Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt diverse aussier


PsychoLynx

Recommended Posts

Var hos Hanne på onsdag for å trene litt hund. Jeg for min del trimmet kameraet mest, men uansett..... :D

Enjoy Heart & Soul av Aussieboxy - Enzo

140109_001.jpg

140109_002.jpg

140109_003.jpg

140109_004.jpg

140109_078.jpg

Bridie

140109_013.jpg

140109_012.jpg

140109_014.jpg

140109_016.jpg

Bridie og Enzo

140109_018.jpg

140109_019.jpg

Icek

140109_010.jpg

Enzo hilser på valper

140109_069.jpg

140109_081.jpg

Hele gengen. Fra venstre: Enzo, Aiko liggende foran, Spice, Aida foran My, Icek og Bridie

140109_089.jpg

FRI!

140109_090.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Det er ikke du som går med Bridie vel? Eventuelt så kjenner jeg deg ikke igjen :D

Å hadde det enda.... *slanke seg x antall kilo* Nei, det er Hanne, oppdretter, som går med Bridie. Hanne er Guden til Bridie. Bridie gjør ALT for Hanne. For meg så blåser hu i nesa.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for "mamma My" jeg da, hun er en skikkelig flott aussie syns jeg. Hun er så fiiiiin i kroppen! Har du ikke flere bilder av henne? :D

Åh, Enzo er råflott! Men synes det var noe spesielt med Icek også jeg wub.gif

Ikke for å være STYGG altså, men f.eks Icek syns jeg blir litt merkelig i ansiktet til aussie å være - syns han har så spiss og tynn nese, smalt hode som ser litt "rundt" ut og veldig flaaaate hengende ører... Også syns jeg han virker litt "slapp" i fisken på en måte? :blush:

Men det er bare MIN smak det da, heldigvis er smaken som baken ;) Min "aussietype" er mer som My (ikke min My, selv om jeg såklart liker min egen My også *ler* men jeg mener Hakinos-My, Bridie og Aida utseendemessig. Jeg er kanskje litt kresen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for "mamma My" jeg da, hun er en skikkelig flott aussie syns jeg. Hun er så fiiiiin i kroppen! Har du ikke flere bilder av henne? :D

Ikke for å være STYGG altså, men f.eks Icek syns jeg blir litt merkelig i ansiktet til aussie å være - syns han har så spiss og tynn nese, smalt hode som ser litt "rundt" ut og veldig flaaaate hengende ører... Også syns jeg han virker litt "slapp" i fisken på en måte? :blush:

Men det er bare MIN smak det da, heldigvis er smaken som baken ;) Min "aussietype" er mer som My (ikke min My, selv om jeg såklart liker min egen My også *ler* men jeg mener Hakinos-My, Bridie og Aida utseendemessig. Jeg er kanskje litt kresen ;)

Har desverre ikke flere bra bilder av My. Vanskelig lys på svart hund om dagen ;) Spes når hu først kommer ut når det begynner å bli mørkt :D

Icek ser så spesiell ut pga øynene og de rosa flekkene på nesen syns jeg. LIkte ikke utseende på han før jeg heller, men nå syns jeg han er flott. Trengte bare litt tilvenningstid.

Han er egentlig langt fra hverken spiss/tynn i nesa eller slapp i fisken (;)), men tror farger osv har mye å si her. Han er en kompakt sak, som bygger muskler hver dag virker det som.

Men, ja, hver sin smak osv ;)

My, Aida og Bridie er egentlig ganske forskjellige av å være sånn i slekt som de er. My er veldig lita. Aida har DE kembolabbene. Og Bridie er en mellomting av alt.

Men likerbikkjene til Hanne veldig godt hele gjengen pga gemytt jeg da. De er herlige. (i mine øyne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hadde det enda.... *slanke seg x antall kilo* Nei, det er Hanne, oppdretter, som går med Bridie. Hanne er Guden til Bridie. Bridie gjør ALT for Hanne. For meg så blåser hu i nesa.... :P

Ah takk. Jeg vet jo egentlig hvordan du ser ut, men bilder lyver jo lett. Men da tenkte jeg riktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridie er og blir den mest perfekte aussien! Hunden over alle hunder! (Gofs har gjort det stort :angel: ) Men synes Icek var veldig spesiell og, for en søt liten sak :)

Hihi, smigret og sånn :P Men nå som Gofs skal få dame i hus så blir det vel til at han glemmer Bridie tenker jeg... *sukk* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige :icon_redface: Selvom jeg er ikke heeeelt på aussie-bølgen enda. Men kaaanskje etter flere bilder.. :D

hehehe, du får følge med i bloggen min bare ;) Desverre ble det ingen nye voksen-aussie bilder idag da. Nå trente jeg faktisk hund istedet! :icon_confused: Men kommer vel noen få valpisbilder til straks :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...