Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!

Victoria

Recommended Posts

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Og Charlotte begynte å grine. Tragisk programleder. Ho aner jo ikke hva hun driver på med. Idiotiske kommentarer og dårlige spørsmål.

Syns faktisk det var bra at hun endelig viste litt følelser, og at ikke alt bare er innøvd :_)

Skrevet
Jeg er egentlig mest oppgitt over programlederen.... :thumbsup:

Me too.. Håpløs! Forrige program har hun tydeligvis fått kjeft etter, for da kom hun jo inn som om hun trodde hun var den 4. dommeren i programmet. Slitsomt dårlig.

Gjør meg ingenting at Gabrielle gikk ut, men skulle helst sett at Tommy eller Chand gikk ut isteden. Chand er kjedelig og Tommy synger surt..

Skrevet
Syns faktisk det var bra at hun endelig viste litt følelser, og at ikke alt bare er innøvd :_)

Ja men finnes jo en mellom greie også da.

Me too.. Håpløs! Forrige program har hun tydeligvis fått kjeft etter, for da kom hun jo inn som om hun trodde hun var den 4. dommeren i programmet. Slitsomt dårlig.

Gjør meg ingenting at Gabrielle gikk ut, men skulle helst sett at Tommy eller Chand gikk ut isteden. Chand er kjedelig og Tommy synger surt..

Ho har fått et par stygge blikk av jan fredrik og skjønner det godt.

Skrevet

Enig! Jeg ville gjerne ha ut Chand eller Tommy i dag, men de tjener tydeligvis på fjortisstemmer...

Skrevet

Kan noen væresåsnill å forsøke å forklare meg hvorfor Chand fremdeles er i den konkurransen? Nå har jeg ikke sett på programmet på en stund, men han har jo ikke beveget seg forbi det punktet han sto på sist? Like gnålete og usikker vokalmessig. Passer fint inn på live underholdning på nærmeste brygge!

Det blir som å se en såpeopera, man vet at det man forlot er det man får når man en vakker dag gidder å se på en episode - NULL modning, NULL forbedring!

Skrevet

Jeg synes egentlig alle deltakerne var utrolig flinke i dag, og synes verken Gabrielle eller Mari hadde fortjent å gå ut! Den eneste jeg ikke forstår hvorfor er med fortsatt er Chand..

Selv er jeg selvfølgelig tilhenger av Tommy, hehe. Selv om han ikke var den sterkeste vokalmessig i dag.

Skrevet

Joda, Tommy er morsom, kjekk og har sjarm, men han synger mer og mer falskt, synes jeg... Håper han kommer seg til neste fredag.. :innocent::thumbsup:

Og Chand har jeg blokkert helt.. Jeg synes det blir veldig forskjellsbehandling på deltakerne, for han får alltid synge norske "trønder- rokk" sanger, mens andre deltakere blir utfordret vokalmessig... Vi hørte vel at Chand "sang på engelsk" en gang, og det var ikke noe særlig å høre på..

Skrevet
Ja, du sier noe der :ahappy: hehe.. heier du på lise, eller er de fordi du kjenner hun?

Heier ikke på noen jeg, har jo ikke tv hjemme engang, ser bare på det hvis det er når jeg har tv tilgjengelig. :D Men ja, jeg har gått i klasse med Lise hele ungdomsskolen, og vi ser hverandre jevnlig. :(

Skrevet

hehe - Eneste gangen jeg har syns at Chand har vært i nærheten av å være så bra som dommerene sier at han er, da syns ikke Peter Peters og Mira Craig at han er bra :ahappy:

Skrevet
hehe - Eneste gangen jeg har syns at Chand har vært i nærheten av å være så bra som dommerene sier at han er, da syns ikke Peter Peters og Mira Craig at han er bra :ahappy:

Hahah :(

Liker egentlig bare Shackles og Mari jeg.. Heia heia :lol:

For meg må de ha en personlighet som jeg kan svelge og, og det er det noen av de som ikke har :D

Skrevet

Pinlig.. Det er det jeg har å si om dagens :D

Men, Shackles var gode.:ahappy: Pernille synes jeg var ok. Og Chand er jo så kul at jeg må heie på han uansett. Likevel kan jeg ikke si at jeg synes det helhetlige nivået er noe å skryte av gitt..

Skrevet
For min del er det et par-tre deltakere som burde gått ut før Pernille.

Syns hun er utrolig flink. Men like rikke personligheten hennes(blir litt falsk) eller attituden hennes, så det ødelegger synet av henne for meg. Men flink til å synge er hun!

Skrevet
Har bare sett på det i dag jeg, men syns han derre Chand skulle gått ut.. Han har vel ikke no der å gjøre? :blink:

Enig med deg der. Hans tilstedeværelse understreker jo idiotien med hele showet!

Hvorfor gikk Pernille ut?! *sur*

Jeg ble litt overrasket over den avgjørelsen. Men dersom en ser bort i fra siste innsats fra partene så er det jo helt klart mer potensiale i gruppen da de kan fortsette å utvikle seg. Pernille er liksom fiks - ferdig pakke hun. Og hun vil klare seg helt bra, kommer sikkert en plate fra henne om ikke så lenge ;P

Edit; Men sånn summasumarum så står jeg på at Chand MÅ snart ryke ut dersom det skal være noe hold i dette showet. Han er jo grusom å høre på :S

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...