Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med å komme inn på forumet

Recommended Posts

Dette er første gang jeg har klart å komme inn på forumet igår og idag.

Får opp både IPS driving error og at det er for stor tilgang på serveren.

Frustrerende! Har visst blitt litt avhengig av sonen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet inn på "Nye innlegg" på mange dager, kommer bare inn på en feilmeldingside. Det er litt tungvint å bla seg nedover for å finne "siste nytt".... :console:

Regner med at Espen har slått av funksjonen pga serverproblemer. Les her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet funker ikke så greit om kvelden altså.. kom inn nå på ørtende forsøk eller noe sånt. Det har vært IPS error noen ganger og at serveren er for busy.. tålmodighet er en dyd (eventuelt at det bare er kjedelige ting på TV og man orker ikke vaske eller lese en bok eller gjøre noe annet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern når hundesonen er syk :icon_cry: *get a life* jeg er totalavhengig av "nye innlegg" knappen merker jeg, får ikke med meg noe som helst når den ikke virker. Men virker heller ikke som det er så voldsomt mye action her inne. Får håpe ikke alle forsvinner til canis da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca. en time siden fikk jeg denne feilmeldingen..:

Forumsmelding

Beklager, en feil oppsto. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, prøv å se gjennom hjelpefilene for mer informasjon.

Feilmeldingen var:

Beklager, serveren er for opptatt til å behandle din forespørsel. Vennligst prøv igjen om et øyeblikk.

...og etter det fikk jeg beskjed om at hundesonen var offline :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...