Djervekvinnen Skrevet 10. September 2010 Rapporter Share Skrevet 10. September 2010 17" er 17 inch, og da må du gange det med 2,5 og da får du cm. Så 17" blir da 42.5 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 10. September 2010 Rapporter Share Skrevet 10. September 2010 17" er 17 inch, og da må du gange det med 2,5 og da får du cm. Så 17" blir da 42.5 cm. Inch ja hehe det visste jag väl... not! Okej tuuusen tack för svar Då ska jag ta mig en ny titt på collarmania igen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. September 2010 Rapporter Share Skrevet 10. September 2010 Kos deg! Et tips er å søke på Ebay: Dog collar M (medium) feks. eller leather collar, cool collar,bling collar, spike collar etc. Da får man mange ferdige halsbånd og man kan finne mange billigere enn på collarmania. Jeg syns collarmania er litt uoversiktlig egentlig å bestille ifra. Og mitt siste derifra ble jeg ikke så fornøyd med, fordi mønsteret på stoffet ikke ble bra sydd på. På ebay ser man det ferdige resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 10. September 2010 Rapporter Share Skrevet 10. September 2010 Kos deg! Et tips er å søke på Ebay: Dog collar M (medium) feks. eller leather collar, cool collar,bling collar, spike collar etc. Da får man mange ferdige halsbånd og man kan finne mange billigere enn på collarmania. Jeg syns collarmania er litt uoversiktlig egentlig å bestille ifra. Og mitt siste derifra ble jeg ikke så fornøyd med, fordi mønsteret på stoffet ikke ble bra sydd på. På ebay ser man det ferdige resultatet. Oh tuuuusen tack igen snälla Djervekvinnen ebay ska checkas ut! Har aldrig sett där förut så jag får se om jag hittar rätt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. September 2010 Rapporter Share Skrevet 11. September 2010 Kos deg! Et tips er å søke på Ebay: Dog collar M (medium) feks. eller leather collar, cool collar,bling collar, spike collar etc. Da får man mange ferdige halsbånd og man kan finne mange billigere enn på collarmania. Jeg syns collarmania er litt uoversiktlig egentlig å bestille ifra. Og mitt siste derifra ble jeg ikke så fornøyd med, fordi mønsteret på stoffet ikke ble bra sydd på. På ebay ser man det ferdige resultatet. Helt enig, mange av de ferdig sydde på e-bay er myye bedre enn Collarmania Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Jeg er fornøyd med alle mine fra collarmania, de holder og holder, og er ikke redd for at de plutselig skal ryke. Bestilte ett lærhalsbånd fra ebay, skulle visst være til sterke hunder osv, men holdt ikke lenge gitt. Var et veldig fint bånd da, til pynt eller hunder som ikke trekker, bilde av det lenger opp i tråden :)Er jo også så mange forskjellige selgere på ebay da, så mye bra og Enig i at collarmania har en litt uoversiktlig side (men den har blitt bedre nå), men det er verdt litt knoting, synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Enig med LolaP Det eneste jeg har merket på det halsbåndet jeg har brukt mest, er at pyntestoffet på utsida blir litt slitt etter et par års bruk. Venter i skrivende stund på nytt halsbånd med rødt bandana-mønster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Jeg har et i samme type som det jeg la ut bilde av nå, altså halvstrup.Har hatt det i ca to år, og er det halsbåndet som er mest brukt her, nå er det veldig slitt og det ytterste laget er hullete, så derfor måtte jeg ha nytt, men det er skikkelig kvalitet altså! Minuset med kjettingen er at den ikke er rustfri, så må være litt obs på det, rust gjør seg ikke på hvit pels så må passe på å tørke det. Digger collarmania Kule, holdbare halsbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. September 2010 Rapporter Share Skrevet 12. September 2010 Jeg er veldig fornøyd med halsbåndene mine fra Cozy Critter Helt OT: Hvordan vasker man bånd med kjetting på best mulig ? Lillegutt sitt er blitt så møkkete Skal legge ut bilde av de etter en vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Skjønner at jeg tydeligvis bruker laaaaaangt under middels med penger på halsbånd i forhold til mange her. Er utrolig kjedelig av meg og holder meg til samme type år etter år til samtlige hunder. Varierer kun på farven...hehe... så fantasifull er jeg. Hampus er kongeblå hund, Linus er rød hund og Gåttfred er svart hund. De har da matchende lenker. Kjøper halsbånd hos Tropehagen zoo, sikkert 3 ganger i året, og da stort sett i forbindelse med reiser på større utstillinger. Da vil jeg gjerne ha nye og freshe bånd som ikke er falmet i farven. Men det er samme bånd og samme farver. Jeg har dog et halsbånd til Hampus som er litt mer spesielt. Special edition, homemade. Det er Lexusbåndet