Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!

Coco
 Share

Recommended Posts

Jeg sa hvilke elementer jeg ville ha med i tatoveringen og hva slags stiler likte (jeg ville feks ha vannfarger og ikke for feminin tatovering), og så lagde hun et utkast jeg fikk dagen før timen, og tilpasset det str på armen da jeg kom dit :)

Jeg har hodeskalle for jeg elsker det, jeg har det på telysholdere, putetrekk, penal osv :) Og så synes jeg det rocker opp litt og blir ikke så feminint og "dillete" :) Jeg er også veldig glad i rockemusikk, dog ikke metall, så det er jo et slags symbol for det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Jeg begynte å fantasere seriøst om tatovering etter at @SoppenCamilla kom hjem med en katt på armen, men fordi tatovøren bor i England har det vært litt styr å få avtalt tid. Først skulle jeg dra på ei tatoveringsmesse, deretter ei annen, og så viste det seg at han på den tredje ikke ville gjøre større ting, bare walkups. Så jeg har altså fortsatt ikke noen tatovering, to år etterpå. 

Men i juni skal jeg til Birmingham med jobben, hvor han tilfeldigvis har studio! Så nå har jeg maila og spurt om det er mulig å få til en avtale... :banana: 

Jeg er ferdig på konferansen 30. juni og skal reise rundt i England i noen dager etterpå. Hva er vel bedre enn å sitte på tog og buss rundt på landsbygda med en kløende og nytatovert skulder? :lol: 

• Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg begynte å fantasere seriøst om tatovering etter at @SoppenCamilla kom hjem med en katt på armen, men fordi tatovøren bor i England har det vært litt styr å få avtalt tid. Først skulle jeg dra på ei tatoveringsmesse, deretter ei annen, og så viste det seg at han på den tredje ikke ville gjøre større ting, bare walkups. Så jeg har altså fortsatt ikke noen tatovering, to år etterpå. 

Men i juni skal jeg til Birmingham med jobben, hvor han tilfeldigvis har studio! Så nå har jeg maila og spurt om det er mulig å få til en avtale... :banana: 

Jeg er ferdig på konferansen 30. juni og skal reise rundt i England i noen dager etterpå. Hva er vel bedre enn å sitte på tog og buss rundt på landsbygda med en kløende og nytatovert skulder? :lol: 

Håper det ordner seg denne gangen! P. S. Kjøp mat og drikke før du går på toget. Vi dro rett fra flyet til toget, helt utsulta, men hadde dårlig tid. Også hadde de ikke noe mat der! Skuffaaaaa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, SoppenCamilla said:

Håper det ordner seg denne gangen! P. S. Kjøp mat og drikke før du går på toget. Vi dro rett fra flyet til toget, helt utsulta, men hadde dårlig tid. Også hadde de ikke noe mat der! Skuffaaaaa. 

Jeg skal på en konferanse i byen, jeg drar jo ikke dit bare for tatovere meg, så jeg trur nok at jeg blir godt fôra opp uten å måtte bekymre meg for akkurat det med sult. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har ikke begynt å klø før etter 4-5 dager, hvis det er noe trøst, men det svir greit da, første dagen hvert fall :P 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kaisen said:

Jeg har såå lyst på en hamsa tattovering. Kanskje med vannfarger?

Har 3 tattoveringer fra før. Alle er i svart, så hadde vært gøy med litt farge for en gangskyld!

Sjekk ut Bodil Schilperoord på Instagram eller Facebook! Riktignok ikke så mye farger, men hun er enormt god på hamsaer og andre intrikate mønstre! 

Jeg har forresten ikke noe stort håp om at det blir tattis på meg denne gangen heller, det er litt sånn inshalla. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Sjekk ut Bodil Schilperoord på Instagram eller Facebook! Riktignok ikke så mye farger, men hun er enormt god på hamsaer og andre intrikate mønstre! 

Jeg har forresten ikke noe stort håp om at det blir tattis på meg denne gangen heller, det er litt sånn inshalla. :P 

Hun så veldig flink ut! Synd jeg ikke har planer om å reise til nederland..:teehe:jeg har funnet en annen i stavanger som er veldig flink på vannfarger da. Evie som rocky nevnte litt lenger bak i tråden. Men jeg skal tenke enda litt til på det. Har hatt mange tattoveringsplaner opp igjennom, og gud så glad jeg er for at jeg ikke har tatt noen av de!!:aww:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
57 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har brukt alle pengene mine hos veterinæren i 2017, så det blir ingen tatovering nå heller, til tross for at jeg skal til samme by som han har studio. :frantics: 

Oh noeeees :( Hadde gleda meg til å se!!!

Gubben tok ny tatovering nylig, og han som er tatovør inngikk veddemål med gubben på 100€ om at jeg skulle ta tattis innen året er omme. Såeeehhh... Jeg går som vanlig veldig vitenskaplig tilverks, og lurer litt på hva som er lurest. Jeg vil egentlig ha vovven min på kroppen, for det er den ene tingen som har betydd mest for meg i hele verden. Luna. Så begynner jeg å tenke på hundetattiser som er støgge, og at det er vanskelig å få bra til. En hundesnute er ikke enkelt. Kanskje det dermed er lurest å ta en hundeprofil fra siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kangerlussuaq said:

Jeg vil egentlig ha vovven min på kroppen, for det er den ene tingen som har betydd mest for meg i hele verden. Luna. Så begynner jeg å tenke på hundetattiser som er støgge, og at det er vanskelig å få bra til. En hundesnute er ikke enkelt. Kanskje det dermed er lurest å ta en hundeprofil fra siden?

Hundeportretter er vanskelig, ja, og spesielt svarte hunder, så om du går for det, så må du være VELDIG nøye på hvem du går til. Fort gjort at det slett ikke ligner, eller at det ser ut som hunden har slag eller lignende. :blink: 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/28/2017 at 3:09 PM, Kaisen said:

Hun så veldig flink ut! Synd jeg ikke har planer om å reise til nederland..:teehe:jeg har funnet en annen i stavanger som er veldig flink på vannfarger da. Evie som rocky nevnte litt lenger bak i tråden. Men jeg skal tenke enda litt til på det. Har hatt mange tattoveringsplaner opp igjennom, og gud så glad jeg er for at jeg ikke har tatt noen av de!!:aww:

Jeg håperhåperhåper jeg får sjangs rent økonomisk iløpet av vinterhalvåret å få tatt hos Evie i år/2018. :D (Hun skal forøvrig være gjesteartist hos Stigma i horten i Juli! Så løp og bestill de som bor i nærheten! :D )

Jeg vurderer å ta en tattoo på tattoo convention i år også, spørs hva det blir isåfall, men funderer på en soot sprite eller en katt/yingyang tattoo. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/6d/dd/63/6ddd6334c2f26058e269c21190b17df1.jpg Enten den som sitter med ryggen til og krøller ying yang tegnet i halen eller den som sitter med ryggen til og ser opp og "balangserer" det på nesen. 
Aaaaaner ikke hvor jeg skal plassere den dog, kanskje på innsiden av foten/ankelen? Skal ha minnetattoo i vannfarger med sommerfugl som mamma har tegnet langs utsiden er planen. 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2017 at 0:28 AM, Kangerlussuaq skrev:

Jeg vil egentlig ha vovven min på kroppen, for det er den ene tingen som har betydd mest for meg i hele verden. Luna. Så begynner jeg å tenke på hundetattiser som er støgge, og at det er vanskelig å få bra til. En hundesnute er ikke enkelt. Kanskje det dermed er lurest å ta en hundeprofil fra siden?

Ja, mye stygge tatoveringer rundt om! Jeg var i tvil om jeg turte å ta et hundeportrett, for tenk hvis det ble stygt? Gjorde research og sjekka hva de hadde laget før, tok ikke noe bare på godt ord. Ente opp med å bli veldig fornøyd! Alle bare "Ja, man SER jo at det er Nemi" :)

På 31.10.2016 at 10:36 PM, Sprettballen skrev:

I dag ble tatoveringen av Nemi ferdig og jeg må bare si jeg er dødsfornøyd! Den ble rett og slett dritbra.

