SoppenCamilla Skrevet 20. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2009 Var det sånn at det kun komme røde, eller er det noe jeg bare har innbilt meg? Haha, det er vel ikke noe vits i å holde det hemmelig lenger, det kommer nok kun røde valper, ja.
Peers Skrevet 20. Juli 2009 Rapporter Skrevet 20. Juli 2009 Haha, det er vel ikke noe vits i å holde det hemmelig lenger, det kommer nok kun røde valper, ja. Hva jeg får med meg altså
Toya Skrevet 20. Juli 2009 Rapporter Skrevet 20. Juli 2009 og jeg som har vært så flink å holde hemmelig så lenge...
MegaMarie Skrevet 21. Juli 2009 Rapporter Skrevet 21. Juli 2009 Okei, da sier jeg 3 røde tisper og 1 eller 2 røde hanner
SoppenCamilla Skrevet 21. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2009 KAN VI FÅ LITT FLERE TISPER HER SNART?? Mamma skal jo ha tispe, må ha litt å velge mellom. Edit: Nå går det nesten ikke innover etter ribbeina! Dårlig mobilbilde, og jeg måtte legge det som vedlegg, siden Photobucket ikke funker.
ida Skrevet 21. Juli 2009 Rapporter Skrevet 21. Juli 2009 Det kommer nok tre av hvert. og når dere tror fødselen er slutt, kommer det enda en liten hanne. 4 hanner og 3 tisper, altså.
Peers Skrevet 21. Juli 2009 Rapporter Skrevet 21. Juli 2009 Det kommer nok tre av hvert. og når dere tror fødselen er slutt, kommer det enda en liten hanne. 4 hanner og 3 tisper, altså. Hermegås Fiiiineste magen på Nemi, Camilla!
Hanna Skrevet 22. Juli 2009 Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Haha, det er vel ikke noe vits i å holde det hemmelig lenger, det kommer nok kun røde valper, ja. Men Kato er vel brindle, og har såvidt jeg kan se fra hjemmesiden kun gitt brindle valper, også krysset med røde tisper - så det er vel heller sannsynlig at du kun får brindle valper?
SoppenCamilla Skrevet 22. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Men Kato er vel brindle, og har såvidt jeg kan se fra hjemmesiden kun gitt brindle valper, også krysset med røde tisper - så det er vel heller sannsynlig at du kun får brindle valper? Nei, for det er ikke Kato som ble brukt på andre parringa.
Hanna Skrevet 22. Juli 2009 Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Nei, for det er ikke Kato som ble brukt på andre parringa. Aha.. my bad... Bladde tilbake til andre hannhund nå - så flott ut! Når forventer dere valper? Masse lykke til
SoppenCamilla Skrevet 22. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Aha.. my bad... Bladde tilbake til andre hannhund nå - så flott ut! Når forventer dere valper? Masse lykke til Haha, null stress, er ikke så greit å følge med på alle sidene. Vi venter valpene rundt 18. august.
Ia Skrevet 22. Juli 2009 Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Jippii Blir du glad hvis jeg gjetter.. 5 tisper og 1 hann?
SoppenCamilla Skrevet 22. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Jippii Blir du glad hvis jeg gjetter.. 5 tisper og 1 hann? Jaa, det blir jeg glad for! Litt dumt med bare en hann, men men. Vi kunne visst ikke få for mange valper heller, vil jo ha plass til alle på fanget på en gang!
Gjest Skrevet 22. Juli 2009 Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Jeg tipper en hann og en tispe. Hannen skal hete Lars og tispen Venus. Fordi de er de enste som kan konkurrere med dyret ditt når det gjelder å få i seg næring eller noe sånn Lalala.. dårlig forsøk på å være morsom
SoppenCamilla Skrevet 22. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Jeg tipper en hann og en tispe. Hannen skal hete Lars og tispen Venus. Fordi de er de enste som kan konkurrere med dyret ditt når det gjelder å få i seg næring eller noe sånn Lalala.. dårlig forsøk på å være morsom Haha, det er et B-kull, tispa skal hete Bella (søstra mi er Twilightfrelst).
Synnikken Skrevet 22. Juli 2009 Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Ni valper, seks tisper og tre hanner..
-Vilde- Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Skrevet 23. Juli 2009 Syv valper. 3 hanner og 4 tisper, alle røde
SoppenCamilla Skrevet 28. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Nye magebilder! Vi er på dag 45 i dag, og jeg ble masjert ut for å ta bilder av Nemi av Stineoppdretteren. Her er tjukkoballen! Først noen "stå"bilder (jeg tror vi må trene mer på å stå) Ovenfra Ovenfra når ho ligger Undenfra?
Cloudberry Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Fiiine mamma-Nemi Er første kullet hennes ja?
Lola Pagola Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Nice Begynner å bli rund nå ja, kjempespennende! Gleder meg til det er tid for valpebilder.
SoppenCamilla Skrevet 28. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Fiiine mamma-Nemi Er første kullet hennes ja? Tredje. Ho hadde to kull før Stine og Kåre kjøpte ho og ga ho til meg.
Cloudberry Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Åå, da er hun jo rutinert mamma også
SoppenCamilla Skrevet 28. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Åå, da er hun jo rutinert mamma også Jaa, ryktene sier at ho er veldig flink med valpene sine.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar