Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt diverse aussier


PsychoLynx

Recommended Posts

Noen nye bilder. Er flere i bloggen min :D (bare bla deg bakover til fredagen)

Enzo vil leke med Ero

130209_008.jpg

Bridie lurer på hvem Ero er (han er fra Hakinos E-Ekull)

130209_012.jpg

Enzo

130209_020.jpg

Felix - ja, jeg tror han tror han er en Aussie

130209_024.jpg

Tror nesten bridie tror dte samme :D

130209_022.jpg

icek

130209_030.jpg

7 stk aussier

130209_026.jpg

Enzo

130209_053.jpg

Bridie

130209_045.jpg

Aida

130209_056.jpg

Ero

130209_061.jpg

Buffy, Enzo, Bridie og Ero

130209_076.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Aida-frøken var svært nær med å flytte hjem til meg den gangen hun var leveringsklar, men den gang ei. Nydelig er hun!

Wow, det visste jeg ikke! Kan jeg spørre hvorfor det ikke ble henne på deg?

Soppen is in love with Erooooo! :D *smelte*

Du er IKKE den eneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det visste jeg ikke! Kan jeg spørre hvorfor det ikke ble henne på deg?

Daværende samboer ville ikke ha enda en hund, så da ble det ikke sånn. Den frøkna der her noe helt spesielt ved seg, og jeg var helt betatt de 2 gangene jeg møtte henne før hun var leveringsklar. Jeg var med ei venninde å møtte hele kullet et par ganger siden hun kjøpte valp fra det kullet (Aron).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daværende samboer ville ikke ha enda en hund, så da ble det ikke sånn. Den frøkna der her noe helt spesielt ved seg, og jeg var helt betatt de 2 gangene jeg møtte henne før hun var leveringsklar. Jeg var med ei venninde å møtte hele kullet et par ganger siden hun kjøpte valp fra det kullet (Aron).

Ja, aida er virkelig spesiell hu. Liker hu veldig godt!

Ahh, så du kjenner Bente ja. Sikler titt og ofte på Breeze jeg... :D Hu er skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Dette er den rasen jeg med hånden på hjertet kan si at ; De flotteste individene innen rasen overgår det jeg kjenner til av raser,sånn rent utseendemessig.

De vil aldri slå mine egne raser ut,hehehe,og jeg skal aldri ha en Aussie ...men rent billedlig så er mange av dem bare helt fantastiske hunder,som bare er et blikkfang man sent glemmer! :D

Mer bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aww,for en nydelig gjeng :D

men... det første jeg la merke til var at Enzo trenger en aldri så liten tannbehandling :rolleyes:

Hehe, det KAN være pølse det der... Jeg er ikke sikker. Men det gikk noen godbiter når vi trente. Bikkja er ikke året enda (eller nylig passert?), så rart om det er mye tannstein :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene voffene! Veldig hyggelig når man kan møte masse hunder sånn og det er null tull! Selv med ugla mi (hu hadde kanskje nok med å holde forelska Aiko unna...? :D )! :D

Og så ser jeg at hun har blitt aussie - igjen! *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...