SoppenCamilla Skrevet 14. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Jaa, det blir nok skikkelig kopier også, for den heldige utkårede denne gangen, Mario heter han, ser sånn her ut:
Cloudberry Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Vakker vakker! Gosj, dette blir farlig kjenner jeg (igjen!)...
armagnac Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 aah boxere er så fine da får vi håpe at det kommer mange bebiser denne gangen de er bare så søte
Toril Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Enda flere valper å ha lyst på om litt...
Synnikken Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Heldige Nemi, for en kjekkas Vi gleder oss til nemibebiser, for det er jo en selvfølge med en slik kar?
SoppenCamilla Skrevet 14. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Takk, alle! Vakker vakker! Gosj, dette blir farlig kjenner jeg (igjen!)... Haha, ja Kom og kjøp! Heldige Nemi, for en kjekkas Vi gleder oss til nemibebiser, for det er jo en selvfølge med en slik kar? Ja, det bør det jo. Det var visst kjærlighet ved første blikk og greier, og etter de hadde parra, så hadde de putta Nemi i bilen, for å la ho få en pause, og da de tok ho ut igjen, så hadde ho storma rett bort for mer. Så det står ikke på lysta der i gården!
potifa Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Gratulerer med en vellykket parring! Håper på fult av valper denne gangen! Hvor lang tid går det , etter parring, før en kan ta ultralyd?
Synnikken Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Takk, alle! Haha, ja Kom og kjøp! Ja, det bør det jo. Det var visst kjærlighet ved første blikk og greier, og etter de hadde parra, så hadde de putta Nemi i bilen, for å la ho få en pause, og da de tok ho ut igjen, så hadde ho storma rett bort for mer. Så det står ikke på lysta der i gården! *fniser*
SoppenCamilla Skrevet 17. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Gratulerer med en vellykket parring! Håper på fult av valper denne gangen! Hvor lang tid går det , etter parring, før en kan ta ultralyd? Jeg vet ikke? Tror man pleier å ta UL ved 20-30 dager etter parring.
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 OH HAPPY DAY! Nemi er drektig! Veterinæren så liv inni magen MED EN GANG han putta UL-pinnen på magen hennes! Minst tre valper, sa han!
Synnikken Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 LYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ENDELIG KAN JEG SKRIIIKE UT! NEMI-BEBISER!
Yodel Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 *Hoppe opp og ned* Gleder meg til oppdateringer Er det ikke en herlig følelse?
Lola Pagola Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Så herlig! Grattis!! Da blir det spennende å følge med her.
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 LYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ENDELIG KAN JEG SKRIIIKE UT! NEMI-BEBISER! Jaaaaaa! Weee! WEEEEEEEEE! *Hoppe opp og ned* Gleder meg til oppdateringer Er det ikke en herlig følelse? Helt utrolig! Jeg hadde angst til mårran i dag, for jeg var så nervøs, også holdt jeg pusten da vetten gjorde seg klar. Han satte pinnen rett ned, og bare "Ja, her er det valper." Det tok jo såååå lang tid før de ikke fant noe forrige gang, og denne gangen var de der med en gang! Herlig! Så herlig! Grattis! Da blir det spennende å følge med her. Takk! Skal prøve å være flink til å oppdatere.
Yodel Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Men atte, vil gjerne ha mer info om hannhund, jeg. Sånn alla fullt navn, alder, meritter osv. nysgjerrig ser du (Nei, skal ikke ha valp.l Er bare generelt nysgjerrig ) Han så iallefall nydelig ut!!
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Men atte, vil gjerne ha mer info om hannhund, jeg. Sånn alla fullt navn, alder, meritter osv. nysgjerrig ser du (Nei, skal ikke ha valp.l Er bare generelt nysgjerrig ) Han så iallefall nydelig ut! Okei, bare atte det er ikke den hannhunsen som er i startinnlegget. Det var han vi brukte forrige gang, som det ikke ble noe på. Denne gangen brukte vi Mario. Fullt navn er Mario V D Hundelstaffel Nord. Han er fri for HD og AD, 0 på kne, og 0 på spondylose. Han har fått et par CERT, ingen blå, og sånn jeg forstod det, så driveren eieren hans å utdanner seg til politi, og dette er han med på.
Toril Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Okei, bare atte det er ikke den hannhunsen som er i startinnlegget. Det var han vi brukte forrige gang, som det ikke ble noe på. Denne gangen brukte vi Mario. Fullt navn er Mario V D Hundelstaffel Nord. Han er fri for HD og AD, 0 på kne, og 0 på spondylose. Han har fått et par CERT, ingen blå, og sånn jeg forstod det, så driveren eieren hans å utdanner seg til politi, og dette er han med på. Han så litt bitter og inneslutta ut på det bildet
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Han så litt bitter og inneslutta ut på det bildet Jaa, dere skal få noen bilder jeg har tatt, da.
LindaM Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Han var veldig fin, synes jeg Ikke noe lav i ryggen heller (Synes det er så mange Boxere som begynner å få litt "Schæfer-preg"..) Gleder meg til videre oppdateringer, jeg
ToneS Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Så bra!! Nå ble jeg glad på dine vegne! (og min egen, som får se nemibabyer ! )
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar