Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevenner i akershus?


wenche89

Recommended Posts

Vi kan bytte helg også vi:) Det blir når det passer for de fleste, men hyggelig om vi kan få noe fast:) Er så tungvindt å lete fram til en dag og tidspungt her hver gang:)

Ja, for etterhvert så vil jo gjerne jeg også være med. Skulle ønske jeg kunne bli med neste søndag, men begynner på jobb 15.00, så blir litt stress. Men sånn til neste gang kan man jo kanskje møtes tidligere? Eller så får jeg sende samboer, for valpen trenger litt hunde sosialisering, og noe annet å "gnage" på enn oss :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Er ei som har skrevet til meg på Canis som ønsker å være med på søndag. Hun skriver:

Dato Sendt: 22.02.2010, kl 17:28

Fra: schnauzerbulle

til: Wenche89

Overskrift: Hundetreff

Tekst: Hei! Vi har kjempelyst til å være med på hundetreffet på søndag, men har som sagt tidligere ikke bil. Så jeg lurte på om du vet om noen som kunne plukket oss opp ute ved Finstad og hva busstoppet vi skal gå av på heter?

Eller om du vet om noen som kjører fra Oslo som vi kunne sitte på med? Høres ut som et skikkelig koselig treff hvertfall;).

Vi er 2 voksne og en dvergschnauzer på 2 år.

Hilsen May-Iren

Er det noen som dette passer for???

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei som har skrevet til meg på Canis som ønsker å være med på søndag. Hun skriver:

Dato Sendt: 22.02.2010, kl 17:28

Fra: schnauzerbulle

til: Wenche89

Overskrift: Hundetreff

Tekst: Hei! Vi har kjempelyst til å være med på hundetreffet på søndag, men har som sagt tidligere ikke bil. Så jeg lurte på om du vet om noen som kunne plukket oss opp ute ved Finstad og hva busstoppet vi skal gå av på heter?

Eller om du vet om noen som kjører fra Oslo som vi kunne sitte på med? Høres ut som et skikkelig koselig treff hvertfall;).

Vi er 2 voksne og en dvergschnauzer på 2 år.

Hilsen May-Iren

Er det noen som dette passer for???

:)

Jeg har desverre ikke plass :D da jeg bare har treseter... Får håpe ho kommer seg til lørenskog :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke få til et treff neste helg igjen da?? Jobber jo annenhver helg vettu, dvs jeg jobber denne helgen, men fri neste. Bare ikke det blir for mye for Frost, treffet på Ekeberg ble litt voldsomt med enkelte av hundene. Men i mindre mengde burde det gå bra. Og Wence son valp er jo bare 3 mnd selv, så de finner sikkert tonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan gjerne ha treff neste helg også:) Men jeg er skal på valpeshow i drammen på søndag, men lørdag er jeg ledig. Så hvis det passer for flere så kan vi ha nytt treff da lørdag 6 mars:) Noen som henger seg på med litt bålkos da også:D? Så tar vi det annehver held fra da:) ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er jo iallefall med da. Meg og samboer og Frost, muligens vi får med oss samboers sin bror, dama hans og den Italienske mynde deres :)

Så koselig! Hyggelig hvis det blir en mynde til også, da får milo noen å løpe om kapp med;) Gleder meg veldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur desverre jeg er nødt til å melde avbud på søndag...:blink: Vet det er surt når folk begynner sånn, men vi lover å komme sterkere tilbake etterhvert! :D 6. mars er vi på valpeshow i Tønsberg, så det passer ikke, desverre...men kanskje neste gang der igjen? :D

Er bedt på fest hos ei venninne jeg ikke har festa med på år og dag, og føler virkelig at jeg kan unne meg en fest etter uttallige helger brukt på hunderelaterte aktiviteter nå! Hehe... Med tanke på hvor skjelden jeg drikker regner jeg med å bli rimelig fyllesjuk (ja, det er typisk meg uansett), og trives nok best på sofaen te søndan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør mot losby gods. ( Forbi der dere parkeret sist ) Så skal jeg sette en plakat det står "Hundesonen" på der dere skal kjøre inn. Vi parkerer ved skytebanen i stede for stallen, der er det ikke så mye folk;) Altså Losby Skytebane (300 meter FØR Losby Gods) :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør mot losby gods. ( Forbi der dere parkeret sist ) Så skal jeg sette en plakat det står "Hundesonen" på der dere skal kjøre inn. Vi parkerer ved skytebanen i stede for stallen, der er det ikke så mye folk;) Altså Losby Skytebane (300 meter FØR Losby Gods) :D

aha kjøre mot Losby Gods, men 300m før :D Takk =) Vi gleder oss :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig:) Hvis du bare kommer deg inn i Losbyveien, da er det bare å følge veien. Etter hvert ser du skilt det det står "Skytebane" på høyre side, der setter jeg ogs plakat men "hundesonen" Der kjører dere inn:) Hvis noen ikke finner veien eller lurer på noe så er mitt nr 94138270:) Ikke nøl med å ta kontakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg tar med meg en spansk vannhund som er en kollega av meg sin :wub: Han trenger det da han er litt skeptisk til andre hunder, så det blir perfekt trening :lol:

Kjempehyggelig det:)

Nå er det 10 stk som kommer:) Noen har meldt avbud, mens andre har meldt seg på:lol: Dette blir gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...