Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks

Marthe

Recommended Posts

Idag kom ekstra pakken, men den manglende leverpakken :whistle:

Og oppi lå og "trøstepremien" Noen avdelte muskler og noen vombiter.

Embla var rimelig fornøyd med at det kom en til velduftende pakke.

Og pakkene lukter ikke noe særlig med mindre du stapper nesa på pakken. Men nå er jo hunden kjent for å ha en anelse bedre luktesans enn oss. Så de sniffer godsakene lett :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar
:whistle: Lucas ER virkelig ikke noe spøkelse lenger! Flotte gutten!

Hehe, på det bildet ser han mer ut som en demon men flekkende tenner, opptrukken leppe som gir han litt sånn "ikke kødd med meg" utrykk i øya :wub:

Men han har vokst ja, hvis du går inn på tråden hans under "Min hund" så ser du mer av han der :whistle:

Bildene er tatt for en mnd sida vel og merke, han har fått mer pels siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden bikkjene lukter at det er noe spennende oppi der, kan dere lukte det også? Tenker bare på de som jobber på posten jeg, hvis de også kjenner lukta må det jo være litt ekkelt. :whistle:

Men jeg skal definitivt bestille derfra etter å ha lest denne tråden. :whistle:

Han holder til på Risøyna(hva heter den egentlig? Sier på det på dialekt; Risøynå), så du kan sikkert bare ringe og trappe opp, så slipper du porto. Han er kjempe grei :whistle: Skal ta meg en tur jeg også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder til på Risøyna(hva heter den egentlig? Sier på det på dialekt; Risøynå), så du kan sikkert bare ringe og trappe opp, så slipper du porto. Han er kjempe grei :whistle: Skal ta meg en tur jeg også :whistle:

Ja, jeg fant til etterpå at han holdt til der etter at jeg skrev innlegget. Men det var den telefonskrekken da. :wub: Tror det bare heter Risøy forresten. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant til etterpå at han holdt til der etter at jeg skrev innlegget. Men det var den telefonskrekken da. :whistle: Tror det bare heter Risøy forresten. :wub:

Han er kjempe grei, og mer enn villig til å fortelle om produktene sine. Så det går bra :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også bestilt! Bestilte Lever, hjerte, kyllingnakker, grise ører, tørrfisk filet, spiserør, og grisehaler. Ble bare litt av hvert til 200,- nå først, som smaksprøver for å se hva hundene liker, så blir det helt sikkert enda mer av det de liker best senere! Så nå blir det spennede å se hvor raskt det går, og om produktene faller i smak hos jentene :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om rask levering da!! :lol:

Bestilt tidlig på morgenen i går, å nå lå pakken i postkassa!

Meggie er ikke hjemme for tiden, men Fixa er i ekstase! Har fått smake hjerte, lever å fisk, det gikk rett ned med en gang! Nå sitter hun å knager på en grisehale. Er positiv overrasket over halene og ørene, de er jo svære i forhold til de i butikken, å mye flesk på! Det er jo knapt det på de i butikken, så å bestille snacks fra denne produsenten blir fast fremover altså :lol: Billig, mye for pengene å rask levering, hva kan bli bedre enn det :D Gleder meg til meggie kommer hjem å får smake på godsakene!

Edit: Vi fikk faktura med giro. Så ingen forvirring med betalings måte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått noe. 10 dager siden, og han sa han hadde sendt torsdag, siden han ikke hadde grisehaler da jeg bestilte. :aww:

Hvis ikke du får den veldig snart, så er det vel bare å ta en tlf :) Tror neppe han gjør seg vanskelig hvis du ringer og gir beskjed. Han er god på kundebehandling så vidt jeg har fått med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite obs: om dere har bestilt noen av de varmebehandlete produktene, så følg med når hunden spiser det. De skal jo helst ikke ha varmebehandlet bein, da beinet blir mykere å kan splintres, å da blir det ikke bare bare å være boffs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr vi oss? det er BILLIG jo! :hmm:

Jeg vet ikke om du er overironisk eller om du mener det, men jeg bryr meg faktisk om det jeg KJØPER for penger - 50 kroner eller 500 kroner - er verdt å støtte. Bikkja mi skal ikke få noe billigprodusert mainnskjit "bare fordi det er billig".

Det høres ut som alt er på stell i hvert fall - link.

Du kan skrive hva du vil på hjemmesiden din, uten at det nødvendigvis er sant. Finnes det tilbakemeldinger fra Salmopet og disse hundetrenerene? Har noen sett på fasilitetene til dette tørkeriet? Hvor henter de råvarene fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skrive hva du vil på hjemmesiden din, uten at det nødvendigvis er sant. Finnes det tilbakemeldinger fra Salmopet og disse hundetrenerene? Har noen sett på fasilitetene til dette tørkeriet? Hvor henter de råvarene fra? :)

Spør du om dette før du kjøper noe i dyrebutikken også? :hmm: Hvis du lurer på alt dette så er det jo bare å ringe å spørre.

Store deler av råvarene er i fra :

Fatland Ølen AS

Postboks.241

5583 ØLEN

Fisken er i fra Lofoten så den adressen får du finne selv. Jeg er ikke kjent oppi der.

Jeg mener forsatt at du bør ta kontakt med de selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi pakken.

Dyret valgte seg ut et griseøre. Vanligvis er de borte på null komma niks, men han har det fortsatt noen timer seinere. Uhu!

Jøss...

Spør du om dette før du kjøper noe i dyrebutikken også? :twisted: Hvis du lurer på alt dette så er det jo bare å ringe å spørre.

Tenkte jeg også.... *sette seg på hendene sine eller putte dem tilbake i det dem drev med, å sy tøfler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...