SandyEyeCandy Skrevet 28. August 2011 Rapporter Skrevet 28. August 2011 Nettsiden oppdatert med masse fine bilder, videoer og kritikker fra utstilling. Siter
borderen Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Jeg har også oppdatert med treningsfilm Siter
Marthe Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Bloggen er oppdatert med masse bilder Siter
Benedicte Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Bloggen er oppdatert med masse bilder Duuu, er du glad i lange hunder? (mulig hun bare ser ekstra lang ut i gresset, men jeg tenkte "Extra" med en gang ) ... Jeg har blogget Siter
Marthe Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Duuu, er du glad i lange hunder? (mulig hun bare ser ekstra lang ut i gresset, men jeg tenkte "Extra" med en gang ) ... Jeg har blogget Det er gresset. Hun er ikke lang Siter
Benedicte Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Okei, du må prøve å få et oppstillingsbilde av de to ved siden av hverandre en gang! Siter
Ane Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 (endret) Bloggen er oppdatert med masse bilder Er hun ikke veldig stor blitt? Nora er jo 2 mnd. eldre, og er jo sikkert halvparten Edit: Action er akkurat 1 mnd. og 1 dag yngre! Endret 30. August 2011 av Anebergen Siter
pippin Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Oppdatert med en del blogging, galleri og treningsvideo siden sist jeg la ut her. Må le litt av Mana som er så ivrig i starten at hu hopper laaangt forbi meg når jeg ber henne i utgangsstilling Siter
Frisbee Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Jeg har blogget om utstilling- og miljøtrening et par ganger, om Tinka som var i "Vi med Hund", om "potemaling", og om mitt aller første symaskingprosjekt som endte opp med å bli en "pusepose", og lagt ut video av hva vi gjør når lillepusen er syk og ikke vil spise. Jeg har skrevet en artikkel om innekatt vs utekatt, og et innlegg om hva slags mat jeg gir dyra i huset. Jeg har også fullført en serie jeg har hatt gående om "hundene i mitt liv" (med bilder og videoer).Jeg har fått dyra til å posere med elipsemaskina og vektene mine, rett og slett for å få treningsmotivasjon Vi har fullført en konkurranse, og trukket vinner, men har satt i gang en ny konkurranse (Premien er flekkfjerner, samt en overaskelse til dyret) Denne gangen er det en gjettekonkurranse, med video, om hvilket av bikkjetrolla som scorer høyest på en IQ-test. Gøy om dere vil bli med! Søteste saken, som jeg forelsket meg i på trening Siter
Wanderlust Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Blogget en ikke-hundeblogg fra helga. Siter
MonicaT Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Blogger nesten hver dag Blogget om sykkeltur i går, som var en smule kaotisk. Siter
Marthe Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Okei, du må prøve å få et oppstillingsbilde av de to ved siden av hverandre en gang! Ja, det skal jeg prøve på med litt hjelp Tone stilte de opp, og Carina tok bilde for noen uker siden De står ikke i lag, men da kan du i hvert fall få se henne når hun står oppstilt som en belger Er hun ikke veldig stor blitt? Nora er jo 2 mnd. eldre, og er jo sikkert halvparten Edit: Action er akkurat 1 mnd. og 1 dag yngre! Hun er stor ja Tipper hun er 50 cm høy og 15 kg, eller noe Extra ligger helt på minstemålet på belger, så hun er ikke så stor som hun ser ut til Siter
MiO Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Jeg blogget litt i går om Yatzi's skepsis ved møte med andre (store) hunder. Siter
MonicaT Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Blogget i dag også, om Amigo sin første kløv tur Siter
pippin Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Oppdatert med ny treningsfilm! Siter
borderen Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Jeg har oppdatert med film av Kiter som gjeter Siter
Debbie Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Blogget om klikkertrening http://prikkeprinsessa.blogspot.com/2011/09/vi-klikkertrener-litt.html Siter
Karina&Chica Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 En stund siden jeg har lagt ut noe på hundesonen nå, så har noen bloggoppdateringer om hund på båt, Chicas merkelige liggeplasser, samt fotografering, babybilder, sjørøverputer og punger. Ta gjerne en titt:) Siter
AnnChristin Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Terho har vært og lekt med staffevalper! http://terhopanda.blogspot.com/ Siter
MegaMarie Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Blogget om spor! Og denne gangen gikk det bedre, det kan til og med jeg si som ikke noe sporekspert. Siter
Ganzie Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Blogget om kameraet som endelig er tilbake Siter
Pim Skrevet 5. September 2011 Rapporter Skrevet 5. September 2011 Oppdatert med sjonkel Dimling og Bruksdimling! Siter
MonicaT Skrevet 5. September 2011 Rapporter Skrevet 5. September 2011 Blogget om jakthund treningen i helga Siter
Recommended Posts