Gå til innhold
Hundesonen.no

Mens vi venter på en basenji


Raksha

Recommended Posts

Nr 2

bb24wks.jpg

Oh balls! Nå fikk jeg lyst til å knabbe denne lille røveren! Er det frekt å ønsketenke at det er han som er en liten Kasko in the making sånn at jeg får sniktafset på ørene og gått meg bort i de sjelfulle øynene? Gimme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Får ikke multisitert:

Mari: Ja, er absolutt lov å ønsketenke at det er han som er Kasko, for er han som er favoritten min. Tenker jeg blir like fornøyd med den andre også da, han er vakker han og - men er han med minst hvitt som appelerer mest utseendemessig til meg. :whistle:

Psycho: Jatakk! Skal rope snart - bare la magen til K gro litt mer først. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått gjennom noe av hundeutsyret mitt for å se hva som kan passe til Basselusken når han kommer. :whistle: Fordelen med å være hamster og da i tillegg ha hatt 4 - (5 med kahlo) hunder i forskjellig størrelse.

4263538631_40bee059ee_b.jpg

Burde komme et stykke på vei med dette? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi misunnelig på deg som får kjøpe alt nytt da. Men er koselig med ting som har en historie også da. :whistle: Sånn det ser ut nå, så får jeg favoritten min, gutt nr 2. Men ingenting blir vel avgjort før rett før levering, han som er finest skal bli stor stjerne, og andre mann skal til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er leveringsklar 5. februar. Men siden jeg sliter med transport opp for å hente så er jeg ikke helt sikker på hvilken dato - men så kjapt jeg kan etter 5. februar. :banana:

Har nedtelling... 25 dager igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er leveringsklar 5. februar. Men siden jeg sliter med transport opp for å hente så er jeg ikke helt sikker på hvilken dato - men så kjapt jeg kan etter 5. februar. :banana:

Har nedtelling... 25 dager igjen. :)

Vi får ta nedtellingen sammens da vettu :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, venter da ikke Basenji. Men antar at valp er en valp, uansett rase...Altså småpøbel :icon_redface:

Ah - du, eller din andre halvdel som er Erlend? *forvirra* :angry:

Men ja, alle valper er småpøbler - noen er tilogmed store pøbler *glane olmt på snusern*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - du, eller din andre halvdel som er Erlend? *forvirra* :angry:

Men ja, alle valper er småpøbler - noen er tilogmed store pøbler *glane olmt på snusern*

Haha, er jaggu forvirret selv. Men det viser seg at min bedre halvdel har lagget et eget brukernavn her, og når jeg skrev det så brukte jeg hans PC. Viste ikke at han allerede var logget på :icon_redface: Men vi BEGGE skal ha belger altså, kun en.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...