Gå til innhold
Hundesonen.no

Nadira

Gry83

Recommended Posts

Onsdag 19 august (2009) hentet vi hjem vår lille Nadira, en Pinscher-valp på 8 uker. :P Nadira kommer fra Lilla Enebys Kennel i Sverige, og er (selvfølgelig) verdens herligste valp! :whistle:

Noen bilder av skjønningen:

053nadde.jpg

055nadde.jpg

051nadde.jpg

047nadde.jpg

Linselus! :)

107.jpg

"Oh no... I'm gonna crash!" :)

Titt gjerne innom hjemmesiden hennes også! :Phttp://ilmoonadira.wordpress.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, men travle dager! Har en liten svarting selv i hus (Lucas Lionheart, jeg bor sammen med matmor i en uke til) og her går det for seg. Men deilige er de da!

Tips: Bruk gjerne sele når hun er i langline, så hun ikke ødelegger nakken sin hvis du må stoppe henne med å tråkke på lina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk, alle sammen! :)

Deilig, men travle dager! Har en liten svarting selv i hus (Lucas Lionheart, jeg bor sammen med matmor i en uke til) og her går det for seg. Men deilige er de da!

Tips: Bruk gjerne sele når hun er i langline, så hun ikke ødelegger nakken sin hvis du må stoppe henne med å tråkke på lina.

Åååååå, bor du sammen med Siri? Vi skal treffe Siri og Lucas i september, når de skal hjem til Karmøy (hvor jeg bor). :D

Jeg var å skulle kjøpe sele på torsdag, men dem hadde ikke flere igjen i Nadira sin størrelse. :whistle: Så jeg får prøve å finne en på en annen dyrebutikk snart. Er jo absolutt best at dem har sele på seg i langline i tilfellet det skulle bli noen rykk og napp... Og det er greit å lære hunden at sele betyr at den kan springe å ta seg ut, mens halsbånd betyr at den skal gå fint, synes jeg. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...