Gå til innhold
Hundesonen.no

Et valpekull blir til!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Takk, alle! :D

Vakker vakker! Gosj, dette blir farlig kjenner jeg (igjen!)...

Haha, ja :P Kom og kjøp!

Heldige Nemi, for en kjekkas :P

Vi gleder oss til nemibebiser, for det er jo en selvfølge med en slik kar? :whistle::baby:

Ja, det bør det jo. Det var visst kjærlighet ved første blikk og greier, og etter de hadde parra, så hadde de putta Nemi i bilen, for å la ho få en pause, og da de tok ho ut igjen, så hadde ho storma rett bort for mer. :ahappy: Så det står ikke på lysta der i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle! :aww:

Haha, ja :) Kom og kjøp!

Ja, det bør det jo. Det var visst kjærlighet ved første blikk og greier, og etter de hadde parra, så hadde de putta Nemi i bilen, for å la ho få en pause, og da de tok ho ut igjen, så hadde ho storma rett bort for mer. :) Så det står ikke på lysta der i gården!

*fniser* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
LYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ENDELIG KAN JEG SKRIIIKE UT! NEMI-BEBISER! ;)

Jaaaaaa! :)

Weee! :lol:

WEEEEEEEEE!

*Hoppe opp og ned*

Gleder meg til oppdateringer :)

Er det ikke en herlig følelse?

Helt utrolig! Jeg hadde angst til mårran i dag, for jeg var så nervøs, også holdt jeg pusten da vetten gjorde seg klar. Han satte pinnen rett ned, og bare "Ja, her er det valper." ;) Det tok jo såååå lang tid før de ikke fant noe forrige gang, og denne gangen var de der med en gang! Herlig!

Så herlig! Grattis! ;) Da blir det spennende å følge med her.

Takk! :D Skal prøve å være flink til å oppdatere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte, vil gjerne ha mer info om hannhund, jeg. Sånn alla fullt navn, alder, meritter osv. nysgjerrig ser du :) (Nei, skal ikke ha valp.l Er bare generelt nysgjerrig :lol: )

Han så iallefall nydelig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte, vil gjerne ha mer info om hannhund, jeg. Sånn alla fullt navn, alder, meritter osv. nysgjerrig ser du :lol: (Nei, skal ikke ha valp.l Er bare generelt nysgjerrig :) )

Han så iallefall nydelig ut!

Okei, bare atte det er ikke den hannhunsen som er i startinnlegget. Det var han vi brukte forrige gang, som det ikke ble noe på. Denne gangen brukte vi Mario.

Fullt navn er Mario V D Hundelstaffel Nord. Han er fri for HD og AD, 0 på kne, og 0 på spondylose. Han har fått et par CERT, ingen blå, og sånn jeg forstod det, så driveren eieren hans å utdanner seg til politi, og dette er han med på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, bare atte det er ikke den hannhunsen som er i startinnlegget. Det var han vi brukte forrige gang, som det ikke ble noe på. Denne gangen brukte vi Mario.

Fullt navn er Mario V D Hundelstaffel Nord. Han er fri for HD og AD, 0 på kne, og 0 på spondylose. Han har fått et par CERT, ingen blå, og sånn jeg forstod det, så driveren eieren hans å utdanner seg til politi, og dette er han med på. :)

:lol: Han så litt bitter og inneslutta ut på det bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...