Gå til innhold
Hundesonen.no

Mens vi venter på en basenji


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

For en søt klump :) Jeg syns hele den klumpen skal selges som en herlig, god og varm rynke klatt på Finn.no så kan jeg få den :)

FYI, det er jammen godt de er søte, for de Bæs.... MASSE! Går ifra kjøkkenet skinnende rent om kvelden og blir møtt av et 20-talls bæ og 11 valper hver morgen. Det blir mye vasking! He he...

Ellers kan jeg si med rimelig stor sikkerhet at det er Nr. 2 som blir Kasko :wub:

Han ER kullets kuleste! Desidert! Og han er en ordentlig jodler også! Han jodler og logrer, er frampå og happy. Han eeeelsker å dra av Sindre sokkene, og logrer hver gang han ser guttungen. Søtingen :D

Nr 1 er også kul, altså, men har ikke hørt han jodle, også liker han IKKE å være i valpebingen. Da hyler han.

Nr 2, eller Kasko, synes det er mye greiere :lol:

Nå skal jeg legge inn litt 6-ukers bilder av dem, tenkte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er suuupersøte! jeg var og besøkte dem forrige fredag, såvidt det var, men glemte å ta med opp kamera i farten(skulle videre til Letohallen), (mest sannsynlig)Kasko er supersøt, selv om han var veldig trøtt når jeg møtte ham. :wub::lol:

Nå må du ikke bli helt utav deg for at jeg glemte kameraet, Rak! Jeg var så spent på å se dem i det hele tatt! :) Var morro i valpebingen til Luna, satte meg ned og fikk plutselig 4 valper på fanget, de klatret opp som om de aldri hadde gjort noe annet! :)

I Milles valpebinge, så fikk jeg nesten ikke gå igjen, 4-5 stykker som holdt meg fast i fingre og genser-ermer. :D Mens Kasko lå og sov, lille søte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nowi: Du er tilgitt - jeg får se dem selv på søndag. :wub::lol: Og klart at Kasko er den kuleste! Skulle bare mangle, men åh så moro at det ser ut til å bli min lille favoritt. :)

*løpe inn på siden til yodel etter valpebilder* Håper han er våken på søndag, men tipper jeg smelter uansett jeg. :)

Ok, k må få tisse først sier hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo bort å legge inn bildene da. :wub:

Hele gjengen (begge kullene):

g1.jpg

11pups.jpg

Kasko! (Sansynligvis)

bb26wks.jpg

Sjekk øra :lol:

bb26wksh.jpg

Og gutt nr 1 da - sånn tilfelle han ender opp som Kasko likevel:

bb16wks.jpg

Aaaw :)

bb16wkshead.jpg

Om ca to uker - så er han her. :) Det er fryktelig lenge til, og nesten enda lenger til søndag. Skal ha med kamera, men i valpetåken så spørs det om jeg husker å bruke det - heldigvis skal psycho være med og hun glemmer garantert ikke å ta bilder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig gøy at det ser ut som det er han som blir min, men må jo legge til at eneste som gjør at jeg har forelska meg mest i han var jo bilder da. Men blir ikke mindre forelska når jeg får høre at han er tøff, frempå og jodler. :D Gleder meg utrolig til å få hilse på dem i morgen. ;)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive at i dag har valpisene fått hilst på gutta boyz. (Dennis og Billy). Det synes de var superstas! Gud hjelpes så mange søte valpjodlinger som hørtes i stua her da :lol:

Kasko jodlet muligens mest av alle, og syntes den lange pelsen til Billy var dødskul å henge i. Han hadde likevel stooor respekt for han, la seg padde-flat, viftet ferilsk med svansen og yodeleeoet! Søøøte valpene det tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive at i dag har valpisene fått hilst på gutta boyz. (Dennis og Billy). Det synes de var superstas! Gud hjelpes så mange søte valpjodlinger som hørtes i stua her da :lol:

Kasko jodlet muligens mest av alle, og syntes den lange pelsen til Billy var dødskul å henge i. Han hadde likevel stooor respekt for han, la seg padde-flat, viftet ferilsk med svansen og yodeleeoet! Søøøte valpene det tenker jeg!

