-Vilde- Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Ja, nå var det vel på tide at lille Pumaluma fikk sin helt egen tråd. Hun er en meget søt frøken, som tar det meste på strak labb. Jeg har drømt om en liten pyrretispe i nesten 2 år, og det er utrolig deilig og endelig ha en liten en hjemme. Her kommer litt info og bilder om Puma: Navn: Jomgardens Hippie Født: 25.02.09 Mor: SUCH Klubbvinnare - 08 Blues des Drayeres Far: NLCH LUXCH JW-02 JWW-02, Lux.Jeugdkampioen-02, BW-04 Aubisqbleu du Val d'Ares Farge: Sort med hvite avtegn Planene med Puma er først og fremst agility. Planen er også å holde på med spor, og kanskje prøve oss på et NVCH. Men vi får se hva vi får til i agility´n først, for den prioriteres. Her har vi startet å trene innkalling ved at Maria holder henne og jeg kaller inn. Er ikke sikker på hva det blir på norsk, men på engelsk er det ihvertfall "restrained recalls." Frøkna kommer som en kule ihvertfall. Ella og Puma leker helt likt, masse lyd! Pumisen hviler under pausen. Pausen varte i ca. 5 timer Vi gikk kun i 1 time. Sånn, det får holde for denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Så søt! For en nydleig liten bissevoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Nydelig, for en liten bamse! også det blikket da.. smelter langt inni hjerteroten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Åherregud, noe så absolutt fantastisk nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Nommen...Hun var en utrolig nydelige liten pelsdott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Så kjempesøt hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Likte bilde hvor hun leker med Ella. Liten tøffing det der - helt skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Så utrolig søt hun var! Fine bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Noe så nusselig Herlig liten vovve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Gratulerer ! Hun var rett og slett knusebedårende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Grattis Gleder meg til å treffe henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Gratulerer! Fantastisk søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Nydelig liten halvsøster Diesel har fått! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 29. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2009 Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene Lille Pumisen ligger nå og snorker etter tur med onkel Ludde (labbis.) Hun er en ordentlig tøff liten frøken, og selv om han er 5 ganger så stor som henne er det klart at hun skal klatre på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 29. April 2009 Rapporter Share Skrevet 29. April 2009 Haha, utrolig herlig, full fres Hun var knallsøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 29. April 2009 Rapporter Share Skrevet 29. April 2009 Åhh, Puma var supersøt! Gleder meg til å følge henne videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Så søt hun var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Gratulerer med Puma`n i hus etter en lang ventetid. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Knall søt liten bebis < Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 For en nydelig valp. Lykke til med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Ups her var jeg litt sent ute, men bedre sent enn aldri Grattis med søt pumababy Hun var veldig søt- som alle pyrrebebisene jeg har sett *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juliesusanne Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Nommen, sååå nusselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 8. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2009 Lille beist vokser, og jeg synes at hun er blitt ganske kul. Hun er veldig tøff, leken og lærevillig, som var akkurat det jeg ønsket meg. Rett og slett herlig. Vi har funnet på en del sprell den siste tiden, og her kommer et lite bildeutvalg, hun er nå 3 mnd og 2 uker: Utstillingshund Eeeller ikke.... (tips, sjekk halen) Rotta har badet.... Ohoi, here I come! Raaaptus! Hun er ganske veldig okey EDIT: Den 7. juni fikk Puma 3 kusiner og 2 fettere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2009 SuperPuma Hun er virkelig herlig..! Gleder meg til å se hvordan fargen hennes blir når hun blir større. (Bare halsbåndet macher så er alt greit ) PS. Gjett hvem som har kommet seg inn hit også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar