Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks

Marthe

Recommended Posts

Skrevet

Da har jeg fått testet servicen hos disse, og vel... jeg er ikke så imponert. Bestilte for ca. 7-800 kroner hvorav halvparten var tørkede storfemuskler. Jeg fikk ingen av disse, men likevel regning på alt. Jeg har sendt de flere mailer, uten svar. I tillegg har han ene mannen lagt meg til som venn på facebook etter at jeg har sendt mailene, jeg har også sendt han en melding der uten å få svar.

Nå blir det nok en stund til jeg legger igjen noe mer penger der..

Rart... Jeg har bestilt fra dem fire ganger, og alltid fått varene to-fire dager etter besilling, og ingenting manglet. Fikk svar innen to timer da jeg sendte mail og spurte om noe. Men det er jo kjempedårlig service at du ikke har fått det du har bestilg og betalt for :innocent:

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Måtte nesten prøve vi også :innocent: Bestilte litt div nå, men hvis det viser seg å være bra greier kan det jo hende vi bestemmer oss for abonnere. Nå blir bikkja glad, tenker jeg :lol:

Skrevet

Vi har også bestilt, og fikk bare halvparten av bestillingen...

Ikke var det tørka heller, så "tørka hundesnacks" var litt misvisende :innocent:

Men lillegutt elsker det vi fikk da, og griseørene er halvparten så store som han :lol:

Skrevet

Jeg bestilte et lass med grisører, okse"ting" og kyllinghalser forrige uke, og 3 dager etter bestilling ble det levert på døra. Store fine grisører med masse snadder, flotte "okseting" og noen små kyllinghalser som kanskje ikke helt falt i smak, men det burde jeg ha forutsett, for de har egentlig ikke likt sånt så fryktelig godt før heller.

Kjempefornøyd med både leveranse og kvalitet jeg iallefall :blink:.

Skrevet

Da har jeg fått testet servicen hos disse, og vel... jeg er ikke så imponert. Bestilte for ca. 7-800 kroner hvorav halvparten var tørkede storfemuskler. Jeg fikk ingen av disse, men likevel regning på alt. Jeg har sendt de flere mailer, uten svar. I tillegg har han ene mannen lagt meg til som venn på facebook etter at jeg har sendt mailene, jeg har også sendt han en melding der uten å få svar.

Nå blir det nok en stund til jeg legger igjen noe mer penger der..

Så rart! :blink:

Jeg har bestilt derfra to ganger, og har vært fornøyd med service og kvalitet begge ganger.

Skrevet

Så rart! :blink:

Jeg har bestilt derfra to ganger, og har vært fornøyd med service og kvalitet begge ganger.

Ja, jeg har lagt igjen ganske mye penger der tidligere, men de gangene har jeg jo fått det jeg skulle ha, og har dermed ikke fått testet servicen før nå.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, jeg har lagt igjen ganske mye penger der tidligere, men de gangene har jeg jo fått det jeg skulle ha, og har dermed ikke fått testet servicen før nå.

Har du fått det du har bestilt?

Lurer på å bestille derifra, men hvis de har begynt å bli sløve, så vet jeg ikke..

Skrevet

Har du fått det du har bestilt?

Lurer på å bestille derifra, men hvis de har begynt å bli sløve, så vet jeg ikke..

Har enda ikke fått det nei, og heller ingen svar på noen av mailene/beskjedene jeg har sendt. Mulig jeg bare har vært uheldig, men synes jo det er litt rart at de ikke engang svarer på mailene liksom.

Skrevet

ser at jeg tydelig har vært "heldigere" enn andre her.

Jeg har fått det jeg har bestilt hver gang innen kort tid, maks 5 dager.

Jeg er godt fornøyd med både service og kvalitet, og kommer til å fortsette å bestille herfra :ahappy:

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg gjort min første bestilling også. Tok litt mer enn 3 dager, men det har nok noe med at jeg bestillte i Påsken og posten tar pittelitt lengre tid etter heldigdager.

Eneste som er litt idotisk, om jeg skal si det litt mildt, er at giroen har gått ut dagen før jeg har fått pakken.. :)

Ser det er flere som har reagert på at giroen begynner nesten å løpe fra bestillingen er gjort og ikke etter beregning "fra mottatt" pakke.

Det jeg bestillte var kyllinghalser 30 stk, de falt i smak. 20 stk Okseting, syns de var pittelitt korte iforhold til butikken men mye billigere og kvalteten virker bra. Spiserør som var samme str som butikken og billigere også bestilte jeg to lammehjerter. Eneste med lammehjertene er at det der ut som de er tørket på litt for høy varme så de er litt mørke i kantene.

Meste parten av kyllinghalsene og hjertene har jeg kastet i frysen. Lammehjertene berenger jeg bruker som godbiter ved spesielle anledninger.

Men er fornøyd og bestiller sikker igjen, skal bare sende en mail og klage litt på den giroen og forfallet på den.

Griseører får jeg på lokale dyrebutikken 10 stk for 60 kr. De er også bare tørket og ikke røkt, så det kjøper jeg billigere og plukker selv der.

Skrevet

Det jeg bestillte var kyllinghalser 30 stk, de falt i smak. 20 stk Okseting, syns de var pittelitt korte iforhold til butikken men mye billigere og kvalteten virker bra. Spiserør som var samme str som butikken og billigere også bestilte jeg to lammehjerter.

Hvor lange og breie er de oksetingene sånn cirka? Det er liksom det eneste salza tåler av sånn snacksting -så har lurt litt på å bestille.. Men gidder ikke om de er veldig små i forhold til dem vi selger selv :)

Skrevet

Hvor lange og breie er de oksetingene sånn cirka? Det er liksom det eneste salza tåler av sånn snacksting -så har lurt litt på å bestille.. Men gidder ikke om de er veldig små i forhold til dem vi selger selv :)

Ca 10-11 cm lange og 1,5-2 cm i bredde.

• 2 months later...
Skrevet

HVa har skjedd med den hjemmesiden??

OG de har jo sluttet å selge en masse ting der, har jo hverken griseører eller haler lenger- hva skjer???

Guest Jonna
Skrevet

Var innom jeg også for noen uker siden for å shoppe, men nei de hadde jo ikke noe av det jeg skulle ha lengre.

Synd, for det var faktisk veldig greit å få det i postkassen.

Skrevet

Næmmen, så synd! Det er veldig praktisk å få det i postkassen altså, og de har jo stort sett levert varer av god kvalitet. Jeg kan riktignok bestille muskler fremdeles, men det er jo mer "stas" å ha flere ulike produkter i hus da...

Skrevet

Dette sto på facebook siden deres:

Harald Bredahl Vi bytter produksjonslokale, og vi har dermed ingen produksjon i denne perioden, men vi håper at det ikke er lenge til kommer i gang igjen. Det blir dermed lenger leveringstid i en periode fremover. Vi er også dermed utsolgt for griseører og spiserør, og har lite igjen av storfemuskel og lammehjerte, så de som vil sikr...e seg disse produktene bør bestille snarest. Vi beklager dette, men vi lover å komme tilbake med fullt sortiment og samme høye kvalitet.

Skrevet

Harald Bredahl Vi bytter produksjonslokale, og vi har dermed ingen produksjon i denne perioden, men vi håper at det ikke er lenge til kommer i gang igjen. Det blir dermed lenger leveringstid i en periode fremover. Vi er også dermed utsolgt for griseører og spiserør, og har lite igjen av storfemuskel og lammehjerte, så de som vil sikr...e seg disse produktene bør bestille snarest. Vi beklager dette, men vi lover å komme tilbake med fullt sortiment og samme høye kvalitet.

Å så bra da!

Ble litt bekymret, både jeg og labbisen er superfornøyd med produkter og priser :)

Skrevet

Også jeg som hadde tenkt å bestille grisehaler o.l. til pelsene etter å ha lest litt her.. Jaja, vi får nok bare vente. Men det er vel sikkert derfor noen har manglet deler av bestillingene, at de har vært dårlige på å svare på mailer osv :)

Skrevet

Jeg tror det er to troll her som ble glade nå. De liker å få pakke på posten, nemlig :)

• 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...