Gjest Skrevet 14. August 2009 Rapporter Skrevet 14. August 2009 Dette er første gang jeg har klart å komme inn på forumet igår og idag. Får opp både IPS driving error og at det er for stor tilgang på serveren. Frustrerende! Har visst blitt litt avhengig av sonen
Yodel Skrevet 14. August 2009 Rapporter Skrevet 14. August 2009 Samme her. Store problemer med å komme inn.
tm100001 Skrevet 14. August 2009 Rapporter Skrevet 14. August 2009 Jeg kommer inn etter noen errors, men å poste innlegg osv. er vanskelig...
simira Skrevet 14. August 2009 Rapporter Skrevet 14. August 2009 Det er problemer med serveren. Regner med at Espen tar tak i det så snart han har mulighet.
ipadda Skrevet 14. August 2009 Rapporter Skrevet 14. August 2009 Æærk ja, Samme problemet her. Irriterende!
Huldra Skrevet 15. August 2009 Rapporter Skrevet 15. August 2009 Jeg kom ikke inn i hele går, fra siste innlegg jeg skrev (når nå det var, to?) til nå. Utrolig irriterende, men gosh så effektiv man blir ellers..!
Huldra Skrevet 15. August 2009 Rapporter Skrevet 15. August 2009 Umm.. nei, det er ikke i orden nå. Har ikke kommet inn på flere timer nå.
Nina Skrevet 17. August 2009 Rapporter Skrevet 17. August 2009 Har ikke kommet inn på "Nye innlegg" på mange dager, kommer bare inn på en feilmeldingside. Det er litt tungvint å bla seg nedover for å finne "siste nytt".... Regner med at Espen har slått av funksjonen pga serverproblemer. Les her
Mirai Skrevet 18. August 2009 Rapporter Skrevet 18. August 2009 Les tråden Nina har linket til. Regner med Espen legger ut en oppdatering så fort han kan. Moderator IW
Ricco Skrevet 21. August 2009 Rapporter Skrevet 21. August 2009 Nå er det 6 dager siden Espen la inn den infoen, lurer bare på når det blir fikset...?
Cloudberry Skrevet 22. August 2009 Rapporter Skrevet 22. August 2009 Nå laster forumet kjapt, har ikke fått feilmelding på et par dager. Men nye innlegg funker fortsatt ikke..? Er det ikke bare å "skru den på"? *håper*
Mirai Skrevet 22. August 2009 Rapporter Skrevet 22. August 2009 Espen er fremdeles på ferie, så det som er igjen av problemer må han nok fikse når han er tilbake Moderator IW
TonjeM Skrevet 22. August 2009 Rapporter Skrevet 22. August 2009 Forumet funker ikke så greit om kvelden altså.. kom inn nå på ørtende forsøk eller noe sånt. Det har vært IPS error noen ganger og at serveren er for busy.. tålmodighet er en dyd (eventuelt at det bare er kjedelige ting på TV og man orker ikke vaske eller lese en bok eller gjøre noe annet!)
Lola Pagola Skrevet 24. August 2009 Rapporter Skrevet 24. August 2009 Kjipern når hundesonen er syk *get a life* jeg er totalavhengig av "nye innlegg" knappen merker jeg, får ikke med meg noe som helst når den ikke virker. Men virker heller ikke som det er så voldsomt mye action her inne. Får håpe ikke alle forsvinner til canis da
Silje Skrevet 24. August 2009 Rapporter Skrevet 24. August 2009 Funker ting bedre nå? Jeg tror Espen fant ut feilen!
Gjest Skrevet 24. August 2009 Rapporter Skrevet 24. August 2009 Hurra Hviske litt teatralsk at det var først nå jeg fant ut hva hundesonen virkelig betyr for meg Hviske litt lavere at det er litt flaut
tm100001 Skrevet 26. August 2009 Rapporter Skrevet 26. August 2009 For ca. en time siden fikk jeg denne feilmeldingen..: Forumsmelding Beklager, en feil oppsto. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, prøv å se gjennom hjelpefilene for mer informasjon. Feilmeldingen var: Beklager, serveren er for opptatt til å behandle din forespørsel. Vennligst prøv igjen om et øyeblikk. ...og etter det fikk jeg beskjed om at hundesonen var offline
Bambi Skrevet 26. August 2009 Rapporter Skrevet 26. August 2009 funket fint hos meg idag iallefall :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar