MarieR Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 har hunden din utstillingsfeil som gjør at den ikke kan delta/får trekk på utstilling? Ask har litt rosa på nesebrusken sin, som kan gi han trekk på utstilling. på dette bildet vises det ganske godt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Ingen av mine hunder har diskvalifiserende utstillingsfeil nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Nei men hun mangler en del underull som hun får trekk for..men det er ikke en utst FEIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Både ja og nei.... Goshi har HD og blir derfor ikke stilt selvom jeg kunne gjort det... Chanita vet vi jo ikke enda for hun er bare 9 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Nei hunden min er helt perfekt i utstilling og det er ikke lenge før hun er NUCH!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Man kan kanskje bare stemme en gang? Jeg burde egentlig stemt en nei en tja og en ja, nå ble det bare en ja. Bris er overbitt og 5 cm for høy. Luna er to cm for høy (men har fått gult) mens Likka er omtrent perfekt Noen vil nok titte ekstra etter på halen hennes da, den har en skikkelig krok til ene siden, men siden hun sjelden tar halen opp over ryggen på utstilling så har hun ikke fått noen trekk for det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Nja.. Ingen diskvaliserende feil. Som jeg vet om iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Ikke en eneste en utstillingsfeil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Nja...Tror ikke det...Tror kanskje han er noen cm for høy.Men det kan være jeg som måler helt feil... Det er sikkert jeg som måler feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Man kan vel på en måte si at dyret mitt har utstillingsfeil ja. Overbitt, også er a litt lav i forhold til standarden, men det kan godt hende at det har noe å gjøre med at jeg ikke er så flink til å måle og at Tinka ikke er så flink til å stå stille mens jeg måler (men Tinka er omtrent like høy som Cita, og Cita er femtien cm høy i mankehøyde i følge Benedicte, så Tinka er litt lav hun også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Det vet jeg ikke ennå. Det eneste jeg tror kan skje er at hun blir noe franskstilt på bakbena. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Nei, ikke til nå iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Vet ikke jeg :? han er perfekt imine øyne da men han har sånn som ask, litt rosa på nesen, vet ikke om flekker er trekk på bcn? har ikke satt meg inn i utstillingsregler,skal ikke stille han heller så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 hmmm, hva svarer jeg her da? Tinka har samme problemet som Pito, forlite underpels, men har fått 1 cert så god nokk til å avle på. hun holder også maks høyden for hannhunder så hun er vell en smule stor for å være tispe. Aiwa holder standarden perfekt(ut i fra bøkene i hvertfall), men mangen dommere mener huner en smule for høy for å være tispe(noe som bare er noe stort tull når standarden er 53+/-3cm og hunden er 53 cm høy). men hun hadde vært god nokk for avl hadde det ikke vært for sterk hd, hun har fått 5 cert(mangler et stort et). Småen holder standarden fint, både høyde, pelsmengde og ellers, hun har 3 cert 2 store og et vanlig og er NUCH. Astrix har vi ikke hatt så lenge,men han er ca 1,5 cm for høy i forhold til standarden(standard for hanner er 30-38cm han er ca 39,5cm). han har ellers ikke noe annet en kan plukke på han enn høyden, og har fått 1 ck på sin andre utstilling(har bare blitt stilt 2 ganger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Ja de er blandingshunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2005 Ja det kan hende jeg kunne ha bitt disket med Hera fordi hun er 4 cm høyere enn standaren på tisper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Jeg tror ikke det, i hvertfall ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Jeg vet ikke :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Ja, han mangler en tekstikkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Elwira har ingen diskvalifiserende fei. Men skal på utstilling for første gang som unghund om 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 ja og nei... har ikke prøvd å stille henne... det står i rase standaren at de ska ha hvitt bless mellom øynene og oppover mot ørene.. Tini har jo et hvit bless men det er litt skjeift.. så det er ikke det ønskelige blesset... skal prøve å stille henne en gang for å få vudering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 ja! han er 8 cm for stor for rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar