SoppenCamilla Skrevet 18. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2009 Tuuusen takk, de er søøtingene, de! Jeg er forelska i den jeg kaller Prikken, som ligger på rygg, med beina rett opp, og med prikker på magen. Er egentlig forelska i alle, men får neeesten litt lyst på valp selv. To stykker. Prikken og Leppa.
Gjest Skrevet 18. August 2009 Rapporter Skrevet 18. August 2009 Nommin De var enda søtere enn hva jeg hadde klart å forberede meg på! Smelt!
tm100001 Skrevet 19. August 2009 Rapporter Skrevet 19. August 2009 Blir sikkert enda søtere etterhvert
Yodel Skrevet 20. August 2009 Rapporter Skrevet 20. August 2009 Åh, hællandussen!!!!! Noe så herlig Gratulerer! Enig i at prikk var alldeles nudelig, har de lov til å ha slike flekker? Skal du beholde noen mon tro? Hvordan går det med "leppa"?
SoppenCamilla Skrevet 20. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2009 Åh, hællandussen!!! Noe så herlig Jaaaa Gratulerer! Takk! Enig i at prikk var alldeles nudelig, har de lov til å ha slike flekker? Jaaa, han er søøøøt. De kan vel ha det, så lenge de ikke har mer enn 30%hvitt eller noe sånt? Skal du beholde noen mon tro? Neeei, nå må folk slutte å spørre. Jeg skal IKKE ha noen! Ikke! Mamma skal ha den ene tispa som ikke er Leppa (ja, det har blitt navnet hennes ). Hvordan går det med "leppa"? Det går fint, har begynt å støttefôre, bare for å være sikre.
MegaMarie Skrevet 21. August 2009 Rapporter Skrevet 21. August 2009 Gratulerer Wæææ så synsk jeg var! Jeg sa 4 eller 5 valper, det ble jo 4, men den femte døde om jeg ikke tok feil? Jeg sa også 3 tisper og 1 eller 2 hanner, hvilket kjønn var den døde? Så søøøøøøte!
SoppenCamilla Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2009 Gratulerer Wæææ så synsk jeg var! Jeg sa 4 eller 5 valper, det ble jo 4, men den femte døde om jeg ikke tok feil? Jeg sa også 3 tisper og 1 eller 2 hanner, hvilket kjønn var den døde? Så søøøøøøte! Jeg vil vite om jeg var synsk ! Den døde var tispe, så det var to tisper og to hanner som vi tok med oss hjem. Leppa måtte vi også la gå, siden ho ikke la på seg uansett hvor mye ho spiste, så nå er det En tispe og to hanner der.
MegaMarie Skrevet 25. August 2009 Rapporter Skrevet 25. August 2009 Den døde var tispe, så det var to tisper og to hanner som vi tok med oss hjem. Leppa måtte vi også la gå, siden ho ikke la på seg uansett hvor mye ho spiste, så nå er det En tispe og to hanner der. Huff så trist, da var jeg overhode ikke synsk sånn egentlig :/
Zoey Skrevet 25. August 2009 Rapporter Skrevet 25. August 2009 NeinåneiÅneiÅneiÅnei... Jeg synes jeg så en liten tass med hvitt bless, sort maske, hvitt bryst å litt hvitt på potene?? Jeg har ikke NÆRVER til sånt Soppen! Buhuuuuuu Jeg vil ha boxeeeeer...!! Jeg legger ned veto mot flere bilder av de.. Hvertfall 6-7 ukers bilder.. Jeg nekter..! Vil ikke se!
SoppenCamilla Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2009 NeinåneiÅneiÅneiÅnei... Jeg synes jeg så en liten tass med hvitt bless, sort maske, hvitt bryst å litt hvitt på potene?? Jeg har ikke NÆRVER til sånt Soppen! Buhuuuuuu Jeg vil ha boxeeeeer...! Jeg legger ned veto mot flere bilder av de.. Hvertfall 6-7 ukers bilder.. Jeg nekter..! Vil ikke se! 6-7ukersbilder skal du få slippe å se, de er bare en uke.
SoppenCamilla Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2009 Her en en-ukesbilder av valpene! Lille Leppa overlevde dessverre ikke, så nå har vi igjen en tispe, Bella, og to hannhunder, Prikken og Baloo. Her er bildene, dere kan også se åssen det ser ut inni munnen til Nemi, for spesielt interesserte. *dele opp*
MariaN Skrevet 26. August 2009 Rapporter Skrevet 26. August 2009 ååå... for noen søte små tjukke bebiser
Sissi Skrevet 26. August 2009 Rapporter Skrevet 26. August 2009 kjenner den søte valpeånden helt hit!
Synnikken Skrevet 26. August 2009 Rapporter Skrevet 26. August 2009 *ler* de er søøte! Viste bilder til mamma her nå.. hun sitter her med blanke øyne!
Peers Skrevet 26. August 2009 Rapporter Skrevet 26. August 2009 Fine bebiser det Trist at Leppa måtte gå også...
SoppenCamilla Skrevet 26. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2009 ååå... for noen søte små tjukke bebiser :rolleyes2: Jahahaaaa :rolleyes2: kjenner den søte valpeånden helt hit! Eew, valpeånde. Stinky. ValpePELS, derimot! *sniffesniff* Og de er så myyyyyyke! *ler* de er søøte! Viste bilder til mamma her nå.. hun sitter her med blanke øyne! Mwahahahah! Fine bebiser det :rolleyes2: Trist at Leppa måtte gå også... Jaa, de er søtingene. Det var trist ja, men vi var ganske forberedt på det, dessverre.
Victoria Skrevet 26. August 2009 Rapporter Skrevet 26. August 2009 Å hællandussen så nydelige :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar