Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!

Victoria

Recommended Posts

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

synes som så utrolig mange andre at ho (utrolig dårlig på å huske navn) :ahappy: som blei sendt hjem her om dagen skulle ært med videre. Ho var bare så utrolig flink!!

Skrevet
synes som så utrolig mange andre at ho (utrolig dårlig på å huske navn) :ahappy: som blei sendt hjem her om dagen skulle ært med videre. Ho var bare så utrolig flink!

Ja Elin du tenker på. Men då må du se senkveld i dag :lol:

Skrevet

Syns de maser så om at "det er så høy faktor" hele tiden, men ennå ingen wow.. Skuffende hittil i år syns jeg egentlig.

Idag syns jeg Rikke, den første gruppen som var ute (wannabe atomic kitten som var første gruppen ut) og... eeh... usikker på sistemann :ahappy:

skal stemmes ut..

Skrevet

Lise kommer etter pausen :ahappy: Etter nyhetene.. Syns egentlig den første gruppen var ok, men de to guttene.. Hva gjør de heer? Jeg har ortsatt ikke kommet over at hun litt mørke, som akkuratt ikke kom videre til dommerkamp er ute. Hun var såå flink! Ellers syns jeg ut med Rikke, eller de to guttene!

Skrevet

syns dommerne var ganske dårlige på å komentere i kveld for det har på en måte blitt konkuranse mellom dem å ha de beste artistene så det blir liksom bare å rose "sine egne" i stedet for den vanlige konstruktive krittikken.

er enig i at Elin burde få vært med videre så må se på senkveld i dag.

Skrevet
Ey, var det bare ei som blei sendt hjem forrige gang? Hvorfor fikk jeg ikke se Lise? HÆÆÆ? :lol:

Ja Elin var det ja :ahappy: Ho synger jo bare helt urolig :hmm: hvis ho kommer på senkveld må jeg jo bare se på det.

Skrevet
Lise kommer etter pausen :ahappy: Etter nyhetene.. Syns egentlig den første gruppen var ok, men de to guttene.. Hva gjør de heer? Jeg har ortsatt ikke kommet over at hun litt mørke, som akkuratt ikke kom videre til dommerkamp er ute. Hun var såå flink! Ellers syns jeg ut med Rikke, eller de to guttene!

Jeg kjenner han ene av de to guttene. Eller, kjente. Vokste opp med han, var naboer. :lol: Anders.

Skrevet

Enig med at det var ganske skuffende i år, skulle tro det var litt høyere nivå så langt ut i konkurransen. No Name - No Fame liksom? :ahappy: Og hva var så bra med Rikke og Gabrielle?

Hittil heier jeg på Pernille, hun som sang "Because of you". Likte spesielt den 2. auditionen hennes, om jeg husker riktig nå. Synes hun hadde en veldig behagelig stemme, og hun klarte å gjøre noe mer ut av låten, som er imponerende med tanke på alderen.. Fikk faktisk gåsehud, og det er ikke ofte når jeg ser på sånne programmer.

Skrevet

Jeg heier på Rikke jeg, bare fordi at ingen liker henne fordi at Elin gikk ut.. Det er jammen meg ikke hennes feil, så jeg heier på henne på trass :ahappy:

Skrevet
Jeg kjenner han ene av de to guttene. Eller, kjente. Vokste opp med han, var naboer. :ahappy: Anders.

Liker de ikke noe mer fordet. Hehhe, sorry :lol:

Skrevet
syns dommerne var ganske dårlige på å komentere i kveld for det har på en måte blitt konkuranse mellom dem å ha de beste artistene så det blir liksom bare å rose "sine egne" i stedet for den vanlige konstruktive krittikken.

er enig i at Elin burde få vært med videre så må se på senkveld i dag.

Veldig enig.. Eneste dommeren som i det hele tatt klarte å være litt negativ/konstruktiv var JF. Men det var vel ingen overaskelse :lol:

Hva skjer på Senekveld? Jeg som egentlig hadde tenkt til å legge meg tidlig i dag :ahappy: Men høres ut som om det skjer noe spennende der, så da må jeg nesten få det med meg..

Rakk bare å se halve x-factor i dag, men av de jeg så var spesielt Rikke dårlig. *grøss* litt for sukkersøtt for min smak.. Synes heller ikke "The Johnson sisters" var noe å skryte av. Og jeg har aldri vært noe fan av de to guttene heller, så de kan også godt gå ut. Jeg liker "No name, no fame godt", egentlig bare på grunn av første audition der de sang Pokemonsangen. Det var helt genialt! :hmm:

Skrevet
Jeg heier på Rikke jeg, bare fordi at ingen liker henne fordi at Elin gikk ut.. Det er jammen meg ikke hennes feil, så jeg heier på henne på trass :ahappy:

Det at Elin er ute har absolutt ingenting med at jeg ikke liker hun å gjøre.

Jeg syns hun virker nermest usikker, gjør seg liksom litt baby, både sang messig og kroppsspråk, og jeg syns det er syyykt irriterende :lol:

Skrevet
Hva skjer på Senekveld? Jeg som egentlig hadde tenkt til å legge meg tidlig i dag :lol: Men høres ut som om det skjer noe spennende der, så da må jeg nesten få det med meg..

Rakk bare å se halve x-factor i dag, men av de jeg så var spesielt Rikke dårlig. *grøss* litt for sukkersøtt for min smak.. Synes heller ikke "The Johnson sisters" var noe å skryte av. Og jeg har aldri vært noe fan av de to guttene heller, så de kan også godt gå ut. Jeg liker "No name, no fame godt", egentlig bare på grunn av første audition der de sang Pokemonsangen. Det var helt genialt! :lol:

Elin får platekontrakt av JF :hmm:

Nei, the Johnson sisters hadde masse energi, men litt surt her og der? Dog var de ikke de værste, pg hadde en bra preformance. No name no fame er dødskule :ahappy:

Er det nå jeg skal si at jeg ikke er begeistra for NOEN av de jeg kjenner? :lol:

Hahahhahaha :lol:

Liker ingen i X-factor jeg. :( Hele greia virker bare tøysete. Dommerne er litt for begeistra syns jeg. Likte bedre Idol. :lol:

Dommerna har jasset opp stemningen litt væl ja mye ja.

Skrevet

Nå høres jeg sikkert ut som en gammel bestemor(:ahappy:), men hva er X-factor? Tror det er sånne Idol-aktig program, men hva skiller det fra Idol og Norske Talenter f.eks.?

Skrevet
Elin får platekontrakt av JF :ahappy:

Nei, the Johnson sisters hadde masse energi, men litt surt her og der? Dog var de ikke de værste, pg hadde en bra preformance. No name no fame er dødskule :lol:

Ah, I see. Det må jeg få med meg! :lol: Det fortjener hun virkelig, kjempeflink er hun :hmm:

Joa, mye energi, men synes det ble litt upersonlig. Tror de kunne gjort det mye bedre ved å velge en annen sang. De minnet meg litt om MGP deltagere fra ett eller annet østeuropeisk land :lol: Så det falt ikke helt i smak her i gården.. Men de var ikke de værste, det skal de ha.

Heia "No name, no fame"! *håpe på at de skal ta Pokemonsangen en gang til* Han indiske trønderrockern er også kjempekul. *ler* Virkelig noe for seg selv!

Skrevet
Nå høres jeg sikkert ut som en gammel bestemor(:ahappy:), men hva er X-factor? Tror det er sånne Idol-aktig program, men hva skiller det fra Idol og Norske Talenter f.eks.?

Tja.. Det er delt inn i tre ulike grupper hvert fall; under 25, over 25 og grupper. Hver dommer har hver sin gruppe de skal coache. Norske talenter var jo alt mulig av talenter, her er det hovedsakelig sang, også skulle de visstnok legge mer vekt på x-faktor da, utstråling osv, men de gjør de jo generelt i alle programmer av denne typen..

Skrevet

favoritten min er virkelig Thomas<3 digga han fra han kom inn på første audition :ahappy:

trøndergutten blir for klysete å selvgod for min smak

søstrene syns jeg sang bra på de første auditionene men i dag var det rett å slett dårlig

Rikke var for sukkersøt i dag, hørtes ut som hun hadde svelga en pipeleke i dag

no name no fame imponerte meg på første audition men i dag var det bare en gjeng nerder med stooor selvtillit som bare vasa rundt.

de andre husker jeg ikke så kan da ikke ha vært de helt store presentasjonene da.

jepp det er min mening.

Skrevet
Ah, I see. Det må jeg få med meg! :lol: Det fortjener hun virkelig, kjempeflink er hun :lol:

Joa, mye energi, men synes det ble litt upersonlig. Tror de kunne gjort det mye bedre ved å velge en annen sang. De minnet meg litt om MGP deltagere fra ett eller annet østeuropeisk land :lol: Så det falt ikke helt i smak her i gården.. Men de var ikke de værste, det skal de ha.

Heia "No name, no fame"! *håpe på at de skal ta Pokemonsangen en gang til* Han indiske trønderrockern er også kjempekul. *ler* Virkelig noe for seg selv!

Husk at de ikke velger sang selv da :ahappy:

favoritten min er virkelig Thomas<3 digga han fra han kom inn på første audition :hmm:

trøndergutten blir for klysete å selvgod for min smak

søstrene syns jeg sang bra på de første auditionene men i dag var det rett å slett dårlig

Rikke var for sukkersøt i dag, hørtes ut som hun hadde svelga en pipeleke i dag

no name no fame imponerte meg på første audition men i dag var det bare en gjeng nerder med stooor selvtillit som bare vasa rundt.

de andre husker jeg ikke så kan da ikke ha vært de helt store presentasjonene da.

jepp det er min mening.

Thomas? Hvem er det? Eller mener du Tommy? Han er dødsflink værtfall!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk for svar 😁 Har vurdert labrador ja, men litt redd for at den hadde spist alt den kom over 😂  Har absolutt vurdert puddel på nytt, men fra en annen oppdretter. Jeg gjorde mye research og kontaktet flere oppdrettere da jeg fikk min første, men det endte ikke så bra allikevel. Var også ikke klar over at de brune var kjent for å være ekstra gal. Jeg startet en puddelgruppe i området da jeg fikk ham og vi dro på jevnlige treff der, så vet jo at ikke alle er like ikke, men det var en del av guttene som var vanskelige å ha med å gjøre.. så hadde valgt tispe om det ble puddel, tenker jeg. Springer spaniel har jeg ikke sett noe på, har ikke særlig erfaring med den type hund. Pelsstell går helt greit. Alle har jo noe stell. Puddel var ganske mye innimellom, men det var jo ikke verre enn at jeg bare kunne glattbarbere ham om jeg ikke orket en periode. Har også blitt klok av skade og innsett at jeg må prioritere trening på ro ute 🫣
    • Ah perfekt! Takk skal du ha for heads up! Hadde litt guffen magefølelse. Takk for tips, sjekker ut disse nærmere  
    • Nydelig puddel! Selv om du var uheldig med denne så finnes det nok stabile og roligere puddler av begge kjønn. Det handler mye om gener og litt om trening. Men jeg tenker med en gang standard labrador av beskrivelsen din. Det er sjelden mye lyd, de er arbeidssomme, men (som alle raser) tåler en rolig dag så lenge de ellers får det de trenger av aktivisering både mentalt og fysisk. Ellers ville jeg kanskje tatt en titt på springer spaniel, men de kan ha litt lyd. Faktorer som spiller inn er hvor mye aktivitet du ser for deg i hverdagen, og hvor mye pelsstell som er ok. Med puddel er du jo litt vant til pelsstell, så jeg antar det går fint?  Puddel med litt bedre research både på oppdretter og linjer kan jo også være en mulighet. De er flotte arbeidshunder, og det er jo en grunn til at de er brukt som servicehunder - da skal de tåle det meste av ulike situasjoner i ulike omgivelser. Hvis det kun var stresset hos denne hunden du ikke likte med puddelen så ville jeg dratt på noen puddeltreff og snakket med noen oppdrettere.
    • Fine puddelen som var min, for å få litt farge inn her 💚
    • Det er sikkert mer enn nok folk som stiller slike spørsmål, men den som intet våger intet vinner 😇 Jeg skal i løpet av de neste par årene få meg en ny hund, men sitter veldig fast når det kommer til valg av rase.. tidligere har jeg hatt Cardigan Welsh Corgi (fikk henne da hun var nesten 10, så ikke full erfaring her) og Storpuddel fra en oppdretter jeg ikke var helt fornøyd med (jeg ba om en rolig og stabil hund jeg kanskje kunne bruke som besøksvenn, fikk en stresset type som hun ville jeg skulle bruke til agility. Da det viste seg at jeg ikke kunne tilby ham en rik nok hverdag som enslig person i leilighet var hennes råd "legg ham ut på Finn). Jeg har noen ønsker til hund:  * Ikke en utpreget varsler. Vi blir to som er relativt sensitiv for lyd, så mye piping og bjeffing inne orker vi ikke.  * Lettrent hund som jeg kan trene lydighet med. Storkoste meg med puddelen og han ga meg mye suksess og mestring, dette vil jeg ha mer av.  * Stabil mentalitet med mulighet til å sitte i ro ute. Dette hadde ikke puddelen. Han er nå snart 6 år gammel og i nytt hjem, men kan fremdeles ikke stå i ro ute uten å få meltdown. Inne var han helt nydelig.  * Energi til trening, men tåler noen dager innimellom med mindre aktivitet. * Ok størrelse, helst rundt medium/"normal" størrelse et sted. Ønsker lydighet og kanskje sykling innimellom, men ikke så stor at den ikke kan være med overalt ellers (som ut i kajakk, kanskje). * Mulighet for å bo med katt uten at det skal være en reell risiko for at jaktinstinkt tar over.. Har vurdert å gå over til tispe etter dramaet med puddelen. Det virket som det slettes ikke var uvanlig med disse litt høyspente guttene som endte opp med å omplasseres fordi de ble "for mye" og jeg har ikke lyst til å gi gjennom det igjen. Har vurdert puddeltispe, feks. Corgien min elsket jeg, men de beina var utrolig upraktisk innimellom..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...