Gå til innhold
Hundesonen.no

Mens vi venter på en basenji


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Takk for gratulasjoner. :P

:P Må vel bli helKasko vel? Dog litt miniKasko også, siden han ikke blir veldig stor.

Det er SÅ deilig å kunne vente på valp uten å samtidig sørge over en annen hund. Da jeg fikk Abby så hadde jeg mistet Rikke 3 uker tidligere og da Kahlo var en uke, så mistet jeg Abby. Nå koser jeg meg med å vente, kjenne på hvor mye jeg gleder meg og hvor utålmodig jeg er, koser meg med at Kahlo er frisk og rask og fantaserer om hvor mye faenskap de to skal finne på sammen. :)

Nye bilder av de to nudligene:

Gutt nr 1

g1weekbb1.jpg

Gutt nr 2

g1weekbb2.jpg

De er jo så skjønne! ;) Klarer ikke å velge meg en favoritt enda, og godt er det siden det ikke er jeg som skal avgjøre hvem Kasko er av dem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :P

Selvfølgelig så må du stille han :P Jeg tror egentlig Kahlo hadde hatt godt av å tatt en runde i ringen også :)

Hihi vi får se. Han kjøpes ikke med tanke på utstilling, så om den ene svarte er bedre eksteriørmessig enn den andre, så får jeg den andre. Kahlo? I ringen? :P Nææææææh ;) Jeg vil ikke dommeren så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi vi får se. Han kjøpes ikke med tanke på utstilling, så om den ene svarte er bedre eksteriørmessig enn den andre, så får jeg den andre. Kahlo? I ringen? :P Nææææææh :P Jeg vil ikke dommeren så vondt.

Jeg tenker at du blir hekta ;) Jo, Kahlo vil i ringen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du blir hekta :) Jo, Kahlo vil i ringen! :P

Hihi vi får se - du snakker med ei som har nerver utenpå huden. Næææh, Kahlo kommer til å hoppe opp og knekke nesa på dommeren, samt at hun har en bittfeil så er ikke så mye poeng i å stille henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er basseluskevalpisene 2 uker. Bare 6 uker igjen, og nærmer seg tiden for valpebesøk. ahappy.png

Som en liten bursdagspresang legger jeg ut 2-ukers kullbilde smile.gif Individuelle bider kommer shortly. Nå har øynene startet å åpne seg såvidt på noen! (selvom de sover på dette bildet, så vanskelig å se)

millevalper2uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig for deg, Raksha! :cool: Gleder meg på dine vegne, for du har så absolutt fortjent dette - å vente uten å sørge.. Nå skal det bli spennende å se hvem som blir din, og Kasko var jo et utrolig stilig navn da! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig for deg, Raksha! :) Gleder meg på dine vegne, for du har så absolutt fortjent dette - å vente uten å sørge.. Nå skal det bli spennende å se hvem som blir din, og Kasko var jo et utrolig stilig navn da! :D

Takk! :lol:

Fryktelig valpesyk, men koser meg med det. Når jeg kommer hjem fra juleferie skal jeg begynne å grave i hundetingene jeg har liggende og se hva som kan passe til lille Kasko. Gleder meg!

Legger inn et bilde som viser hvor store de har begynt å bli:

milleflyver.jpg

De begynner etterhvert å ligne på valper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg misunner deg den deilige ventetiden! Jeg kosa meg iallefall skikkelig da jeg venta på Selma. Husker jeg studerte bildene i detalj og så på tegningene de hadde osv. Jeg visste jo heller ikke hvem av to valper som var min. Så kos deg med denne tiden :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, har studert tegningene så godt det lar seg gjøre på bildene. Syns begge er fine jeg - men krysser fingra litt for at han med minst hvitt kommer til meg. Men blir nok fornøyd uansett. Og etter denne jula hvor Kahlo har fått være sammen med Truls omtrent døgnet rundt, så tror jeg å ha to sammen blir kjempekos! Kahlo er så grei med Truls at det er en fryd. :) Hun virkelig koser seg med firbent selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...