Aaaw! :D Tipper han syns at skjegget til Kahlo er dødskult. :D Lurer litt på hva Kahlo syns om sånn liten sak med skarpe tenner - tenker hun syns den er litt rar og teit i starten - helt til hun finner ut at hun kan leke med den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw! :D Tipper han syns at skjegget til Kahlo er dødskult. :D Lurer litt på hva Kahlo syns om sånn liten sak med skarpe tenner - tenker hun syns den er litt rar og teit i starten - helt til hun finner ut at hun kan leke med den. ;)

Tror nok Kahlo takler det helt fin-fint. Merker at det er valp, vet du! :lol: Jeg var jo bekymra for åssen Roya kom til å reagere når jeg fikk Kee, men det gikk jo over all forventning, var så forsiktig og snill at! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Kahlo takler det helt fin-fint. Merker at det er valp, vet du! :lol: Jeg var jo bekymra for åssen Roya kom til å reagere når jeg fikk Kee, men det gikk jo over all forventning, var så forsiktig og snill at! :D

Ja, hun pleier å være overbærende med småttiser - med mindre hun liker dem veldig, veldig, veldig godt, da kan hun bli "noget" intens... *mumle noe om stakkars Eddie til Banshee* Men slem er hun aldri. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja... Tenk, om to uker har jeg to hunder igjen. Det er over to år siden sist jeg hadde to egen hunder. :D Jammen på tide, og disse to skal være sammen i mange mange mange år!

Basenjier kan jo bli hauggamle - så Kasko har værsågod å bli det. :lol: Kahlo skal bli 15 - helst 30. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun pleier å være overbærende med småttiser - med mindre hun liker dem veldig, veldig, veldig godt, da kan hun bli "noget" intens... *mumle noe om stakkars Eddie til Banshee* Men slem er hun aldri. :thumbs:

*fnis* STAKKARS Eddie ja! Han er ikke så glad i å bli elsket betingelsesløst av svære traktorjenter med bart, han :blink::D

Nå er jeg bare SÅ spent på hvordan det gikk i dag (aldeles glimrende, regner jeg med) også venter jeg utålmodig på bilder av søte små basselusker *tromme med fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme... og hva mer kan jeg si en *sukk* :thumbs: For en fantastisk flott gjeng! Og Kasko klarte jeg jo å finne med en gang da - han bare lyste i valpekassa han. :D Bilder kommer - men jeg må huske hvilken vei som er opp og ned på verden først.

:blink::D Tenk - bare halvannen uke omtrent, til jeg har han i armene mine igjen. :D :D :P;):P :P :P

Han var akkurat så perfekt, tykk, søt og bare helt fantastisk nydelig som forventet. Også så tøff og frempå! Og for en herlig jodling på han. Nevnte jeg at han er perfekt eller? :P

Vi har akkurat kommet inn døra, k stupte rett i vasken etter vann og så fant hun sofaen gitt. Lang dag, men vel verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt" *fnis*

Blir bare noen her nå da, siden jeg stort sett hadde fingra rundt Kasko i en eller annen form så blir det litt diverse bilder av valpene, og noen av bildene er tatt av psycholynx:

Kasko sniker etter melk av Luna:

4302001250_239e2e36c4.jpg

11 sultne bebiser:

4301253523_ea4ca659be.jpg

Aportering av traktor er da basisk valpekunnskap?

4302002146_210a8f9e93.jpg

Sovehjertet sitt det:

4301254233_5124a89d04.jpg

Kasko sover veldig godt i fanget mitt:

4302002630_187e937fd0.jpg

Så godt at man ikke gidder å våkne av øretygging:

4302002904_642e590a49.jpg

Og sovehjertet hans er smittsomt, så etter øretygging - så sovna øretyggern...

4302003068_882f814b95.jpg

Noen syns den syngende og dansende elgen var skummel, andre igjen - som Kasko, mente at elgen skulle dø:

4301255603_d4ebe5891f.jpg

Kaos... Dennis prøver å vise hvor fint han kan stå, Mille viser hvor fint hun kan sitte, og Kasko er bare i veien. :D

4301256371_5cb727ee0a.jpg

Kooooose Millemor:

4302004770_93d1f12a1e.jpg

Kasko :thumbs:

4302005016_f846da31ac.jpg

Mille :blink:

4301257107_1682df1d2a.jpg

Mille syns de slitsome valpekjøperne kan dra hjem, sånn at hun kan få sove litt. Kasko mener det er tid for mat, igjen:

4301258055_74a642be2e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...