Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!

Recommended Posts

• Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Kos deg! :aww:

Et tips er å søke på Ebay: Dog collar M (medium) feks. eller leather collar, cool collar,bling collar, spike collar etc. Da får man mange ferdige halsbånd og man kan finne mange billigere enn på collarmania. :wub:

Jeg syns collarmania er litt uoversiktlig egentlig å bestille ifra. Og mitt siste derifra ble jeg ikke så fornøyd med, fordi mønsteret på stoffet ikke ble bra sydd på. På ebay ser man det ferdige resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg! :aww:

Et tips er å søke på Ebay: Dog collar M (medium) feks. eller leather collar, cool collar,bling collar, spike collar etc. Da får man mange ferdige halsbånd og man kan finne mange billigere enn på collarmania. :wub:

Jeg syns collarmania er litt uoversiktlig egentlig å bestille ifra. Og mitt siste derifra ble jeg ikke så fornøyd med, fordi mønsteret på stoffet ikke ble bra sydd på. På ebay ser man det ferdige resultatet.

Oh tuuuusen tack igen snälla Djervekvinnen :hmm: ebay ska checkas ut! Har aldrig sett där förut så jag får se om jag hittar rätt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg! ;)

Helt enig, mange av de ferdig sydde på e-bay er myye bedre enn Collarmania :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med alle mine fra collarmania, de holder og holder, og er ikke redd for at de plutselig skal ryke. Bestilte ett lærhalsbånd fra ebay, skulle visst være til sterke hunder osv, men holdt ikke lenge gitt. Var et veldig fint bånd da, til pynt eller hunder som ikke trekker, bilde av det lenger opp i tråden :)Er jo også så mange forskjellige selgere på ebay da, så mye bra og :icon_confused:

Enig i at collarmania har en litt uoversiktlig side (men den har blitt bedre nå), men det er verdt litt knoting, synes nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et i samme type som det jeg la ut bilde av nå, altså halvstrup.Har hatt det i ca to år, og er det halsbåndet som er mest brukt her, nå er det veldig slitt og det ytterste laget er hullete, så derfor måtte jeg ha nytt, men det er skikkelig kvalitet altså! Minuset med kjettingen er at den ikke er rustfri, så må være litt obs på det, rust gjør seg ikke på hvit pels :) så må passe på å tørke det. Digger collarmania :icon_confused: Kule, holdbare halsbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg tydeligvis bruker laaaaaangt under middels med penger på halsbånd i forhold til mange her.

Er utrolig kjedelig av meg og holder meg til samme type år etter år til samtlige hunder.

Varierer kun på farven...hehe... så fantasifull er jeg.

Hampus er kongeblå hund, Linus er rød hund og Gåttfred er svart hund.

De har da matchende lenker.

Kjøper halsbånd hos Tropehagen zoo, sikkert 3 ganger i året, og da stort sett i forbindelse med reiser på større utstillinger.

Da vil jeg gjerne ha nye og freshe bånd som ikke er falmet i farven.

Men det er samme bånd og samme farver.

IMG_0904.jpg

Jeg har dog et halsbånd til Hampus som er litt mer spesielt.

Special edition, homemade.

Det er Lexusbåndet hans.

Siden han "kjører" Lexus så må han jo ha et Lexushalsbånd liksom...

Men tror vi har brukt det en gang.

IMG_1590.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasia har bare et helt vanlig reflekshalsbånd, gidder ikke noe mer fancy før hun er full størrelse :P

Kan noen linke meg til en side der man kan få spesiallaget? Finnes det? Siden hun bare blir Fanta til vanlig så hadde det vært kult å ha et med fanta-logoer.. :ahappy::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neeeesten så man revurderer valg av rase (Shetland sheepdog) og heller velger noe korthåra, sånn at man kan gå bananas på nettbutikker som Collarmania med halsbånd og "stæsj"! :lol:

Men det er liksom så liten vits i et arsenal av kule halsbånd, når hunderasen har en løvemanke av pels rundt nakken... Hm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine bidrag:)

DSC_1247.jpgDSC_1248.jpg

Jokke Wind Lysebrunt

DSC_1254.jpgDSC_1253.jpg

Jokke Wind Svart

DSC_1259.jpgDSC_1260.jpg

Jokke Wind mørkebrunt

DSC_1261.jpgDSC_1262.jpg

Jokke Otto svart

DSC_1255.jpgDSC_1258.jpg

Jokke Mamba

DSC_1265.jpg

Jokke Delux sele (bare til pynt omtrent:)

DSC_1264.jpg

Jokke Wasa

DSC_1263.jpg

Tror det heter BOBI eller noe

DSC_1249.jpgDSC_1252.jpg

Hunter x2

DSC_1268.jpg

Hunter x2

DSC_1271.jpg

Hunter x2

DSC_1269.jpg

x2

Veldig fornøyd med Hunter og Jokke-produkter med andre ord;)

halsband452.jpg

Båndet som jeg nettopp har bestilt

Nydelige halvstrup myndebånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine! Synd siden ikke er på engelsk! :icon_redface:

Har selv bestilt et fin halsbånd fra ebay. Gleder meg til å se hvordan det er. Det er vanlig martingale bånd. Jeg syns myndebåndene blir så brede til min hund da jeg må ha litt større størrelse. Blir for mye halskrage preg over det når det blir 5 cm +. Da syns jeg de vanlige båndene blir penere. Litt dumt egentlig, for myndebånd er så fiiine til de som passer det.

Kjøpte et myndebånd fra Tjekkia som ble for trangt til Nitro. :)

Så det er fortsatt til salgs!

collar5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kul tråd :P

Her er mitt bidrag.... :D

noen valpehalsbånd, unghund, og voksen.

Det rosa med hjerter kjøpte moren min til den første tispa mi da hun var valp. det fikk jeg maange kommentarer på. haha.... særlig mannfolka synes ikke det var så veldig kledelig på en presa-valp. :D

002-1.jpg

003-1.jpg

005-3.jpg

en skikkelig presa må ha et skikkelig presa-halsbånd. :(

007-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...