hans. Siden han "kjører" Lexus så må han jo ha et Lexushalsbånd liksom... Men tror vi har brukt det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. September 2010 Rapporter Share Skrevet 21. September 2010 Fantasia har bare et helt vanlig reflekshalsbånd, gidder ikke noe mer fancy før hun er full størrelse Kan noen linke meg til en side der man kan få spesiallaget? Finnes det? Siden hun bare blir Fanta til vanlig så hadde det vært kult å ha et med fanta-logoer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 21. September 2010 Rapporter Share Skrevet 21. September 2010 Det er neeeesten så man revurderer valg av rase (Shetland sheepdog) og heller velger noe korthåra, sånn at man kan gå bananas på nettbutikker som Collarmania med halsbånd og "stæsj"! Men det er liksom så liten vits i et arsenal av kule halsbånd, når hunderasen har en løvemanke av pels rundt nakken... Hm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 21. September 2010 Rapporter Share Skrevet 21. September 2010 Kan noen linke meg til en side der man kan få spesiallaget? Finnes det? Collarmania har en side der man kan spesiallage sitt eget halsbånd,med en rekke menyvalg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet 22. September 2010 Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Her er mine bidrag:) Jokke Wind Lysebrunt Jokke Wind Svart Jokke Wind mørkebrunt Jokke Otto svart Jokke Mamba Jokke Delux sele (bare til pynt omtrent:) Jokke Wasa Tror det heter BOBI eller noe Hunter x2 Hunter x2 Hunter x2 x2 Veldig fornøyd med Hunter og Jokke-produkter med andre ord;) Båndet som jeg nettopp har bestilt Nydelige halvstrup myndebånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. September 2010 Rapporter Share Skrevet 23. September 2010 Nydelige halvstrup myndebånd Oi, så pene halsbånd de hadde der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 23. September 2010 Rapporter Share Skrevet 23. September 2010 Opus: Så utrolig fine! Hvor har du kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 23. September 2010 Rapporter Share Skrevet 23. September 2010 Nydelige halvstrup myndebånd Oh.. En side jeg lett kunne blikk blakk på jah...! Hvordan var det å bestille derifra? Sendte du det på mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet 24. September 2010 Rapporter Share Skrevet 24. September 2010 Opus: Så utrolig fine! Hvor har du kjøpt de? Det meste på internett og noe i Tyskland. Ikke lett å få tak i Jokke-produkter! men søk på det så finner du sider man kan bestille det fra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. September 2010 Rapporter Share Skrevet 24. September 2010 Så fine! Synd siden ikke er på engelsk! Har selv bestilt et fin halsbånd fra ebay. Gleder meg til å se hvordan det er. Det er vanlig martingale bånd. Jeg syns myndebåndene blir så brede til min hund da jeg må ha litt større størrelse. Blir for mye halskrage preg over det når det blir 5 cm +. Da syns jeg de vanlige båndene blir penere. Litt dumt egentlig, for myndebånd er så fiiine til de som passer det. Kjøpte et myndebånd fra Tjekkia som ble for trangt til Nitro. Så det er fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet 24. September 2010 Rapporter Share Skrevet 24. September 2010 Oh.. En side jeg lett kunne blikk blakk på jah...! Hvordan var det å bestille derifra? Sendte du det på mail? Ja det var bare å sende mail. Fikk svar ganske fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. September 2010 Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Idag fikk jeg båndet til Nitro! Kjempefint! Turkis og brunt med gullsømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. September 2010 Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Idag fikk jeg båndet til Nitro! Kjempefint! Turkis og brunt med gullsømmer. Det var kult Hvor har du kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. September 2010 Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Takk! Det er fra Ebay. Søkte på greyhound collar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 25. September 2010 Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Takk! Det er fra Ebay. Søkte på greyhound collar Fiiiint var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 25. September 2010 Rapporter Share Skrevet 25. September 2010 Så kul tråd Her er mitt bidrag.... noen valpehalsbånd, unghund, og voksen. Det rosa med hjerter kjøpte moren min til den første tispa mi da hun var valp. det fikk jeg maange kommentarer på. haha.... særlig mannfolka synes ikke det var så veldig kledelig på en presa-valp. en skikkelig presa må ha et skikkelig presa-halsbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar