Gå til innhold
Hundesonen.no

Mopsevalper


Synnikken

Recommended Posts

Dette blir såå bra :lol: Gleder meg fælt på deres vegne, og til bilde spam!

Moren til Bosse fødte alle 8 selv. Dette var hennes 3 kull, og hun hadde fått 8 valper de to andre kullene og, som hun også fødte selv.

Moren til Gulla fødte alle 9 selv, og nå ble jeg litt usikker på Brumle? Men Lillemor fødte vel alle selv hun og?

Lillemor fødte alle som Perler på en snor. Tror Brumle var nr 3 eller nest sist.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Nå er vi hjemme fra Vetrinæren, Sistemann, en stor gutt på 243 gram overlevde ikke. Han kom seg ikke over en "kneik" i bekkenet. Han overlevde dessverre ikke, ble tatt med keisersnitt. De to jentene er noen herlige småtroll :whistle:

Regner med å slenge inn ett bilde løpet av dagen, nå skal vi prøve å sove litt :banana: Vært våken i hele natt vi.

Petra ble røntget idag, hun venter tre små hun også. :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme fra Vetrinæren, Sistemann, en stor gutt på 243 gram overlevde ikke. Han kom seg ikke over en "kneik" i bekkenet. Han overlevde dessverre ikke, ble tatt med keisersnitt. De to jentene er noen herlige småtroll :cheer:

Regner med å slenge inn ett bilde løpet av dagen, nå skal vi prøve å sove litt :jump: Vært våken i hele natt vi.

Petra ble røntget idag, hun venter tre små hun også. :)

Trist med den lille gutten :banana:

Men GRATTIS med de to små pikene!! Gleder oss til bilder :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vigdis har det utrolig flott virker det som. Har vært ute i hagen å tisset og solt seg litt i solstrålene.. :whistle: De to små feite damene ser ut til å ha det supert der de ligger å hviler hodene sine oppå hver sin pupp etter en liten skvett melk. Vigdis har spist mat og drukket vann og til og med vært en liten runde inn på stuen for å slikke meg litt i fjeset der jeg lå som ett slakt på sofaen å snoket. (ja hun vekket meg) hun trengte vel bare en liten klapp på hodet :banana: Vel er det hardt med fødsel for hunden. men det er pinade hardt for eier og.. Skal jo være det 100% for henne hele tiden.

Nå venter vi bare på petra sine små troll. Håper hun får en litt lettere fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten :) Hvordan står det til med mammaen da?

Hun tar det hele med storisk ro :whistle: Hun har mat i massevis, hun elsker mammarollen. Passer på, :banana: Ser ut til å nyte synet av de herlige små kravlejentene sine :cheer:

edit: hehe, ser søs var kjappere enn meg ja :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med de to tispene, var fryktelig synd med hannhunden, da. :banana:

Så er det bare å krysse fingre og tær for Petra, da! Synnikk, gi Vigdis og de to små en nuss fra meg? Og Petra. Og sist, men ikke minst, Boris! :whistle:

Også vil vi ha bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte å runde :jump:

Blir de lysere eller kommer de til å ha litt svart i seg? :whistle:

De blir lysere :banana: Men er veldig positivt om de beholder den sorte streken langs ryggen, men det er bare å vente å se :cheer:

Noe så søtt! De der må du slutte å legge ut bilder av, Synnøve, ellers kommer jeg til å dø på meg. :)

Hahaha, først ber du om bilder så "klager" du? :) *ler*

Mwahah! jeg skal SPAMME MASSEE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...