Gå til innhold
Hundesonen.no

Et valpekull blir til!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Takk, alle! :D

Vakker vakker! Gosj, dette blir farlig kjenner jeg (igjen!)...

Haha, ja :P Kom og kjøp!

Heldige Nemi, for en kjekkas :P

Vi gleder oss til nemibebiser, for det er jo en selvfølge med en slik kar? :whistle::baby:

Ja, det bør det jo. Det var visst kjærlighet ved første blikk og greier, og etter de hadde parra, så hadde de putta Nemi i bilen, for å la ho få en pause, og da de tok ho ut igjen, så hadde ho storma rett bort for mer. :ahappy: Så det står ikke på lysta der i gården!

Skrevet

Gratulerer med en vellykket parring!

Håper på fult av valper denne gangen!

Hvor lang tid går det , etter parring, før en kan ta ultralyd?

Skrevet
Takk, alle! :aww:

Haha, ja :) Kom og kjøp!

Ja, det bør det jo. Det var visst kjærlighet ved første blikk og greier, og etter de hadde parra, så hadde de putta Nemi i bilen, for å la ho få en pause, og da de tok ho ut igjen, så hadde ho storma rett bort for mer. :) Så det står ikke på lysta der i gården!

*fniser* :)

Skrevet
Gratulerer med en vellykket parring!

Håper på fult av valper denne gangen!

Hvor lang tid går det , etter parring, før en kan ta ultralyd?

Jeg vet ikke? Tror man pleier å ta UL ved 20-30 dager etter parring.

• 4 weeks later...
Skrevet
LYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ENDELIG KAN JEG SKRIIIKE UT! NEMI-BEBISER! ;)

Jaaaaaa! :)

Weee! :lol:

WEEEEEEEEE!

*Hoppe opp og ned*

Gleder meg til oppdateringer :)

Er det ikke en herlig følelse?

Helt utrolig! Jeg hadde angst til mårran i dag, for jeg var så nervøs, også holdt jeg pusten da vetten gjorde seg klar. Han satte pinnen rett ned, og bare "Ja, her er det valper." ;) Det tok jo såååå lang tid før de ikke fant noe forrige gang, og denne gangen var de der med en gang! Herlig!

Så herlig! Grattis! ;) Da blir det spennende å følge med her.

Takk! :D Skal prøve å være flink til å oppdatere. :D

Skrevet

Men atte, vil gjerne ha mer info om hannhund, jeg. Sånn alla fullt navn, alder, meritter osv. nysgjerrig ser du :) (Nei, skal ikke ha valp.l Er bare generelt nysgjerrig :lol: )

Han så iallefall nydelig ut!!

Skrevet
Men atte, vil gjerne ha mer info om hannhund, jeg. Sånn alla fullt navn, alder, meritter osv. nysgjerrig ser du :lol: (Nei, skal ikke ha valp.l Er bare generelt nysgjerrig :) )

Han så iallefall nydelig ut!

Okei, bare atte det er ikke den hannhunsen som er i startinnlegget. Det var han vi brukte forrige gang, som det ikke ble noe på. Denne gangen brukte vi Mario.

Fullt navn er Mario V D Hundelstaffel Nord. Han er fri for HD og AD, 0 på kne, og 0 på spondylose. Han har fått et par CERT, ingen blå, og sånn jeg forstod det, så driveren eieren hans å utdanner seg til politi, og dette er han med på. :)

Skrevet
Okei, bare atte det er ikke den hannhunsen som er i startinnlegget. Det var han vi brukte forrige gang, som det ikke ble noe på. Denne gangen brukte vi Mario.

Fullt navn er Mario V D Hundelstaffel Nord. Han er fri for HD og AD, 0 på kne, og 0 på spondylose. Han har fått et par CERT, ingen blå, og sånn jeg forstod det, så driveren eieren hans å utdanner seg til politi, og dette er han med på. :)

:lol: Han så litt bitter og inneslutta ut på det bildet :)

Skrevet

Han var veldig fin, synes jeg :) Ikke noe lav i ryggen heller :) (Synes det er så mange Boxere som begynner å få litt "Schæfer-preg"..)

Gleder meg til videre oppdateringer, jeg :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...