Gå til innhold
Hundesonen.no

Nadira


Gry83

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg har vert lite flink til å ta bilder av Nadira i det siste... *Skjerpings* Men her er hvertfall en videosnutt av Nadira på playdate med Tyson ~ hun synes Tyson er sånn ca kulest i verden, og blir heeeeelt propell når hun får leke med han. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Åh så nydelig hun er :P Jeg må si at Pinscher virker som en flott rase, ser gjerne flere bilder av denne frøkna :P

Jeg skal ta nye bilder å legge ut i løpet av de nermeste dagene. :lol:

Herlig snutt! Det er noe eget med pinschere altså :lol:

Heeeeelt enig. ;) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med noen nye bilder kanskje? :blink: Jeg har fått meg nytt kamera, så nå blir det nok lagt ut masse bilder her i fremtiden. :blink: Nadira har blitt 7 måneder gammel, er 47 cm i skulderhøyde og veier 15 kg.

010-1.jpg

011-2.jpg

013-3.jpg

021-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så pen hun er! :blink: Hvordan synes du hun er å trene? Lettlært? Har jo lest en del om rasen, og mange steder står det at de ikke bør trenes med for mange repetisjoner fordi de går raskt lei. Er dette din erfaring også? Piper hun mye? De har jo rykte på seg for å prate en del... Når jeg ser bilder av henne får jeg bare mer og mer lyst på pinscher! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så pen hun er! :wub: Hvordan synes du hun er å trene? Lettlært? Har jo lest en del om rasen, og mange steder står det at de ikke bør trenes med for mange repetisjoner fordi de går raskt lei. Er dette din erfaring også? Piper hun mye? De har jo rykte på seg for å prate en del... Når jeg ser bilder av henne får jeg bare mer og mer lyst på pinscher! :blink:

Tusen takk! :hmm:

Hun er VELDIG lettlært, hun lærer som regel ting etter 2-3 korte repitisjoner. Og så lenge det er godbiter inni bildet har jeg ikke opplevd at hun blir lei selv om vi trener en stund (MATVRAK!), men da trener vi på forskjellige ting sånn at det ikke blir terping på én ting over lang tid. MEN, hun kan være ganske vimsete/ufokusert når man trener med forstyrrelser, hun MÅ ha med seg alt som skjer rundt henne og detter lett av lasset. :blink:

Det skal ganke mye til for at hun piper synes jeg, da må hu kjede seg veeeeeldig. Og hvis hun først begynner å pipe, så gir hun seg fort. Vi har helt fra starten av vert bevisste på å ikke gi henne noen form for oppmerksomhet når hun piper, så kan jo hende at det har hjulpet... Eller så ha vi bare hatt veldig flaks som har fått en stille Pinscher. :lol::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...