen sak, små valpiser på 3 mnd blir litt fort slitne. Bare si hvor og når, så skal vi prøve å dukke opp.

Tar nok ikke med svogern sin Italienske mynde, de har vist fått for seg noe rart med at hunden ikke skal få leke med fremmende hunder (info fra valpekurset), for da klarte ikke hunden senere tid å gå pent forbi passerende hunder seinere *håpløst :whistle: *.

Men men, Pøbeldyret våres er iallefall med..

*hysj, viske noe om at min hund har leika med mange, men går fint i bånd :banana: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Vi er iallefall med Lørdag 6 mars. Om vi blir så altfor lenge er en annen sak, små valpiser på 3 mnd blir litt fort slitne. Bare si hvor og når, så skal vi prøve å dukke opp.

Tar nok ikke med svogern sin Italienske mynde, de har vist fått for seg noe rart med at hunden ikke skal få leke med fremmende hunder (info fra valpekurset), for da klarte ikke hunden senere tid å gå pent forbi passerende hunder seinere *håpløst :whistle: *.

Men men, Pøbeldyret våres er iallefall med..

Hva? det er det rareste jeg har hørt :banana:

Jeg er dessverre på skolen på lørdag, så vi blir med neste gang der igjen :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste treff igjen blir 21.mars. Dersom Lørdag passer bedre enn søndag gruynnet utstillinger så er det bare å si fra:)

Skulle vi ikke begynne fra denne helgen av da?? Og annenhver helg utiver? Ettersom vi er nå to som jobber fast annenhver helg(partalls uke) slik at det alltid kræsjer med disse treffene :whistle: ?

Edit: Ser jo nå at dette blir riktig helg :banana: Hadde bare gledet meg til helga nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Tassen kommer :wub: (bare ikke bilen streiker igjen :wub: men den skal være iorden igjen nå altså :P) Hvor skal vi møtes? Er som sagt "langveis" fra så er ikke kjent overhode, men har GPS :fish:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men Wenche; husker du sist gang at Ajax skulle "sette" den lille valpen på plass når jeg hadde han på fanget slik at Ajax hoppet og skallet meg rett i ansiktet ? jeg har hatt kjempevondt i nesa når jeg sier "o", "ø" og "å", og fikk ett sår inni munnen etter det :wub::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men Wenche; husker du sist gang at Ajax skulle "sette" den lille valpen på plass når jeg hadde han på fanget slik at Ajax hoppet og skallet meg rett i ansiktet ? jeg har hatt kjempevondt i nesa når jeg sier "o", "ø" og "å", og fikk ett sår inni munnen etter det :wub::)

Oi, uffda. Håper det ikke er alvorlig da. Jeg husker ikke det jeg men. Det var leit å høre daa.. Håper det ordner seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som vi blir oss 3 da eller? :lol: Blir morsomt å hilse på dere :lol:

Er jo egentlig greit for vesle Frost også. Hu er jo ikke vant til så voldsomt mange hunder..

Men hvilket klokkeslett skal vi møtes og hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig greit for vesle Frost også. Hu er jo ikke vant til så voldsomt mange hunder..

Men hvilket klokkeslett skal vi møtes og hvor?

På skytebanen der vi var sist så er det skyteøvelser på lørdager, så der kan vi ikke være. Så er det noen av dere som vet om et bra sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skytebanen der vi var sist så er det skyteøvelser på lørdager, så der kan vi ikke være. Så er det noen av dere som vet om et bra sted?

Jeg har ikke peiling, er fra Moss og er ikke kjent i det hele tatt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan sikkert være ved skullerudstua (der det var treff med GD) Men jeg kan ikke garantere at det ikke kommer en skiløper eller en hest forbi dersom det er strålende vær:)

Helt greit for meg:) Men da må jeg ha på han langline for han er litt sånn at han skal hilse på alt og alle :lol: Samtidig som vi trener på innkalling som jeg har noen ganger problemer med ;)men det skal vel ikke være noe problem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...