14910304_10210909094785908_1220064332110563234_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
On 5/16/2017 at 11:23 PM, SandyEyeCandy said:

Jeg har brukt alle pengene mine hos veterinæren i 2017, så det blir ingen tatovering nå heller, til tross for at jeg skal til samme by som han har studio. :frantics: 

To uker har gått og jeg har akkurat sendt en epost til tatovøren og varsla om at jeg kommer til byen og at jeg vil bli tatovert. Er forberedt på havregrynsdiett og lang nedbetaling på kredittkort for dette her, men jeg KLARER bare ikke å slippe tanken. Nå gjenstår det å se om han digger konseptet og har tid... :icon_redface:

Iogm at han jobber konseptuelt heller enn med konkrete objekter, så har jeg fortalt at jeg ønsker en tatovering med "take me with you" som tema. Spent på hva han evt kommer fram til. :teehe: 

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

To uker har gått og jeg har akkurat sendt en epost til tatovøren og varsla om at jeg kommer til byen og at jeg vil bli tatovert. Er forberedt på havregrynsdiett og lang nedbetaling på kredittkort for dette her, men jeg KLARER bare ikke å slippe tanken. Nå gjenstår det å se om han digger konseptet og har tid... :icon_redface:

Iogm at han jobber konseptuelt heller enn med konkrete objekter, så har jeg fortalt at jeg ønsker en tatovering med "take me with you" som tema. Spent på hva han evt kommer fram til. :teehe: 

Klarer man ikke slippe tanken er det bare å kjøre på! 

Jeg har fått time 27 Juni. :D Så da blir det mest sannsynlig blekk på armen! 

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ozzy said:

Klarer man ikke slippe tanken er det bare å kjøre på! 

Jeg har fått time 27 Juni. :D Så da blir det mest sannsynlig blekk på armen! 

Sonen - stedet en alltid kan regne med støtte! :lol: Jeg liker ikke helt følelsen av å stå med lua i hånda og be pent om å få lov til å bli tatovert, samtidig som jeg liker at han ikke er en run of the mill-type en kan komme til og be tatovere hva som helst, da kan en jo helt fint gå til nettopp hvem som helst. 

Avslutta eposten sånn her: 

PS: This would be my very first tattoo. 
PS2: I'm 37.
PS3: I'm very exited. 

Så jeg håper han synes jeg er såpass sjarmerende at han vil gjøre det sjøl om han mot formodning skulle synes at temaet er litt corny. :lol: 

Hva skal du ha igjen...? Og hvor skal du gå?

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Sonen - stedet en alltid kan regne med støtte! :lol: Jeg liker ikke helt følelsen av å stå med lua i hånda og be pent om å få lov til å bli tatovert, samtidig som jeg liker at han ikke er en run of the mill-type en kan komme til og be tatovere hva som helst, da kan en jo helt fint gå til nettopp hvem som helst. 

Avslutta eposten sånn her: 

PS: This would be my very first tattoo. 
PS2: I'm 37.
PS3: I'm very exited. 

Så jeg håper han synes jeg er såpass sjarmerende at han vil gjøre det sjøl om han mot formodning skulle synes at temaet er litt corny. :lol: 

Hva skal du ha igjen...? Og hvor skal du gå?

Hahha du er søt da :lol:

Skal tatovere blomster, tatovøren bestemmer motiv så jeg vet ikke om jeg tar den før jeg ser den :lol:   Men har sendt bilder av hva jeg kan tenke meg så regner med hun lager noe fint :)    Jeg har en del arr etter selvskading og tatovøren tilbød seg å tatovere over det gratis. Et nytt prosjekt de hadde startet med. Veit ikke om det er ønskelig at jeg reklamerer for at studioet gjør det så jeg velger å ikke dele det før jeg har tatt den og hørt med de :)  Men er ikke et superkjent sted men sett på det hun har gjort og hun virker dyktig :)

• Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Ozzy said:

Skal tatovere blomster, tatovøren bestemmer motiv så jeg vet ikke om jeg tar den før jeg ser den :lol:   Men har sendt bilder av hva jeg kan tenke meg så regner med hun lager noe fint :)    Jeg har en del arr etter selvskading og tatovøren tilbød seg å tatovere over det gratis. Et nytt prosjekt de hadde startet med. Veit ikke om det er ønskelig at jeg reklamerer for at studioet gjør det så jeg velger å ikke dele det før jeg har tatt den og hørt med de :)  Men er ikke et superkjent sted men sett på det hun har gjort og hun virker dyktig :)

Så innmari flott! :heart: Følger med på en del tatovører som gjør pro bono-arbeid nettopp for å dekke over arr etter selvskading og også på klienter som har fjerna en eller begge puppene pga brystkreft, og blir helt rørt. 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Så innmari flott! :heart: Følger med på en del tatovører som gjør pro bono-arbeid nettopp for å dekke over arr etter selvskading og også på klienter som har fjerna en eller begge puppene pga brystkreft, og blir helt rørt. 

Ja veldig fint gjort av de :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...