Gå til innhold
Hundesonen.no

Mens vi venter på en basenji


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Om ca to uker - så er han her. :thumbs: Det er fryktelig lenge til, og nesten enda lenger til søndag. Skal ha med kamera, men i valpetåken så spørs det om jeg husker å bruke det - heldigvis skal psycho være med og hun glemmer garantert ikke å ta bilder. :blink:

Nei, det glemmer hun definitivt ikke... Kun når jeg skulle debutere i LP at jeg ikke skjønte åssen kamera funket :P

Men nå har vi da altså vært der! Jeg fikk ikke sett gjennom bilder i går kveld, siden jeg sovnet nesten før jeg var inne døra. Men skal kaste meg over dem nå. Fikk bare sendt over et bilde til Yodel i går. Det får hun evnt distribuere selv :P:D

Men det var skikkelig moro å hilse på hele basseluskgjengen! Og ikke minst Yodelfolket :P Veldig trivelig!

men NÅ, bilder! (altså, for meg da, dere får vente litt :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige altså, er det bestemt nå at du skal ha den du kaller Kasko nå? :P

Yep. Han er min! :P Yodel har publisert det på hjemmesiden tilogmed. :thumbs: Den andre sorte blir russer og stor stjerne.

Nei, det glemmer hun definitivt ikke... Kun når jeg skulle debutere i LP at jeg ikke skjønte åssen kamera funket :P

Men nå har vi da altså vært der! Jeg fikk ikke sett gjennom bilder i går kveld, siden jeg sovnet nesten før jeg var inne døra. Men skal kaste meg over dem nå. Fikk bare sendt over et bilde til Yodel i går. Det får hun evnt distribuere selv :D:blink:

Men det var skikkelig moro å hilse på hele basseluskgjengen! Og ikke minst Yodelfolket :D Veldig trivelig!

men NÅ, bilder! (altså, for meg da, dere får vente litt :D)

Åh gleder meg! Kom hjem med rett over 100 bilder jeg. Det er jo ingenting. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så koselig å ha dere på besøk!!

Også så fine bilder! Er helt forelsket i bildet av Generalen, Marit! Skal legge det ut i tråden nå snart.

Kan jeg stjele litt bilder av deg, Anette? De var innmari fine!!

Nå skal jeg redigere litt bilder, video og hjemmeside.

Har et par timers arbeid foran meg...

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så koselig å ha dere på besøk!

Også så fine bilder! Er helt forelsket i bildet av Generalen, Marit! Skal legge det ut i tråden nå snart.

Kan jeg stjele litt bilder av deg, Anette? De var innmari fine!

Nå skal jeg redigere litt bilder, video og hjemmeside.

Har et par timers arbeid foran meg...

:blink:

Bare forsyn deg! Men tipper Marit sine er bedre. :blink: Det var kjempekos å få besøke dere. Sindre var jo bare aldeles herlig, selv om jeg tror han gleder seg veldig til han slipper å bli overfalt sånn. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så koselig å ha dere på besøk!

Også så fine bilder! Er helt forelsket i bildet av Generalen, Marit! Skal legge det ut i tråden nå snart.

Kan jeg stjele litt bilder av deg, Anette? De var innmari fine!

Nå skal jeg redigere litt bilder, video og hjemmeside.

Har et par timers arbeid foran meg...

:blink:

Skal få gjort meg ferdig med bildene idag håper jeg. Så da sender jeg deg en mail igjen Yodel :blink: Må se litt hva jeg sitter igjen med her. Også slenger jeg ut noen i tråden her etterhvert. Men ting-tar-tid om dagen gitt. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det valpebilder på vei til både oppdretter og Raksha :) Jeg rekker ikke legge ut noen her nå, men gir de respektive fri tilgang til å publisere de jeg sendte over nå :P

Sender du mail eller? *frenetisk refreshe mailen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...