Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks

Marthe

Recommended Posts

Skrevet
Nei, men tenkte på småkryp og sånn som kommer på dem? Hvordan oppbevarer dere det?

Spørs hvor mye du bestiller og har. Ville ikke bekymret meg stort om det, med det "lille" du bestilte. Vi har/hadde evigmasse griseører og haler i sekker i butikken, nema problemas.

Men er du bekymret, sleng det i fryseren. :ahappy:

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Nei, men tenkte på småkryp og sånn som kommer på dem? Hvordan oppbevarer dere det?

I magen på bikkja, vel :lol: Hvor ellers? :ahappy:

Neida, det som ikke er spist på en uke eller to legges i fryseren, og så tar jeg heller opp ting en stund før hun får dem.

Skrevet

Kom pakke til Sparbu i går.... Og noen tok helt av ;-)

Har ikke bestilt så mye, men så langt har kresne Eikou spist to kyllingnakker. Blir nok flere kjøp etterhvert!

Tusen takk for tipset!!!

Skrevet

jeg lagrer alt her i fryseren.... Så nå ligger det 49 grisehaler og 48 kyllingnakker der :icon_redface:

Skrevet

Da har vi vært og hentet pakken med grisehaler, kyllingnakker og leverbiter. Det ble så absolutt godkjent av Sico som ellers aldri har vært noe glad i grisehaler/ører osv.

Dere som ikke betalte over nett (dersom det var mulig), fikk dere giro sammen med pakken eller kom det utenom? Eller har jeg misforstått noe nå?

Skrevet
Dere som ikke betalte over nett (dersom det var mulig), fikk dere giro sammen med pakken eller kom det utenom? Eller har jeg misforstått noe nå?

Det der lurer jeg og på, hvordan i alle dager betaler dere? :wub:

Jeg fikk ingen giro med i pakken!

Skrevet

Vet dere hva? Jeg tror ikke det var noen giro i pakken min. Bare en faktura som sa hva jeg hadde bestillt og hva det kosta.

Edit: Ser vi er flere...

Skrevet
Lurt på det samme, men det står Bank et sted på arket og et nummer, kan det være kontonummeret?

Har ikke turt å prøve det ut.

Jeg og gubben klødde oss litt i hodet over det samme, men jeg brukte nummeret etter "Bank", og krysset fingrene.

Skrevet

Står på den fakturan man får sammen med pakken.

Det er det nr etter Bank man skal bruke når man betaler...

Var litt usikker jeg også så jeg sendte like greit en mail å spurte..

Skrevet
Står på den fakturan man får sammen med pakken.

Det er det nr etter Bank man skal bruke når man betaler...

Var litt usikker jeg også så jeg sendte like greit en mail å spurte..

Ok, fint. :wub: Regner med det er samme nr på alle brevene, så skrev dere bare navnet deres i den "melding til mottaker"-boksen da, eller kundenummer? Lurt å ta med begge deler kanskje?

:wub:

Skrevet
Shit, du bestilte mye ja! hahaha synes 10 griseører var mye jeg :wub:

jeg tenkte julegaver jeg serru :wub: Bridie har mange hundevenner :D

Da har vi vært og hentet pakken med grisehaler, kyllingnakker og leverbiter. Det ble så absolutt godkjent av Sico som ellers aldri har vært noe glad i grisehaler/ører osv.

Det er den lappen som ligger med i pakken som er faktura. Der står jo kontonummer, sum osv. Jeg skrev inn fakturanr, kundenr og evnt andre "viktige" opplysninger som melding da jeg betalte :ahappy:

Skrevet
Bestilte på SøndagsKveld og var å hentet den på posten i dag :banana:

Hundene ble værtfall glad for pakken som kom :whistle:

Hva bestilte du da?? Når guttene dine liker det, MÅ jo jentene mine like det også, haha!

ettersom alle her inne er fornøyd så frister det veldig å bestille. det var jo kjemmpe billig. Men hva skal man bestille først da? Var så masse godt der :cheer:

Skrevet

Jeg skal nok bestille jeg også.. Men var noe galt med mine sider så jeg fikk ikke opp alt på siden. Hva var prisen på oksemuskel, 65,- var ikke det himla dyrt for en muskel??

Skrevet
Hva bestilte du da?? Når guttene dine liker det, MÅ jo jentene mine like det også, haha!

ettersom alle her inne er fornøyd så frister det veldig å bestille. det var jo kjemmpe billig. Men hva skal man bestille først da? Var så masse godt der :)

Jeg bestilte:

*Lever pk'er (Diezel :wub: , Aragon ikke...)

*Gris,ører (Aragon :) )

*Hjerte,lam

*Spiserør (Begge :))

*Kyllingnakker (Begge :))

*Grisehaler

*Tørrfisk filet

*Vom

*Storfemuskel (Aragon :))

Det andre har de ikke prøvd enda...

Skrevet
Jeg skal nok bestille jeg også.. Men var noe galt med mine sider så jeg fikk ikke opp alt på siden. Hva var prisen på oksemuskel, 65,- var ikke det himla dyrt for en muskel??

Det er 75 kr for en HEL oksemuskel.

For 5 små (20 cm lange ca, og kankje 2,5-3 cm diameter) koster det 65 kr.

Skrevet

Da har pakka til Lucas kømmi, og gjett om det var en som var glad her :whistle: Han fikk være med og hente det på posten, og han gikk som en drøm hematt, det lukta jo name-nam av den røde pakka :wub:

Han fikk alt servert på gølvet, og fikk hente seg det han selv ville ha. Han gikk flere ganger og forsynte seg, og rakk ikke mer enn bare å smatte litt på det han hadde henta før han måtte hente seg noe nytt :whistle:

Her ser dere resultatet, fikk myyyye for 356 kr. synes jeg. Kommer definitivt til å handle der igjen!

162.jpg

170.jpg

Skrevet

Gleder meg også til pakken kommer, kjøpte for bare firehundre, men kunne glatt kjøpt mer.. Men jula kommer snart..

Skrevet

Men siden bikkjene lukter at det er noe spennende oppi der, kan dere lukte det også? Tenker bare på de som jobber på posten jeg, hvis de også kjenner lukta må det jo være litt ekkelt. :wub:

Men jeg skal definitivt bestille derfra etter å ha lest denne tråden. :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...